- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat iemand achtergrond is doet er niet echt toe, dat is iets wat je voor jezelf mee moet nemen.
Vandaag zie ik wel resultaat dus hopelijk blijkt dat ook uit de meting morgen. Ben wel erg leeg dus morgen ff goed bij tanken

.
Ja het zijn indd pieken en dalen. Wel meer pieken gelukkigShe's back!
Volgens mij ga je nu door hoge pieken en diepe dalen, maar dat is wat het allemaal met je doet.. Het hoort erbij, maar tsja, op het moment zelf heb je weinig aan die kennis.
Vind dat je progressie goed zichtbaar is wanneer je de foto's bekijkt. Ik denk dat wanneer je ze als een soort filmstrip achter elkaar plaatst je duidelijk kunt zien hoe je lichaam verandert in de loop van de tijd!
Ben benieuwd naar de meting morgen.. En damn, de tijd gaat hard, 8 weekjes nog, knallen!!![]()

Hihi nee, ik maak me ook niet echt zorgen over mn hardheid. Weer hele andere dingenHaha dat gaat jou zeker niet overkomen!
Mooi dat je even hebt kunnen bij tanken! Succes met je meting.![]()

Behalve de mini slipper 5 weken terug eet ik nu al 12 weken op schema. Dat is t probleem nietJe moet alles geven wat je hebt.
Anders sta je straks op podium en dent: had ik maar dit en dat. Als ik nou dit en dat.
Elke meal telt, elke traijing telt.
Yeah buddy![]()
Ook de trainingen gaan verder lekker. Het is puur de onzekerheid de dagen dat ik te weinig slaap heb gehad. Dan valt de honger me ook 10 x zwaarder. Alles eigenlijk
Babyvet is voor babysGaat lekker hier. Persoonlijk zou ik zeggen; podium schmodium. Lekker beetje baby vet en wat extra lower body mass, mooi. Puur vanuit esthetisch standpunt![]()

Dat zei ik eerst wel (het podium op voor de ervaring ), maar als ik daar sta wil ik er ook goed staan (met een goede shape). Meisje werd vorig jaar uitgelachen op de flexcup (stond met +20% op t podium), lijkt me vreselijk! Maar goed, miss dacht ze ook voor de ervaring, voor de lol of wie weet was ze obees.

Haha er zit een spaarlamp in (spotlichtjes moeten vervangen worden
)thnxmensen weten het verhaal die erachter schuilt niet natuurlijk hé
voor hetzelfde geld kwam die inderdaad van heel ver en was die 20% voor haar al een hele prestatie
flexcup is volgens mij dan ook wel nog een vrij basic wedstrijd waar toch vrij veel beginners naartoe werken om er gewoon eens te staan en om trots te kunnen zijn op hun harde werk
vindt het vrij sneu om daar dan mee te lachen eerlijk gezegd maar bon
dat je op hoger aangeschreven wedstrijden zo het podium op kruipt, dan kan ik nog enigszins begrijpen dat je je wenkbrauwen ervan fronst
anyway, foto's zien er andermaal goed uit hoor! wel beetje donker
chest blijf ik wel jaloers op zijn![]()

Haha er zit een spaarlamp in (spotlichtjes moeten vervangen worden
)thnxmensen weten het verhaal die erachter schuilt niet natuurlijk hé
voor hetzelfde geld kwam die inderdaad van heel ver en was die 20% voor haar al een hele prestatie
flexcup is volgens mij dan ook wel nog een vrij basic wedstrijd waar toch vrij veel beginners naartoe werken om er gewoon eens te staan en om trots te kunnen zijn op hun harde werk
vindt het vrij sneu om daar dan mee te lachen eerlijk gezegd maar bon
dat je op hoger aangeschreven wedstrijden zo het podium op kruipt, dan kan ik nog enigszins begrijpen dat je je wenkbrauwen ervan fronst
anyway, foto's zien er andermaal goed uit hoor! wel beetje donker
chest blijf ik wel jaloers op zijn![]()

Nice chest!Na mn refeed.. heerlijk vol en overal aders:-) Had t nodig[emoji14]
Beetje donkere foto's helaas