MuscleMeat

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
thnx peepz. Ja ik drink echt idioot veel. T beste wat voor mij nu honger helpt is mn cola zero (veel te verslavend alleen).

Negeren is verder de enige optie. Thuis kan ik er 10 x beter tegen want dan is er genoeg afleiding gelukkig.

Ik update liever als t allemaal goed gaan, maar op dit moment gaat t ff wat minder. Ik hou weer vocht vast grrr en baal ff van een heleboel dingen (ook terecht, want het is nu nog laaaannngg niet podoumwaardig en heb nog maar 8 weken!!). Zoals ik t nu zie sta ik met losse vellen op t podium (billen en buik). Ik heb vanaf t begin gezegd dat als t er niet podiumwaardig uit ziet dat ik er niet ga staan. Alleen weet ik dat pas vlak voor de wedstrijd en dan is er natuurlijk al aardig wat geld in gestopt (ben niet de rijkste helaas dus moet op al het andere besparen ).

Het houd me nu vooral bezig omdat ik deze week zeer weinig slaap heb gehad en extreem veel honger (zonder zichtbare progressie). Goed, laten we hopen dat t allemaal in mn hoofd er minder uit ziet dan in t echt :p

Het lijkt soms andere dames zo makkelijk af te gaan. Maar goed, de zwarte kanten lees je niet en ik hou er ook niet zo van om te loggen als ik me crap voel.

Maar js, ook dit hoort erbij:p

Voor nu focus ik mij op het droog trainen en negeer maar ff die slappe hang billen. Nu maar vol gas de laatste 8.5 week in! 22 augustus heb ik poseerlessen en aankomende week worden de stoffen voor mijn bikini uitgezocht.

toch, ondanks mn gemoedstoestand, een pic van mn rug/delt

IMG_20150805_202350.jpg

Doorbijten S.

Honger hoort erbij, slecht slapen hoort erbij, je kut voelen hoort erbij.
Ene moment denk je: ik ga goed, andere moment denk je: f**k ik zie er niet uit.

Allemaal een mentaal spelletje.

Blijf jezelf pushen 24/7.

Hoe slecht je ook slaapt, hoe weinig energie je ook hebt.

Doe wat je moet doen of verwacht niks.

Meid je gaat heel goed! Ben niet vaak online en krijg niet alles mee maar de foto's die ik zie. Je maakt echt progressie.
Iedereen bereikt zo'n punt in de voorbereiding waarbij je je afvraagt ben ik wel goed genoeg?anderen gaan toch beter?
Nooit vergelijken! Het kan nog heel hard gaan die laatste weken.

Is zeker een ziek mentaal spel. Kom mijzelf echt 100 x tegen! Vooral de werkdagen zijn pittig. Gisteravond was ik half 10 thuis vsn trainen (dan nog douchen, eten, chillen). Om kwart over 11 lag ik in bed en om kwart over 5 ging de wekker. Oef. Met honger dubbel koken is ook niet zo'n suc6 meer. Ik ben echt een warhoofd nu!

Morgen kan ik lekker uitslapen dus waarschijnlijk denk ik dan alweer heel anders.

Voor nu gewoon door pakken, hoe ik er ook voor sta, ik geef Hoe dan ook niet op. Ik wil deze prep volmaken en ik wil gewoon echt goed droog zijn. De rest gaat buiten mij om, maar hier heb ik wel invloed op.

Ben trouwens normaal best wel positief maar had echt ff een dip vandaag

rug ziet er alleszins wel al verdomd goed uit

gewoon nog 8 weken doorbijten en doorknallen
zou mij eerlijk gezegd niet blind staren op het dat podiumwaardig zijn of niet, gewoon ervoor gaan en sowieso dat podium op al is het maar voor de ervaring en al hetgeen je eruit kan leren?

Die rug :drool:

Dat zei ik eerst wel (het podium op voor de ervaring ), maar als ik daar sta wil ik er ook goed staan (met een goede shape). Meisje werd vorig jaar uitgelachen op de flexcup (stond met +20% op t podium), lijkt me vreselijk! Maar goed, miss dacht ze ook voor de ervaring, voor de lol of wie weet was ze obees.

Hoe dan ook sta je daar voor je fysieke uiterlijk:p Wat iemand achtergrond is doet er niet echt toe, dat is iets wat je voor jezelf mee moet nemen.

Gelukkig is mn energie EN mn goede mood terug. Combi van zon en voldoende slaap doet veel goeds:D Vandaag zie ik wel resultaat dus hopelijk blijkt dat ook uit de meting morgen. Ben wel erg leeg dus morgen ff goed bij tanken :)

Hoop toch op 12% nu

en indd, hoe dan ook de 8 weken vol maken. Daar ga ik voor!

IMG_20150807_090617.jpg

IMG_20150807_191652.jpg

She's back! :D
Volgens mij ga je nu door hoge pieken en diepe dalen, maar dat is wat het allemaal met je doet.. Het hoort erbij, maar tsja, op het moment zelf heb je weinig aan die kennis ;).
Vind dat je progressie goed zichtbaar is wanneer je de foto's bekijkt. Ik denk dat wanneer je ze als een soort filmstrip achter elkaar plaatst je duidelijk kunt zien hoe je lichaam verandert in de loop van de tijd!
Ben benieuwd naar de meting morgen.. En damn, de tijd gaat hard, 8 weekjes nog, knallen!! :heart:

Haha dat gaat jou zeker niet overkomen!

Mooi dat je even hebt kunnen bij tanken! Succes met je meting. ;)

Je moet alles geven wat je hebt.

Anders sta je straks op podium en dent: had ik maar dit en dat. Als ik nou dit en dat.

Elke meal telt, elke traijing telt.

Yeah buddy :D

Gaat lekker hier. Persoonlijk zou ik zeggen; podium schmodium. Lekker beetje baby vet en wat extra lower body mass, mooi. Puur vanuit esthetisch standpunt ;)

She's back! :D
Volgens mij ga je nu door hoge pieken en diepe dalen, maar dat is wat het allemaal met je doet.. Het hoort erbij, maar tsja, op het moment zelf heb je weinig aan die kennis ;).
Vind dat je progressie goed zichtbaar is wanneer je de foto's bekijkt. Ik denk dat wanneer je ze als een soort filmstrip achter elkaar plaatst je duidelijk kunt zien hoe je lichaam verandert in de loop van de tijd!
Ben benieuwd naar de meting morgen.. En damn, de tijd gaat hard, 8 weekjes nog, knallen!! :heart:
Ja het zijn indd pieken en dalen. Wel meer pieken gelukkig :)
Tijd gaat indd snel, te snel bijna haha
en thnx:D

Haha dat gaat jou zeker niet overkomen!

Mooi dat je even hebt kunnen bij tanken! Succes met je meting. ;)
Hihi nee, ik maak me ook niet echt zorgen over mn hardheid. Weer hele andere dingen :p
thnx

Je moet alles geven wat je hebt.

Anders sta je straks op podium en dent: had ik maar dit en dat. Als ik nou dit en dat.

Elke meal telt, elke traijing telt.

Yeah buddy :D
Behalve de mini slipper 5 weken terug eet ik nu al 12 weken op schema. Dat is t probleem niet:) Ook de trainingen gaan verder lekker. Het is puur de onzekerheid de dagen dat ik te weinig slaap heb gehad. Dan valt de honger me ook 10 x zwaarder. Alles eigenlijk:p

Gaat lekker hier. Persoonlijk zou ik zeggen; podium schmodium. Lekker beetje baby vet en wat extra lower body mass, mooi. Puur vanuit esthetisch standpunt ;)
Babyvet is voor babys:D

Na mn refeed.. heerlijk vol en overal aders:-) Had t nodig:p
Beetje donkere foto's helaas

IMG_20150808_212243.jpg

IMG_20150808_212545.jpg

Haha heb je de energie rekening niet betaald?

Dat zei ik eerst wel (het podium op voor de ervaring ), maar als ik daar sta wil ik er ook goed staan (met een goede shape). Meisje werd vorig jaar uitgelachen op de flexcup (stond met +20% op t podium), lijkt me vreselijk! Maar goed, miss dacht ze ook voor de ervaring, voor de lol of wie weet was ze obees.

mensen weten het verhaal die erachter schuilt niet natuurlijk hé
voor hetzelfde geld kwam die inderdaad van heel ver en was die 20% voor haar al een hele prestatie
flexcup is volgens mij dan ook wel nog een vrij basic wedstrijd waar toch vrij veel beginners naartoe werken om er gewoon eens te staan en om trots te kunnen zijn op hun harde werk
vindt het vrij sneu om daar dan mee te lachen eerlijk gezegd maar bon
dat je op hoger aangeschreven wedstrijden zo het podium op kruipt, dan kan ik nog enigszins begrijpen dat je je wenkbrauwen ervan fronst

anyway, foto's zien er andermaal goed uit hoor! wel beetje donker
chest blijf ik wel jaloers op zijn :D

Haha er zit een spaarlamp in (spotlichtjes moeten vervangen worden :p)
voor hetzelfde geld kwam die inderdaad van heel ver en was die 20% voor haar al een hele prestatie
flexcup is volgens mij dan ook wel nog een vrij basic wedstrijd waar toch vrij veel beginners naartoe werken om er gewoon eens te staan en om trots te kunnen zijn op hun harde werk
dat je op hoger aangeschreven wedstrijden zo het podium op kruipt, dan kan ik nog enigszins begrijpen dat je je wenkbrauwen ervan fronst

thnx:)

Enercup is ook een wedstrijd voor echt beginners, maar toch, je staat wel ff met je shape in de spotlights huhu.

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Haha er zit een spaarlamp in (spotlichtjes moeten vervangen worden :p)

thnx:)

Enercup is ook een wedstrijd voor echt beginners, maar toch, je staat wel ff met je shape in de spotlights huhu.

update!!

Voel me klein bluh maar iig ben ik droger!!
3e foto is zijkant buik

IMG_20150813_152525.jpg

IMG_20150813_152620.jpg

IMG_20150813_155414.jpg

Terug
Naar boven