XXL Nutrition

SP's fotolog!

duidelijk progressie aan schouder, bicep en onder arm vind ik, goed bezig :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allebei! :)

Jammer van de tatt. Wel goede progressie in schouders en armen

Ziet er goed uit en progressie is duidelijk te zien!

Jammer van de tatt. Wel goede progressie in schouders en armen
Thnx vinnie en ik weet t.. geen mooie tat:( ik moet nog sparen voor een cover up;)

Bedankt marina! Toch mooi om te zien wat 2 maanden kan doen. Op naar de volgende 2 maanden progressie!

Vorig jaar zakte dit broekje nog van mn kont af. Past nu perfect:D
Work that ass!;)
streetspirit.jpg

*Minibroekjes brofist* Super sexy!

Dit was een jaar geleden met t zelfde broekje *rent nu hard weg*:o

IMG_20140420_173346-1-1.jpg

Foto's zijn een beetje onduidelijk, maar je benen en armen lijken wel een wereld van verschil!!

Foto's zijn een beetje onduidelijk, maar je benen en armen lijken wel een wereld van verschil!!

Ja ze zijn in de weerspiegeling van het raam genomen door het gebrek aan een lange spiegel:P

Verschil in gewicht is 6 kg, maar dat zal ook het verschil in spiermassa zijn :P Ik was toen niet echt droger.

De laatste foto's van mn bulk. Vanaf nu zullen er foto's gaan verschijnen met meer definitie (dat is de bedoeling iig :P).

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

Nice, goede rug!

Zit er goed uit!!!

inderdaad, mooie rug en armen.
Aan de hand van die foto zou je niet zeggen dat je een cut nodig hebt (tenzij wedstrijd, maar voorlopig niet toch?)

Dankje marina:)

inderdaad, mooie rug en armen.
Aan de hand van die foto zou je niet zeggen dat je een cut nodig hebt (tenzij wedstrijd, maar voorlopig niet toch?)

Op mn bovenlijf zit niet zo heel veel vet, maar alles onder de navel is een ander verhaal. Ik wil heeeel graag mn onderrug (lovehandles) droog krijgen en ook de hele achterkant (kuiten, hams, billen) en natuurlijk een sixpack! Die zit er wel, maar in *normaal* licht is hij onzichtbaar:p

dikke arm knap hoor!

Nice SP! Ziet er goed uit!

Echt jaloers op de definitie bovenin.. Bij mij valt daar echt geen **** te zien..

Succes verder!

Idd, mooi veel definitie op je rug heb je al. Schouders komen zo ook mooi uit

Terug
Naar boven