XXL Nutrition

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
Hmm weet ff niet of ik priveshit hier moet neerkalken, maar heb wat privé problemen waardoor er een kans bestaat dat ik geen wedstrijd kan doen :( Wat er ook gebeurd, ik ga wel door met de voorbereidingen! Al is het omdat het een bewijs aan mijzelf is dat ik het kan.

Heb nog wel een foto. Hou wel vocht vocht, alweer! Schouders beginnen echt goed droog te worden, net als de bicep. Ik zie nu ook 2 spieren die de bicep vormen lol. In dit licht slecht te zien, maar elk streepje op de schouder is nu zichtbaar. Was dat maar op de benen t zelfde:p

IMG_20150819_195611.jpg

IMG_20150819_193715.jpg

Laatst bewerkt:
Dat klinkt niet zo mooi!
Goed dat je doorzet en anders zijn er nog genoeg andere wedstrijden. Mooie pics weer en zeker progressie.
Die benen komen wel;)

Nothing great ever comes without sacrifice ;)

Door zetten ook al gaat het privé kut.

Als je de contest niet kan doen heb je wel berg praktijk ervaring opgedaan.

Ziet er al goed uit S

Goede shape, droog!

Ik zit Hoe dan ook nog wel qua droog trainen in de juiste mindset. Voeding is 100% op orde en ik mis ook geen trainingen (sterker nog, heb moeite met de rust dagen.. is nu een goede uitlaatklep!).

Pff nou omdat ik toch al een open boek ben :p Mn vriend heeft afgelopen jaar torenhoge schulden gemaakt en de berg aan achterstallige rekeningen waren weg gemoffeld. Wat niet te zien is is er niet was zijn motto. Daar bovenop zijn er enorm veel leugens verteld en komt nu wel naar boven dat hij een compulsieve dwangmatige leugenaar is (bij schaamte, angst, stress kan hij het niet tegenhouden.. het gaat zonder dat hij daar controle over heeft).. Ik verdien ruim het meest dus je raad al wie de berg moet weg poetsen. Deze week zou ik horen of ik mijn lening over kon zetten zodat ik ruimte had om alle kosten die ik voor de wedstrijd moet maken kon betalen (oa tanning, ticket, bikini, schoenen). Volgens hem was de aanvraag vrijdag verstuurd. Helaas vond ik dinsdag de envelop in zijn tas en was de aanvraag niet verstuurd. Vergeten zei hij.

Nu heb ik hem een ultimatum gegeven en bij geen verandering is het einde relatie. Dat dit nu juist tijdens mn prep moet gebeuren pff. Gelukkig zie ik geen excuus om te stoppen met mn prep, maar financieel lukt het me nauwelijks om alles op te lossen . Ik moet hier geen dagboek van maken haha, maar ik moest het toch ff kwijt:p

Iig thnx voor de complimenten peeps!

Laatst bewerkt:
Staat er goed bij op je pics.

Wel balen van al je prive problemen hoop dat Het opgelost word.

Das klote meid. Ik hoop dat je alles weer op de rit krijgt en opgelost kan krijgen.
Sterkte!

maar je ziet er wel top uit!

Je bent nog aardig vind ik.

Had hem allang een t*fus schop onder zijn reet gegeven.

Wil je een relatie met zo iemand?

Nou ja, hoop dat alles goed komt.

Succes ermee en blijf doorzetten.

Is een goede afleiding.

Poe! Succes ermee meid.

Ben hier al een paar maanden niet geweest en herkende je dus was even terug naar de eerste post gegaan. Damn, jij hebt een flinke progressie gemaakt :eek: Mag je trots op zijn!

Balen van je privé situatie. Zijn jullie al lang samen?

Damn das niet zomaar wat.
Sterkte en hoop dat hij voor je kan veranderen.

is inderdaad een serieuze domper die je mentaal er ook nog bovenop krijgt
probeer je zoveel mogelijk te focussen op je prep, is natuurlijk wel kut dat jij de dupe bent van zijn gedrag...

qua mening treedt ik Pillz hierin wel bij eerlijk gezegd
denk dat je nog vrij aardig bent en snap ook niet dat je uberhaupt met zo iemand wil samen blijven, hoewel het perspectief van iemand erbuiten altijd anders is dan iemand die die persoon graag ziet

Jeetje meid, ik schrik hier van, die zag ik niet aankomen :(.
Ontzettend sterk van je dat je ondanks alle problemen het hoofd boven water houdt en stug doorgaat met de prep, petje af! Misschien nu juist fijn voor je om je in iets anders vast te kunnen bijten..
Heb afgelopen jaar een jaar in de schuldhulpverlening gewerkt, het staat altijd vrij om contact op te nemen met een vraag of voor advies. Hoeft uiteraard niet, maar mag altijd.
Verder kan ik niet veel zinnigs zeggen.. Vind het gewoon echt enorm klote voor je :(.

Om dan toch maar af te sluiten met iets positiefs..
Mag ik nog een keer zeggen dat ik van je tet*en houd? Vooral nu met die ader? :heart:

Staat er goed bij op je pics.

Wel balen van al je prive problemen hoop dat Het opgelost word.

dank je bricone!

Das klote meid. Ik hoop dat je alles weer op de rit krijgt en opgelost kan krijgen.
Sterkte!

maar je ziet er wel top uit!
thnx marina, ik heb die hoop nog wel maar leuk is anders.. had graag willen sparen voor een vakantie!

Je bent nog aardig vind ik.

Had hem allang een t*fus schop onder zijn reet gegeven.

Wil je een relatie met zo iemand?

Nou ja, hoop dat alles goed komt.

Succes ermee en blijf doorzetten.

Is een goede afleiding.

Als buitenstaander zou ik dat ook zeggen denk ik. Heb zelf iets te vaak geroepen dat ik geen zin heb in zo'n relatie en gezond is het ook niet. Denk dat het enige wat ervoor heeft gezorgd dat het nog niet tot een break heeft geleid is het feit dat hij psychische Hulp wil zoeken en alles heeft opgebiecht. En ja, een relatie van bijna 8 jaar stap je niet zo makkelijk uit en heb ook nog een dochter van 6 en een koophuis.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt het gevoel heb dat hij kan veranderen.

dank
Ben hier al een paar maanden niet geweest en herkende je dus was even terug naar de eerste post gegaan. Damn, jij hebt een flinke progressie gemaakt :eek: Mag je trots op zijn!

Balen van je privé situatie. Zijn jullie al lang samen?
dank je:)
We zijn bijna 8 jaar samen
Damn das niet zomaar wat.
Sterkte en hoop dat hij voor je kan veranderen.
dankje
is inderdaad een serieuze domper die je mentaal er ook nog bovenop krijgt
probeer je zoveel mogelijk te focussen op je prep, is natuurlijk wel kut dat jij de dupe bent van zijn gedrag...

qua mening treedt ik Pillz hierin wel bij eerlijk gezegd
denk dat je nog vrij aardig bent en snap ook niet dat je uberhaupt met zo iemand wil samen blijven, hoewel het perspectief van iemand erbuiten altijd anders is dan iemand die die persoon graag ziet
Ja is ook zwaar lullig. Heb hier zolang naar toe gewerkt en dan wordt dat zo ff voor je neus weg geveegd. Ik was echt abnormaal pissed toen ik erachter kwam en had de hoop al een beetje opgegeven op een gezonde relatie. Maar goed, heb m toch een laatste kans gegeven. Ook om ervoor te zorgen dat ik nu alle schulden achter me kan laten en ik met of zonder hem met een schone lei kan beginnen.

Jeetje meid, ik schrik hier van, die zag ik niet aankomen :(.
Ontzettend sterk van je dat je ondanks alle problemen het hoofd boven water houdt en stug doorgaat met de prep, petje af! Misschien nu juist fijn voor je om je in iets anders vast te kunnen bijten..
Heb afgelopen jaar een jaar in de schuldhulpverlening gewerkt, het staat altijd vrij om contact op te nemen met een vraag of voor advies. Hoeft uiteraard niet, maar mag altijd.
Verder kan ik niet veel zinnigs zeggen.. Vind het gewoon echt enorm klote voor je :(.

Om dan toch maar af te sluiten met iets positiefs..
Mag ik nog een keer zeggen dat ik van je tet*en houd? Vooral nu met die ader? :heart:

Hey meid bedankt voor je aanbod:) Ben gelukkig aardig goed in het regelen van financiële zaken dus ik weet ook dat ik er wel uit kom (alleen kunnen we maar 1/3 uit geven aan boodschappen, kleding etc tov voor dit gedoe). Gelukkig verdien ik nog wel aardig, maar had graag een buffer willen opbouwen omdat ik maar tot 2017 mijn baan kan houden. Als ik akkoord krijg op mijn lening dan gaat dat al enorm veel schelen (ook bij volledige opname vanwege de lage rente).

Mocht ik er niet uit komen dan zal ik je berichten :)

Haha ja nu steeds meer aders.. freaky!!

Als je geen 100% achter hem kan staan wat heeft het dan voor zin Door te gaan? Een koophuis hoeft geen belemmering zijn weg te gaan (eigen ervaring ) en een kind ook niet. Als het je uiteindelijk gelukkiger maakt. ;)

1 Tip pak al zijn pasjes af en verander de wachtwoorden van internet bankieren en geef hem zakgeld. Stel dat als voorwaarden om jullie relatie te redden. Voor der rest zie je er al top uit.

1 Tip pak al zijn pasjes af en verander de wachtwoorden van internet bankieren en geef hem zakgeld. Stel dat als voorwaarden om jullie relatie te redden. Voor der rest zie je er al top uit.

Dat is toch helemaal niks?

Je wilt toch een gelijkwaardige relatie en geen moeder/zoon situatie?

SP ik zeg altijd maar: Liever alleen en gelukkig, als samen en ongelukkig.

Zoek in je hart antwoord op de vraag of je ECHT gelukkig bent en je weet wat je moet doen.
Hoe kut/zwaar het ook is.

Sterkte!

Wat een stumpert!!

Gewoon weggaan.
Ik snap dat 8 jaar lang is, maar wil je de rest van je leven zo doorgaan?
Blijkbaar denkt ie alleen aan zichzelf, ik zou precies zelfde doen als ik jou was (aan JOUzelf denken).
Als je sugar-mommy wil blijven spelen, dan is het jouw keuze.

ik kwam ff een knuff geven...
ik weet hoe lastog zoiets kan zijn :sad:

sterkte

Bedankt voor de reacties mensen!

Stap 1 is aankomende maanden financieel alles voor elkaar krijgen. Ik ga ff heel goed afwegen of deze relatie mij nog wel energie opleverd. Het huis moet worden opgeknapt voor het wordt verkocht, maar dat is dan wel in het worst case scenario. Opzich kan ik met mijn inkomen dit huis wel betalen, alleen heb ik maar baangarantie tot 2017. Ik werk gedetacheerd (onbepaalde tijd), maar stelt niks voor:p

Voor nu wil ik door met de prep!! Vandaag ff gemeten en er is gewoon weer wat af:) Het is mentaal juist zwaarder omdat ik puur voor mijzelf dit al prima vind. Toch wil ik wel zien waar ik op uit zou komen.

Ff ab foto gemaakt. Niet mn sterkste punt helaas door de huidoverschot, maar ik kom van ver:)

IMG_20150822_100250.jpg

Terug
Naar boven