- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
thnx natty

als t spiermassa is, geaag
Denk dat dat wel iets te optimistisch is, kilo of 3?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Denk dat dat wel iets te optimistisch is, kilo of 3?Als je elke dag 6000 kcal gaat eten haal je 3 kilo zo![]()

Hoelang wilde je gaan bouwen en hoeveel kg was het plan?
Door de OP en vet gains is t nogal fluffy geworden 
Benieuwd of dat effect gaat hebben. Paar week op en week af.
Houdt zo misschien wel meer controle over je vet%. Maar of je de 3-5kg gaat halen , imo wel veel.
Hoeveel massa ben je vorige keer aangekomen?
Netjes gedaan!Laatste 1.5 jaar (en in feite ook toen pas serieus begonnen) 9 kg. 3 kg in een jaar zou toch moeten lukken. Ik ga iig het grootste deel van het jaar bulken.
Dankje reavnog steeds goeie startshape om er weer tegenaan te vliegen alleszins!
succes ermee!

Waarom zou je geen lager % kunnen behouden? Zal heus wel iets bijkomen helemaal als je wilt bouwen en ook meer op kracht gericht traint. Maar volgens mij kun je dat best goed in de hand houden.
Optimistisch is toch juist goed, je gaat er gewoon voor!
7% minder dan bij je vorige cut of ??
Ik zag toevallig het kanaal van katie anne rutherford, die staat momenteel het hele jaar onder de 10% en weet daarnaast kracht en massa te bouwen. Dit is wel een lang proces geweest (totaal 7 maanden op een reversed diet).
Ja dat sowieso. Wellicht nog optimaler als ik iets ruimer boven mn onderhoud ga zitten, maar wat eraan komt moet er uiteindelijk ook weer afVoeding bepaalt je vp.
Natuurlijk kan je altijd laag blijven staan.
Maar je gaat alleen spieren bouwen door boven onderhoud te eten.
Zolang je tijdens de bulk maar discipline hebt kan je prima langza bouwen en vet redelijk laag houden.
Delts zijn vaak moeilijkste voor vrouwen om te kweken.

Ze word wel getest en traint 5 jaar.. maarja, zeker weten doe je nooit natuurlijkJa keuzes keuzeshelemaal als je meer wilt richten op kracht weet ik niet of heel laag % verstandig is. Je hebt sowieso wat minder weerstand ook dan en andere pijntjes blessures ' kunnen' ontstaan.
En de kou....brrrr
Enne is zijn naturel![]()
Zal ook wel p. persoon verschillen.Ja dat is ook de graadmeter denk ik. Je moet je nog wel fit en happy kunnen voelen!Ehh die zin met dat vet% komt niet helemaal aan
Tja wat is laag. Iedereen voelt zich weer anders bij bepaald % natuurlijk.
Ene voelt zich fit ander belabberd. Je merkt vanzelf wanneer het genoeg voor je is denken ik.