Fitness Seller

SP's fotolog!

Als je elke dag 6000 kcal gaat eten haal je 3 kilo zo :D

Hoelang wilde je gaan bouwen en hoeveel kg was het plan?

Zozo, netjes resultaat. Jaloers op die abs :p

• Topic Starter Topic Starter
Als je elke dag 6000 kcal gaat eten haal je 3 kilo zo :D

of ik knal er ff een paar 10k challenges tegenaan :p

Hoelang wilde je gaan bouwen en hoeveel kg was het plan?

Ik zit eraan te denken om het bulken te cyclen (6 weken iets boven obderhoud 2 weken -500 onder behoefte of 3 weken op 1 week af) en dan richting de zomer dat af te bouwen naar 2 weken onderhoud 1 week cut.

Ik heb voor mijzelf wel duidelijke doelen op pl vlak. Qua massa heb ik gewoon geen flauw idee wat ik kan halen, maar hoop voor dit jaar toch minstens op een kilo of 3-5 erbij. Blijft een beetje wild gokken.

Zozo, netjes resultaat. Jaloers op die abs :p

thnx, maar ben eigenlijk zelf helemaal niet zo blij met mn abs:p Door de OP en vet gains is t nogal fluffy geworden :p

Heb je zo weer strak :cool:

Benieuwd of dat effect gaat hebben. Paar week op en week af.
Houdt zo misschien wel meer controle over je vet%. Maar of je de 3-5kg gaat halen , imo wel veel.
Hoeveel massa ben je vorige keer aangekomen?

Benieuwd of dat effect gaat hebben. Paar week op en week af.
Houdt zo misschien wel meer controle over je vet%. Maar of je de 3-5kg gaat halen , imo wel veel.
Hoeveel massa ben je vorige keer aangekomen?

Laatste 1.5 jaar (en in feite ook toen pas serieus begonnen) 9 kg. 3 kg in een jaar zou toch moeten lukken. Ik ga iig het grootste deel van het jaar bulken.

Laatste 1.5 jaar (en in feite ook toen pas serieus begonnen) 9 kg. 3 kg in een jaar zou toch moeten lukken. Ik ga iig het grootste deel van het jaar bulken.
Netjes gedaan!
3 kg moet dan wel te doen zijn. Helemaal als je grootste deel toch aan t bulken bent.

3 kilo in wat 6-7 maand?

Eitje.

nog steeds goeie startshape om er weer tegenaan te vliegen alleszins!
succes ermee!

nog steeds goeie startshape om er weer tegenaan te vliegen alleszins!
succes ermee!
Dankje reav:)

Mn doel dit jaar is om mn vet langzaam te verlagen tot de waarden van vorig jaar (zo'n 7% minder en circa 3.5 kg vet). Dit dmv bulk cycles dus als ik er een jaar over doe dan ook dikke prima. Ik wil iig 75% van de tijd bulken dit jaar (wellicht meer richting 60/40 voor de zomer).

Wellicht ben ik ietswat optimistisch, maar zou mooi zijn om een lager vet% te kunnen behouden in de toekomst. Puur voor mijzelf, ik voel me daar beter bij!

Ik heb iig zin om weer te bouwen! Ik richt me wel voornamelijk op kracht dus daar ligt wel mn focus. Spieropbouwen gaat toch tergend langzaam:p

Schouders blijven de focus hebben. In dit licht lijkt t gelukkig nog wat, maar kan veel beter nog!
IMG_20160113_194538.jpg

Laatst bewerkt:
Waarom zou je geen lager % kunnen behouden? Zal heus wel iets bijkomen helemaal als je wilt bouwen en ook meer op kracht gericht traint. Maar volgens mij kun je dat best goed in de hand houden.
Optimistisch is toch juist goed, je gaat er gewoon voor :D !

7% minder dan bij je vorige cut of ??

Waarom zou je geen lager % kunnen behouden? Zal heus wel iets bijkomen helemaal als je wilt bouwen en ook meer op kracht gericht traint. Maar volgens mij kun je dat best goed in de hand houden.
Optimistisch is toch juist goed, je gaat er gewoon voor :D !

7% minder dan bij je vorige cut of ??

Met lager bedoel ik eigenlijk laag:D Ik zag toevallig het kanaal van katie anne rutherford, die staat momenteel het hele jaar onder de 10% en weet daarnaast kracht en massa te bouwen. Dit is wel een lang proces geweest (totaal 7 maanden op een reversed diet).

Ach ik zie wel waar het schip strand.:)

Na mn cut was mn vet 7% lager dan nu. Nog lager ben ik wel heeeelll benieuwd naar, maar zonder podium is dat miss beetje gekkenwerk of ik moet eens voor een fotoshoot gaan of iets dergelijks.

Voeding bepaalt je vp. ;)

Natuurlijk kan je altijd laag blijven staan.

Maar je gaat alleen spieren bouwen door boven onderhoud te eten.

Zolang je tijdens de bulk maar discipline hebt kan je prima langza bouwen en vet redelijk laag houden.

Delts zijn vaak moeilijkste voor vrouwen om te kweken.

Ja keuzes keuzes :D helemaal als je meer wilt richten op kracht weet ik niet of heel laag % verstandig is. Je hebt sowieso wat minder weerstand ook dan en andere pijntjes blessures ' kunnen' ontstaan.
En de kou....brrrr:P

Enne is zijn naturel???

Voeding bepaalt je vp. ;)

Natuurlijk kan je altijd laag blijven staan.

Maar je gaat alleen spieren bouwen door boven onderhoud te eten.

Zolang je tijdens de bulk maar discipline hebt kan je prima langza bouwen en vet redelijk laag houden.

Delts zijn vaak moeilijkste voor vrouwen om te kweken.
Ja dat sowieso. Wellicht nog optimaler als ik iets ruimer boven mn onderhoud ga zitten, maar wat eraan komt moet er uiteindelijk ook weer af :p

Ja keuzes keuzes :D helemaal als je meer wilt richten op kracht weet ik niet of heel laag % verstandig is. Je hebt sowieso wat minder weerstand ook dan en andere pijntjes blessures ' kunnen' ontstaan.
En de kou....brrrr:P

Enne is zijn naturel???
Ze word wel getest en traint 5 jaar.. maarja, zeker weten doe je nooit natuurlijk

Ik ben wel benieuwd als je wel flink veel eet of dat een ander effect heeft op een laag vet% tov een laag vet% na een dieet. En ja, wat is laag natuurlijk:D Zal ook wel p. persoon verschillen.

Ehh die zin met dat vet% komt niet helemaal aan:p

Tja wat is laag. Iedereen voelt zich weer anders bij bepaald % natuurlijk.
Ene voelt zich fit ander belabberd. Je merkt vanzelf wanneer het genoeg voor je is denken ik.

Ehh die zin met dat vet% komt niet helemaal aan:p

Tja wat is laag. Iedereen voelt zich weer anders bij bepaald % natuurlijk.
Ene voelt zich fit ander belabberd. Je merkt vanzelf wanneer het genoeg voor je is denken ik.
Ja dat is ook de graadmeter denk ik. Je moet je nog wel fit en happy kunnen voelen!

Terug
Naar boven