Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit vooral op m'n onderrug, hams, kuiten.. lijkt me fijn om met scherpe Abs de zomer in te gaanZie weinig vetjes zittenoogt iets softer maar zeker niet verkeerd.
Ik begin denk ik vanaf maandag met cutten.Hehe ja klopt. Jammer dat ik m'n bovenlichaam tot extreme droogte moet cutten voor die lovehandles vetjes weg zijnZo heeft ieder zn problemzone
Vind het niet misstaan maar snap wat je bedoelt.

Haha ja. Dat ziet er wel erg droog uit ja.Hehe ja klopt. Jammer dat ik m'n bovenlichaam tot extreme droogte moet cutten voor die lovehandles vetjes weg zijn![]()
Ja dat is gewoon pech hebben, iets meer verdeeld was wat relaxter. Maar goed, roeien met de riemen die ik heb enzoJe probleem zones duren altijd het langst.
Is bij iedereen anders.
Niks aan te doen helaas.
Maar je bent wel gek als je denkt dat je dik bent sp

)
Ja indd, dan beter 71 kg met 15%. Dat is wel echt een meerjaren plan indd!Behoud je je kracht nu wel in de cut?
Zou ook zeker eerst naar beneden gaan ipv -72
Dan zou je al 71 moeten wegen met 15 ipv 71 met 25
Mooi jaren project
In NL niet nee, maar ben nog niet sterk genoeg om een fatty te zijnmeeste vrouwelijke powerlifters staan niet onder de 20%. Denk dat dat als vrouw ook helemaal niet nodig is
inb4 dikke powerlifters![]()

Nee, maar ligt ook aan de manier waarop je vocht afdrijft. Bij mij heeft enkel meer water drinken en minder natrium al genoeg effect. Sommigen gaan een stuk verder (sauna, laxerende middelen, geen water dag voor de weging, geen zout, vochtafdrijvers), dat heeft wel degelijk een effect op je prestaties.Maar niet het gevoel dat je met 3 a 4 kg vochtlozen ook futloos gaat worden ?
Massa zegt natuurlijk niet heel veel over je kracht hè. Zou daar niet al teveel naar kijken.
In de -63 wel meer kans om hoger te eindigen, maar ja, volgens mij is de -72 een stuk gezelliger qua deelnemers...Update!
Vet is van 15.8% naar 14.7% (gewicht - 1 a 2 kg).
Laagste gewicht was 66.2 kg dus die -63 kg klasse lijkt me eigenlijk een stuk logischer (die -72 kan ik toch niet opvullen nog qua massa). Nog 1 a 2 weken zo door en ff kijken waar ik op uit kom. Hoop zo rond de 64/65 te zitten (3 kg vocht is wel te lozen daarna).
De bedoeling is natuurlijk wel die -72 op te gaan vullen in de toekomst
![]()
Flink litteken sp keizersnede gehad of iets anders ?
nee heb een buikwandcorrectie gehadFlink litteken sp keizersnede gehad of iets anders ?
Dat scheelt zeker als je makkelijk vocht af kunt drijven. Ben wel benieuwd hoe je de cut gaat ervaren mbt tot je kracht tegen die tijd.
Volgens mij zit er in -63 idd niet zo heel veel. Kan t mis hebben. -72 wel veel deelnemers idd. Alhoewel zoveel vrouwen liften ook niet haha.
Keizersnede lijkt me niet gezien locatie en afmeting..
OT: mooie buikje al, die scherpe abs moeten binnen 6/7 weekjes wel gerealiseerd zijn!
Ik heb eind november een volledige bwc gehad. Die scherpe abs hoef ik nu ook niet te verwachten omdat de huid nog tussen de buikspieren moet vallen (kan wel een jaar duren).