XXL Nutrition

SP's fotolog!

Zie weinig vetjes zitten;) oogt iets softer maar zeker niet verkeerd.

• Topic Starter Topic Starter
Zie weinig vetjes zitten;) oogt iets softer maar zeker niet verkeerd.
Zit vooral op m'n onderrug, hams, kuiten.. lijkt me fijn om met scherpe Abs de zomer in te gaan:) Ik begin denk ik vanaf maandag met cutten.

Zie bijlage, alles zit aan de achterkant lol.
1459616537445.jpg

Laatst bewerkt:
Zo heeft ieder zn problemzone :p
Vind het niet misstaan maar snap wat je bedoelt.

Je probleem zones duren altijd het langst.

Is bij iedereen anders.

Niks aan te doen helaas.

Maar je bent wel gek als je denkt dat je dik bent sp

Je probleem zones duren altijd het langst.

Is bij iedereen anders.

Niks aan te doen helaas.

Maar je bent wel gek als je denkt dat je dik bent sp
Ja dat is gewoon pech hebben, iets meer verdeeld was wat relaxter. Maar goed, roeien met de riemen die ik heb enzo:p

Nee dat vind ik absoluut niet huhu. Ik ben liever wat voller (maar dan zonder die overhangende vetjes:))

Update!
Vet is van 15.8% naar 14.7% (gewicht - 1 a 2 kg).

Laagste gewicht was 66.2 kg dus die -63 kg klasse lijkt me eigenlijk een stuk logischer (die -72 kan ik toch niet opvullen nog qua massa). Nog 1 a 2 weken zo door en ff kijken waar ik op uit kom. Hoop zo rond de 64/65 te zitten (3 kg vocht is wel te lozen daarna).

De bedoeling is natuurlijk wel die -72 op te gaan vullen in de toekomst:p

1460387711621.jpg

Behoud je je kracht nu wel in de cut?

Zou ook zeker eerst naar beneden gaan ipv -72
Dan zou je al 71 moeten wegen met 15 ipv 71 met 25 ;)

Mooi jaren project

Behoud je je kracht nu wel in de cut?

Zou ook zeker eerst naar beneden gaan ipv -72
Dan zou je al 71 moeten wegen met 15 ipv 71 met 25 ;)

Mooi jaren project
Ja indd, dan beter 71 kg met 15%. Dat is wel echt een meerjaren plan indd!

Als ik onder de 12% moet voor de -63 dan houd t op. Dat was ook vorig jaar het punt dat ik een zombie werd en kracht begon te verliezen (al was ik toen ook wel erg lang aan 't cutten)

meeste vrouwelijke powerlifters staan niet onder de 20%. Denk dat dat als vrouw ook helemaal niet nodig is :P

inb4 dikke powerlifters :o

Maar niet het gevoel dat je met 3 a 4 kg vochtlozen ook futloos gaat worden ?
Massa zegt natuurlijk niet heel veel over je kracht hè. Zou daar niet al teveel naar kijken.

Maar niet het gevoel dat je met 3 a 4 kg vochtlozen ook futloos gaat worden ?
Massa zegt natuurlijk niet heel veel over je kracht hè. Zou daar niet al teveel naar kijken.
Nee, maar ligt ook aan de manier waarop je vocht afdrijft. Bij mij heeft enkel meer water drinken en minder natrium al genoeg effect. Sommigen gaan een stuk verder (sauna, laxerende middelen, geen water dag voor de weging, geen zout, vochtafdrijvers), dat heeft wel degelijk een effect op je prestaties.

Massa en kracht zijn wel aan elkaar gelinkt. Iemand met meer spiermassa heeft de potentie om sterker te worden tov iemand met minder massa (mits gelijke bouw etc). Is wel iets voor op de lange termijn, want dat is nu inderdaad nog niet zo belangrijk.

Ach en gewichtsklasse ook niet eigenlijk, want ik hoef niet mee te doen om te winnen:p In de -63 wel meer kans om hoger te eindigen, maar ja, volgens mij is de -72 een stuk gezelliger qua deelnemers...

Update!
Vet is van 15.8% naar 14.7% (gewicht - 1 a 2 kg).

Laagste gewicht was 66.2 kg dus die -63 kg klasse lijkt me eigenlijk een stuk logischer (die -72 kan ik toch niet opvullen nog qua massa). Nog 1 a 2 weken zo door en ff kijken waar ik op uit kom. Hoop zo rond de 64/65 te zitten (3 kg vocht is wel te lozen daarna).

De bedoeling is natuurlijk wel die -72 op te gaan vullen in de toekomst:p

1460387711621.jpg

Flink litteken sp keizersnede gehad of iets anders ?

Dat scheelt zeker als je makkelijk vocht af kunt drijven. Ben wel benieuwd hoe je de cut gaat ervaren mbt tot je kracht tegen die tijd.

Volgens mij zit er in -63 idd niet zo heel veel. Kan t mis hebben. -72 wel veel deelnemers idd. Alhoewel zoveel vrouwen liften ook niet haha.

Flink litteken sp keizersnede gehad of iets anders ?
nee heb een buikwandcorrectie gehad

Dat scheelt zeker als je makkelijk vocht af kunt drijven. Ben wel benieuwd hoe je de cut gaat ervaren mbt tot je kracht tegen die tijd.

Volgens mij zit er in -63 idd niet zo heel veel. Kan t mis hebben. -72 wel veel deelnemers idd. Alhoewel zoveel vrouwen liften ook niet haha.

Ik weet niet of dezelfde mensen weer mee doen, maar er komen in ieder geval aardig wat nieuwe mensen bij! Waar ik van weet 2 nieuwe in de -72 en 2 nieuwe in de -63 (vast nog wel meer). De sport wordt blijkbaar een stuk populairder. Zal me niets verbazen als er minstens 10 dames in de -72 zijn straks.

Krachtverlies zal wel meevallen gok ik, ik ga nog 2-3 weken zo door en dan vind ik het wel prima.

Keizersnede lijkt me niet gezien locatie en afmeting..
OT: mooie buikje al, die scherpe abs moeten binnen 6/7 weekjes wel gerealiseerd zijn!

Klopt :) Ik heb eind november een volledige bwc gehad. Die scherpe abs hoef ik nu ook niet te verwachten omdat de huid nog tussen de buikspieren moet vallen (kan wel een jaar duren).

Toch wel leuk dat het populairder wordt. Altijd leuker tegen meer dan wanneer je maar met 2 of 3 in de klasse lift.

Als ik mee zou doen ws ook in de -63. Meestal als ik cut kom ik rond 60kg uit.
Volgens mij is de -72 wel de grootste klasse of heb ik dat mis?

Je hebt de tijd, komt goed.. Zal wel sneller dan jaar zijn!

Terug
Naar boven