AndroidHealthClinic

SP's fotolog!

Je weet dat je in gruwelijke shape bent als je je kut en een zombie voelt :p

Je staat er goed bij SP! Mooi punt om weer te gaan bouwen! Erg benieuwd hoe het je vergaat! Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Je staat er goed bij SP! Mooi punt om weer te gaan bouwen! Erg benieuwd hoe het je vergaat! Succes!
thnx Hill!!

Ik ga iig voor een betere versie dan vorig jaar. Mn coach besloot vorig jaar terug te gaan naar 1 legday voor balans, maar ik wil welgewoon dikke wheels!!! Ik train nu 5 x legs ivm met het powerliften dus dat gaat wel goed komen.

Vandaag 66.6 kg O.o. Gister 2 verjaardag gevierd en Chinees gehad.. ik was al een kilo bij maar nu helemaal met al die sodium.

Ook maar ff een shape update, heeeelll langzaam komt er iets van obliques terug.

IMG_20160117_100030.jpg

Laatst bewerkt:
5x legs?
per week? whut :p

Je buik is oranje??

Mooi dat stabiel is. En je gewicht? Veel verloren tov voor operatie?

5x benen? En je herstel?
Neem aan niet 5x pw sq etc

Mooi dat stabiel is. En je gewicht? Veel verloren tov voor operatie?

5x benen? En je herstel?
Neem aan niet 5x pw sq etc
Nee niets verloren. Waarschijnlijk wat spiermassa kwijt en vet erbij:p

Geen 5 legdays hoor:p 3 x sq 3 x dl (waarvan 1 x rdl) + isolatie. Intensiteit verschilt per dag, ook het volume.

Foto update..
Heb t idee dat met name mn benen flink zijn gegroeid (krijg ze alleen niet goed op de foto). Iig valt het andere mensen wel op.

IMG_20160129_133845.jpg

IMG_20160129_123400.jpg

Laatst bewerkt:
Waarom vraag je je vriend niet? Vind ie vast niet erg om te doen :p

Schuren je benen al tegen elkaar aan?

Altijd goed teken :D

Voelt eindelijk alsof ik weer beetje de oude ben sinds mn operatie. Kracht bijna weer helemaal terug en geen pijntjes meer en dergelijke.

Rug en schouders gaan ook goed op mn meer powerlifting georiënteerde schema.

Is mn doel verder niet om echt flink te bouwen (vooral omdat ik ook nog met de gewichtsklasses zit), maar mag altijd wel wat bij natuurlijk.
IMG_20160206_134739.jpg

Heel nice! Goeie schouders en biceps! I love it!

woww ziet er goed uit!!

had em op insta al voorbij zien komen, ziet er nice uit sp

:heart: mooi!

Bulk shape!

Wordt weer eens tijd om de vetjes eraf te trainen. De ergste vetjes zitten op m'n onderrug (lovehandles), vreselijk! Was alles maar zo droog als m'n chest, maar helaas pindakaas.

Gewicht schommelt tussen de 67-70 kg en vet% was laatste x 16% nog wat met de 4 punts meting (zal eerder 18/19% zijn).
1459539715884.jpg

Terug
Naar boven