VR 27-6
Vandaag de allereerste workout gehad met een sort of fail, maar toch rechtgezet. De workout zelf was erg zwaar, en ik heb d'r vandaag dan ook een behoorlijke tijd over gedaan. Desalniettemin een heerlijke training, met weer 2 pr's!
Squat
5x105
PR
5x105
PR
1x105 FAIL
5x105
PR
Tja, eerste 2 setjes gingen goed, erg zwaar, maar het ging. Dat 3e setjes deed ik die barbell op mn nek, zakte naar beneden en knalde net wat te ver door. Gelukkig squat ik altijd met spotter, dus ik heb de bar naar beneden laten zakken. Voelde toch dat het meer aan verkeerde houding lag dan aan m'n kracht, dus een minuutje later de poging toch gewaagd, en die ging beter dan de eerste 2 setjes bij elkaar! Gewoon gehaald dus vind ik
Benchpress
5x67,5
5x67,5
5x67,5
Gewoon gehaald, 5e herhaling bij elk setje met enige moeite, maar verder gewoon gelukt. Heb ook het idee dat m'n form elke workout beter/steviger wordt, positief dus! Volgende keer het gewicht drukken dat ik drukte voordat ik met dit schema begon!
Deadlift
1x105
PR
Hiervoor een aantal opwarmsetjes gedaan waarbij ik iemand had gevraagd op m'n vorm te letten. Nu lukt het me redelijk m'n rug recht te houden, maar soms lukt er net een klein stukje niet, no major problem toch? Was wel een ontzettend zware set!
Dips
8xBodyweight +10kg
8xBodyweight +10kg
Ons diprek of hoe je dat noemt is erg wankel, en je moet er altijd wel kettlebells op leggen zodat ie niet helemaal gaat trillen, eerste setje vergeten, maar het lukte wel. 2e setje kettlebells neergelegd en die ging al stabieler, maar wel met hele grote moeite! Laatste rep was bijna failure
Kortom een goede training, de fail op de squat was jammer maar vind ik zelf wel rechtgezet. Hopen op de volgende keer weer een goede training! De PR's vallen binnen