Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Had inderdaad wel gekunt ja , niet aan gedacht... was te veel gefocust op het moeten halen haha. Schouders worden in het schema wel goed aangesproken door de OHP, maar ik denk dat jij doelt op achterse schouderkoppen? Pak af en toe wel een oefeningentje op mobiliteit, en buik zo af en toe.
---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------
WO 2-7
Jaja, ook vandaag moest er weer een workout neergezet worden, had er al goed veel zin in en dat heeft gewerkt!
Squat
5x107.5 PR
5x107.5 PR
5x107.5 PR
Form was goed, de sets waren zwaar en het was gewoon gelukt! Veel betere dan vorige workout
Benchpress
5x70
5x70
5x70
Eerste setje last van m'n pols, maar daarna ging het wel goed. Laatste setje had ik moeite met de laatste herhaling, maar het lukte wel gwwoon. Dit was m'n oude record, dus benieuwd naar de volgende workout.
D-d-d-d-deadlift!
5x110 PR
Hoppa, form veel beter dan bij 105kg voor mn gevoel, en hij was goed zwaar. Daarna voelde ik dat mn onderrug goed zn werk gedaan had!
Dips
8xBodyweight +12kg
8xBodyweight +12kg
Best wel apart, de eerste zet ging echt vliegend, en bij de 2e set had ik vanaf de 4e rep al moeite. Denk dat ik iets meer rust tussen moet nemen.
Ook nog 3 setjes hanging leg raises gedaan.
Deze workout zat ik met Dips en BP op mn oude max, en Squat en Deadlift eroverheen. Ik verwacht vrijdag dus dat er achter alle oefeningen rode lettertjes staan!
En sorry voor de afwezigheid in jullie logs de afgelopen dagen, zit midden in de toetsweek dus ik vind iets minder tijd!
Nette pr's man! En succes met de toetsen! Ik zit ook in de toetsweek en steensteen ook, je bent echt niet de enige

Had gehoopt dat het wel zou gaan leuken

(semi srs)