XXL Nutrition

ss98: 16 jaar, 1 jaar getraind, nu Starting Strength!

Goeie tijd voor stretches..

Als ik denk wat het is, dan helpt het (bij mij dan) om schouders te versoepelen, lats te stretchen en!! met je rug rollen over een foamroller, of een geïmproviseerd iets als een harde voetbal ofzo.

En letten op spanning in je hele rug bij squat.

Je hebt alsnog getraind en er moeite in gestopt eb daar gaat het om kerel! Maak je niet druk als het een keer niet lekker gaat, als er kans op blessure is en je voelt je er niet goed bij, skip het dan gewoon. Geen reden om op domme momenten door te zetten om bepaalde doelen te halen, meestal brengt dat je alleen maar verder weg van je doelen. Ik ben anderhalfjaar ouder en jealous op de gewichten en trainingen die je neerzet, geen stress als je targets niet haalt en vooral niet forceren als het niet lekker voelt ;)

• Topic Starter Topic Starter
Iets niet halen is geen reden voor paniek.
Iets niet eens proberen vind ik persoonlijk wel. Waarom deadlift overgeslagen?

Nog gaan deadliften met een rug die vast/geblesseerd is na een zware squat, is naar mijn inzien erg dom tenzij je permanente beschadiging wilt oplopen. Reden voor paniek was meer een grapje btw haha :D

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

Goeie tijd voor stretches..

Als ik denk wat het is, dan helpt het (bij mij dan) om schouders te versoepelen, lats te stretchen en!! met je rug rollen over een foamroller, of een geïmproviseerd iets als een harde voetbal ofzo.

En letten op spanning in je hele rug bij squat.

Ik ga alles ff proberen om het losser te krijgen, thanks voor de tips man! Sowieso ga ik wel ff rust pakken :)

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:56 ----------

Je hebt alsnog getraind en er moeite in gestopt eb daar gaat het om kerel! Maak je niet druk als het een keer niet lekker gaat, als er kans op blessure is en je voelt je er niet goed bij, skip het dan gewoon. Geen reden om op domme momenten door te zetten om bepaalde doelen te halen, meestal brengt dat je alleen maar verder weg van je doelen. Ik ben anderhalfjaar ouder en jealous op de gewichten en trainingen die je neerzet, geen stress als je targets niet haalt en vooral niet forceren als het niet lekker voelt ;)
Haha, erg motivational hoor! Thanks man, precies hoe ik erover denk!

Nog gaan deadliften met een rug die vast/geblesseerd is na een zware squat, is naar mijn inzien erg dom tenzij je permanente beschadiging wilt oplopen. Reden voor paniek was meer een grapje btw haha :D
/QUOTE]

Oke my bad, had niet gelezen dat je geblesseerd was.
Maar overigens niet onbelangrijk, hoe heb je je onderrug verrekt tijdens squatten?

• Topic Starter Topic Starter
/QUOTE]

Oke my bad, had niet gelezen dat je geblesseerd was.
Maar overigens niet onbelangrijk, hoe heb je je onderrug verrekt tijdens squatten?
Is nog wel het stomste van allemaal, maar nadat m'n rep kut ging legde ik die stang terug en toen pas schoot het erin bij m'n onderrug. Lag dus niet eens aan de form :rolleyes:

Terug
Naar boven