MuscleMeat

Stefan's log (still ecto)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha ik denk eigenlijk dat ik ook al te lang split schema heb gedaan om echt goed te gainen op rippetoe, was niet echt een beginner meer vond ik zelf;p

Ik ga gewoon door met 3x5 met squat, 3x8 op bench, en 1x5 op DL en daar omheen normaal split schema

Hoezo geen beginner? Je kracht stats zijn niet echt bijzonder hoor

Erg zwak zelfs (no hard feelings)

• Topic Starter Topic Starter
Lol, je hebt echt geen spierverlies in je armen..

Je zou de eerste zijn die cm's verliest op rippetoe, dat is onzin.
Kan wat vocht of dergelijks zijn.

Zou eerder naar je voeding kijken

Je zou de eerste zijn die cm's verliest op rippetoe, dat is onzin.
Kan wat vocht of dergelijks zijn.

Zou eerder naar je voeding kijken

Zou het ook raar vinden, ik ga me zo is ff wegen en kijken of het dus aan mijn voeding heeft gelegen;)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 19:08 ----------

Okee voeding dus:S

79,6kg met kleren aan op dit moment van de dag:S
was 2 weken geleden 78,6kg in de ochtend met nuchtere maag en alleen in me boxer. Ik ga gwn door met rippetoe en meer vreten:D

zooo, ik ben ook weer terug van 2 weekjes curacao!

Gl met je rippetoe :)

Je kan met rippetoe toch altijd wat standaard isolatie toevoegen?

Waarom niet...?

Omdat ik kap met rippetoe:trollface:

Jazeker is het daar 30 graden, gevoel 36 graden. kom je hier weer in nederland is het 8 graden en motregen :p

Nice;p ja dit landje suckt

Training van net(geen rippetoe meer:D)

Barbell curl

10x35kg
10x30kg
10x30kg

Preacher curl

10x30kg
10x35kg
10x30kg
10x30kg

Tricep pushdown

10x25kg
10x25kg
10x25kg

One arm overhead dumbbell extesions

10x10kg
10x10kg
10x10kg

Concentration curl

10x12kg

Haha kiek um goan joh met z'n superdude training. Jammer dat je Rippetoe geen kans hebt gegeven maar je moet doen waar je je goed bij voelt he. Sterke curls maar wat is de reden van die concentration curl na je tricep werk?

Haha kiek um goan joh met z'n superdude training. Jammer dat je Rippetoe geen kans hebt gegeven maar je moet doen waar je je goed bij voelt he. Sterke curls maar wat is de reden van die concentration curl na je tricep werk?

Haha superdude all the way.

We zullen zien of het een goede of slechte keus dat ik stop met rippetoe, maar ben gericht op bodybuilding en niet op powerlifting:)

Was ik vergeten, had toen 1 setje gedaan en dacht **** it, ff me armpjes weer laten wennen aan hoge rep range:D

Training voelde wel heerlijk! Eindelijk weer is pomp in me armen, was dat gevoel vergeten.

Op compounds blijf ik nog 3x5 doen, kijken of ik blijf gainen:)

Ben persoonlijk niet zon fan van verschillende rep ranges, maar zelf weten :heart:

Ben persoonlijk niet zon fan van verschillende rep ranges, maar zelf weten :heart:

Ik ga het een maandje of 2 aankijken of ik goed gain. Wil dit jaar eigenlijk wel de 90kg aantikken.

Ik zei net tegen me ouders dat dit laatste seizoen is dat ik wil turnen, ze flipte hem helemaal. Zeggen ze, ga je zeker bodybuilden, ikke ja! Toen werden ze gek:D

Ik ga het een maandje of 2 aankijken of ik goed gain. Wil dit jaar eigenlijk wel de 90kg aantikken.

Ik zei net tegen me ouders dat dit laatste seizoen is dat ik wil turnen, ze flipte hem helemaal. Zeggen ze, ga je zeker bodybuilden, ikke ja! Toen werden ze gek:D

Haha, maar dat is toch ook veel leuker! :p

Haha, maar dat is toch ook veel leuker! :p

Ja zeker!

Nee man, ik krijg door mijn extra gewicht nu elke training minimaal 1 blaar op me handen, techniek met turnen gaat hard achteruit en doe het meer op kracht wat minder mooi is;(

Ja zeker!

Nee man, ik krijg door mijn extra gewicht nu elke training minimaal 1 blaar op me handen, techniek met turnen gaat hard achteruit en doe het meer op kracht wat minder mooi is;(

lololol know that feel bro. (alleen dan met basketball) goede keus om je op een sport te concentreren

lololol know that feel bro. (alleen dan met basketball) goede keus om je op een sport te concentreren

Jep bodybuilding vind ik zelf leuker omdat het niet alleen om het trainen gaat, maar ook je hele levenstijl moet omgooien, alleen me ouders vinden het niet zo leuk, maar die wennen er wel aan(hoop ik)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven