MuscleMeat

Stefan's log (still ecto) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dan zit je dus na 2 trainingen op je 5x5 max met BP? Lijkt me dat je dan snel vast hangt rond de 75, is 2.5 niet verstandiger?
 
Dan zit je dus na 2 trainingen op je 5x5 max met BP? Lijkt me dat je dan snel vast hangt rond de 75, is 2.5 niet verstandiger?

Vanaf volgende training doe ik 2,5 op bench.
 
Okee jongens dit voelt niet goed, het voelt gewoon alsof ik niet heb getraind de laatste week ofzo.... Dit schema gaat denk ik niet goed werken....

Ik ga denk ik mijn oude schema oppakken en dan 3x5 op squat/bench doen en 1x5 bij DL.
 
Okee jongens dit voelt niet goed, het voelt gewoon alsof ik niet heb getraind de laatste week ofzo.... Dit schema gaat denk ik niet goed werken....

Ik ga denk ik mijn oude schema oppakken en dan 3x5 op squat/bench doen en 1x5 bij DL.

awh lord, je gaat opbouwen he..
 
doorzetten man! als je nu stopt heb je geen gains nee :P wacht tot het zwaarder is
 
Okee nog ff een paar trainingen doorzetten dan;p hopen dat ik een beetje uitgeput voel. Misschien nog een oefeningen erbij pakken?
 
Evt isolatie voor je biceps en triceps toevoegen?
 
Evt isolatie voor je biceps en triceps toevoegen?

Jep ga ik denk ik ook doen, barbell curl bij workout A en tricep pushdown bij workout B:)
 
Misschien beter 2x8 dips bij A en 2x8 chin-ups bij B zoals Rippetoe ook aanraadt?

Heb daar geen mogelijkheid voor thuis:(

Als ik na zaterdag nog niet echt vermoeid ben pak ik oude schema weer op. Want we zijn hier aan het bodybuilden en gewicht zou niet veel uit moeten maken:p
 
Workout B

Squat

WU: 10x30kg

5x80kg
5x80kg
5x80kg ( ze gaan alweer wat moeizamer:D)

BOR

WU: 10x30kg

5x60kg
5x60kg
5x60kg

MP

5x34kg
5x34kg
5x34kg

Eindelijk weer wat zwaarder trainen, ga toch nog ff dit schema volhouden:D
Wil toch wel naar 5x100kg squat toe. Volgende keer 82kg squatten, kan niet met 2,5 verhogen -.- Het is of verhogen met 4 of de ene training met 2 en die training erna met 3.
 
flinke bor, is dat je max?
 
Nope deze waren helemaal strict, 5x70 moet makkelijk lukken strict

nice, dat heb ik met 20kg minder, als ik die pics zie heb je ook echt een flinke bovenrug
 
nice, dat heb ik met 20kg minder, als ik die pics zie heb je ook echt een flinke bovenrug

Thanks man:) Rug gaat zeker goed, borst daarentegen wat minder:(
 
Thanks man:) Rug gaat zeker goed, borst daarentegen wat minder:(

met rippetoe is het enige wat je doet benchen? (voor borst), voer gewoon de reps sloom uit en zorg dat je armen altijd loodrecht op de grond staan, en in de stang knijpen. heeft mij best goed geholpen
 
met rippetoe is het enige wat je doet benchen? (voor borst), voer gewoon de reps sloom uit en zorg dat je armen altijd loodrecht op de grond staan, en in de stang knijpen. heeft mij best goed geholpen

Jep BP is enige voor borst met rippetoe, maar ik doe vooral rippetoe om van die pussy weights af te komen haha;p Zodat ik over paar maandjes met 2RM naar 10RM kan brengen ofzo:)
 
Workout A

Squat

WU: 10x30kg

5x82kg
5x82kg
5x82kg ( ze gingen al best moeizaam:( )

Benchpress

WU: 10x30kg

5x65kg
5x65kg
5x65kg (easy)

DL

WU: 2x10x30kg

5x90kg(easy)

Ging wel lekker, maar hoop nog lang niet tegen me max aan te lopen met squat, maar voelt nu wel een beetje zo:(
 
miss toch maar met 2,5kg moeten verhogen elke keer?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven