- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd fijn om met grote mannen te knuffelen. euuhh?!?!schattig hoor dat jullie elkaar zo omhelsden
lekker weer kunnen trainen: voelde je je niet onwijs slapjes?
Ja gisteren was een vreemde dag, je weet hoe slap en fragiel mijn schouders zijn hahaGodver kerel je drukte mij gister even overal eruit met die supersets. Misschien moet ik ook maar ebola krijgen![]()

Ja ik was er zeer zeker tevreden over, hopelijk zet deze trend nog heel even door

Altijd fijn om met grote mannen te knuffelen. euuhh?!?!
En ja ik dacht dat het een slechte treen ging worden, maar toen werd het een van me beste schouder dagen van de laatste 3-4 maanden :')
Ja gisteren was een vreemde dag, je weet hoe slap en fragiel mijn schouders zijn haha
Ja ik was er zeer zeker tevreden over, hopelijk zet deze trend nog heel even door![]()
Altijd fijn om met grote mannen te knuffelen. euuhh?!?!

Ben ik na gisteren & vandaag helemaal met je eenstrue true
en soms als je het het minst verwacht, gaan de trainingen het best!
Fijn zo!
!!Welkom nederlandse eik!

Ja die klompen zijn niet van mij, hell die kamer is niet eens de mijne haha!!gotver...kon niet kijken naar je beentjes
mijn blik dwaalde af naar die klompen!
flinke bobbels bij je latspread trouwens![]()
, moet zelf ook toegeven dat er iets veranderd is aan me rug ten opzichte van vorig jaar hoera voor gains!!Ja klopt lat spread kwam er idd lekker uit. Alleen die bdb blijft me nekken, moet daar echt meer op gaan oefenen!Je back lat spread kwam er erg lekker uit. Nou moet ik ook zeggen dat je bdb er in het echt een stuk beter uitkomt dan op de foto, je hebt op deze foto nog niet de volledige wijdte zoals je zou kunnen. Rug is goed gegroeid in elk geval!
!Thanks man, ben wel blij met de progress van het laatste jaar

Thanks danny
, maar mag nog een paar jaar trennen om er zoals jou bij te komen te staan he! haha!Ja de benen groeien als kool met 2x benen per week en de lat spread begint eindelijk ook te komenStevige buitenbenen heb je, en idd een 'showy' lat spread. Goed bezig!
thanks!!
!!!
!
)Haha dat zeker!Flinke training weer! Zal er wel weer vol bij hebben gestaan :d
Ja heb echt slecht getrained voor de rest van de week, been en schouder treens die niks voorsteldeMiste je logs al, maar deze training maakt het weer helemaal goed!
Dit was wel weer lekker, dus morgen ook de benen flink vermoorden
!Ja klopt, de ebola had me vrij goed te pakken nog haha, maar we gaan lekker door met de grindMooie volume training weer. Was idd een paar dagen stil hier
Was ik bedoelde zijn je vastus lateralis, die zijn goed geprononceerd.

Haha dat zeker!
Ja heb echt slecht getrained voor de rest van de week, been en schouder treens die niks voorsteldeDit was wel weer lekker, dus morgen ook de benen flink vermoorden
!
Ja klopt, de ebola had me vrij goed te pakken nog haha, maar we gaan lekker door met de grind
Klopt, bovenkant van me benen groeien echt heel erg snel, terwijl de teardrop naar mijn mening toch wat achterloopt![]()