- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahahahaDe natty kings van het zuiden brah, ik blijf forever mirin' op je squats
Thanks voor de respect btw HIHI![]()

Thanks kerel! heb nog een lange weg te gaan om me te kunnen meten met andere op dit forum, maar heb wel het idee dat die 180kg zeer snel in de pocket zal zitten

Ja de sportschool eigenaar wilde dat ik ging toppen haha, ben inderdaad vergeten er een dikke PR achter te zetten!Prima squat, zeker als je er 'zo maar' wat extra gewicht opgooide. Je bent nog vergeten keihard PR!! achter de 172.5 te zetten.

Thanks, voel me toch wel oud worden vandaag... en tuurlijk maak me schouders maar belachelijkHahahaha
En ik op je quads
en schouders
o nee grapje
---------- Toegevoegd 29 November 2014 om 00:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst 28 November 2014 om 23:46 ----------
![]()

Beeeedankteen jarig jobje in ons midden?
tijd voor pletzkeskook
van harte!
![]()
! Pletzkeskook hhnnnggg niemand meer in de familie die het nog maakt en kan het zelf niet hehe
Thaaankksss
! Was jij niet al in?!?!!! 

!!)Ja hahaha hield ook een kilo vocht vast, vandaar de cardio..Lekkere train toch nog.
Had jij vandaag ook zo'n opgeblazen gevoel van de wok gister? Had echt een dikke pens haha
LM bedoelde trouwens IN voor taart![]()

Mijn excuseswat??
je weet niet hoe je pletskeskook maakt? mijn dochter van twee kan dat al!
schaam je! schaam je diep
Niet voor je train overigens, die is wel prima hehe
! Mijn moeder heeft dat nooit gemaakt/me dat geleerd haha!!Ja dat wel, ook leuk als er alleen van die 10kg chinezen rondlopen en je ze 10x dwarfed hahaLkkre train andere gym en andere machines is wel is lekker.

Ja dat zeker, maar ik mis toch de standaard vertrouwde gym hehe!Goeie uitgebreide training, ondanks de 'vreemde' gym!
Ik lees vaker dingen verkeerd zo te zien

voelde hem zeer goed in me teardrops en laat dit nu net de plek zijn die ik vind achterlopen op me benen!!

Die standing legcurl... hnnnngggggg seriously.Jelly op je hacksquat en standing hamstring curl. Damn die wil ik ook![]()
SLDL ga je sws wel voelen he hahaMoet zeggen dat ik mijn SLDL als eerste oefening gister nu behoorlijk voel in mijn hamstrings. Maar ik moet jules maar eens gaan vragen of hij een dergelijk apparaat wilt aanschaffen + een fatsoenlijke hacksquat want deze is ruk.
Ja ze hebben daar cardio apparaten met een Touchscreen met wi-fi, kun je dus live TV kijken of Youtubenontspannende cardio?
nu maak je me heel nieuwsgierig..

Ja als ik de dag erna weer avonddienst heb sowieso, zo niet dan ga ik in de ochtend trainen voordat ik moet beginnen moet trainen op trainingsdagen anders word ik serieus een beetje verdrietigflinke cardio sessie dat vp zal nu wel naar beneden schieten. Ga je na je avonddienst trainen?