- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is echt een genot, maar vandaar dat het voor mij de "cardio" gym is haha!
It's heaven!

Ja weet ik, was totaal uit me concentratie.. was zeeer vreemd maar wilde het niet forceren en de kans lopen dat het mis zou gaanGoeie presses vandaag! 24 was duidelijk veel te makkelijk. Jammer dat je niet meer voor de 10 reps ging de laatste set.![]()

Jaa was wel weer lekker om er te trainen
En ze hebben in die paar dagen dat ik er niet was ook een likje verf er tegen aan gegooid!
!28-11-14
05-12-14

Thanks maat!
Haha gourmetten heeft al me kcal +2000 opgeslokt dus helaaschHatseflats wat een volume. Lekkerrrrr
Tijd voor pepernoten!
Ben ik helemaal met je eens, maar moest de kcal sparen voor de avond haha!! ThanksHonger is idd niet gunstig voor zo'n enorme been treen. Maar man, man, wat een volume weer![]()
!Honger + cutten + werk + weinig slaap = logisch in mijn boekje
Ja moest er in het begin ook echt aan wennen, je geeft toch een flinke klap aan je CNS, maar moet zeggen dat ik het nu eigenlijk wel erg lekker vind!Netjes dat je zo zwaar kunt gaan squatten en daarna deadliften.
Ik heb dat voorheen ook gedaan, maar op een gegeven moment ging het niet meer.![]()

!!)
!
Ja je moet toch wat op je zaterdag he hahahaha speciaal naar de andere gym om daar te kunnen fietsen met een schermpje
nette rows

Ja tijdje niet meer zwaar kunnen rowen, dus was vandaag wel blij met de powuuurrKeek toen ik op een gegeven moment klaar was met een oefening naast me en zag jou een barbell van 90 kg rowen en dacht...
...![]()

Ja was er ook erg blij mee, 2-3 maanden geleden nooit verwacht dat ik ooit 40kg DBs zou kunnen pressen best ziek hoeveel je kunt bereiken in zo'n periode..!
)
Na meerdere dagen Ebola te hebben verdragen gisteren weer eens naar de gym kunnen gaan gelukkig <3
Dat feel when shouldurs & arms met wovano.
schattig hoor dat jullie elkaar zo omhelsden