XXL Nutrition

Thm92's Attempt at getting bulky.

oeh nice quads! :thumb:

(en onderarmpjes ook btw)

vind het toch een flinke training hoor en mooie boomstammen, als dat kleine benen zijn heb ik lucifers.

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

oeh i love them dropsets mooie training en dikke quad :thumb:
wanneer gaan wij samen een dropset doen.
no WK

Lekkere training! Teveel pomp met leg curls? Hoe kun je dat nou hebben? Je zou eens de 3e week van Y3T moeten proberen!

Benen zijn ook prima. Zien er massive uit. Wat is de omtrek?

• Topic Starter Topic Starter
oeh i love them dropsets
mooie training en dikke quad :thumb:
Ja wovano wilde de dropsets erin gooien, ik heb ze al een lange tijd niet meer benut met been trainingen :o

oeh nice quads! :thumb:

(en onderarmpjes ook btw)
Haha mag altijd een kilo meer zijn toch:cool: Vind zelf de onderarmen vele maten te klein, streef armen zijn Phil Heath's onderarmen:D Thanks though:D

vind het toch een flinke training hoor en mooie boomstammen, als dat kleine benen zijn heb ik lucifers.

De squats kunnen vele malen beter persoonlijk, hou de laatste tijd van het klooien met hogere gewichten, dus vind het wel een kleine teleurstelling om zo te squatten voordat ik ga cutten :p

Lekkere training! Teveel pomp met leg curls? Hoe kun je dat nou hebben? Je zou eens de 3e week van Y3T moeten proberen!
Benen zijn ook prima. Zien er massive uit. Wat is de omtrek?
Me linker hamstring doet soms raar tijdens zware legpresses, lijkt net alsof de spier "schiet" wanneer ik press, vervolgens de lying & seated curls erin gooien = wth pomp die niet normaal aanvoelde haha:(
Omtrek weet ik niet zo 1-2-3, heb ze laatst gemeten in de gym na het trainen en viel best tegen als ik me het goed herinner haha

Jouw benen blijven ziek bro

Upperbody(ish..) :D

Warm het op, standaard ritueel met de resistance bands.

Bench press, wilde gaan voor de 1x3x100kg, helaas door misplaatsen van me handen niet gehaald..
12x40kg
6x60kg
3x80kg
2x100kg
9x80kg
9x80kg
7x80kg..?? Hele concentratie weg door me oortjes.. moet echt een bluetooth headset gaan halen:mad:

Incline bench lying DB rows
12x14kg
3x12x26kg Direct een dikke lat pomp

Incline DB chestpress
8x24kg
8x26kg
8x26kg
8x26kg Was me dag ook hier weer niet op, had wss 30kg hetzelfde kunnen reppen normaal.

Life fitness row machine
10x46kg
12x64kg
12x64kg
12x64kg Had behoefte aan langzaam aangespannen reps, vandaar de lage gewichten

DB flyes
12x12kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg Laaaang niet meer gedaan, voelde wel weer vertrouwd goed :)

Lat pulldown wide-grip
12x45kg
12x55kg
12x60kg

Close grip lat pulldown
8x65kg
8x70kg
8x65kg Even goed de spanning op de lats houden, ging beter met 65kg :)

EZ bar curls
12x20kg (10kg iedere kant)
12x20kg
12x20kg

AROM tricep pushdowns
12x50kg
12x55kg
12x55kg
12x55kg

Was hierna wel weer klaar & (redelijk) voldaan! :)

misplaatsen van je handen?
zunt...

next time better.

vergeven en vergeten ;)

Lekkere training bro.
Jammer van die benchpress alleen, maar eind deze week nog eens proberen en dan gaat die lukken. Ben ik van overtuigd ;)

Lkkre training flink volume op je bp ook jammer van die 100kg idd.

misplaatsen van je handen?
zunt...

next time better.

vergeven en vergeten ;)
Ik had niet door dat ik de stang niet evenredig vast had, waardoor ik me concentratie en duw vermogen totaal verloor..

Lekkere training bro.
Jammer van die benchpress alleen, maar eind deze week nog eens proberen en dan gaat die lukken. Ben ik van overtuigd ;)
Ja, dat gaat gebeuren ook!!

Lkkre training flink volume op je bp ook jammer van die 100kg idd.
Ja klopt :( you win some, you lose some:(

Flinke training weer! Verstandig ook dat je op sommige oefeningen net even wat lichter ging om je beter te concentreren. Ben van mening dat je dan vanuit BB perspectief meer uit een setje kunt halen dan wanneer je voor je gevoel en net iets te zwaar gewicht gebruikt.

Flinke training weer! Verstandig ook dat je op sommige oefeningen net even wat lichter ging om je beter te concentreren. Ben van mening dat je dan vanuit BB perspectief meer uit een setje kunt halen dan wanneer je voor je gevoel en net iets te zwaar gewicht gebruikt.

Ben ik helemaal met je eens, op een oefening zoals de lat pulldown bijv ging ik "vroegah" gewoon zitten en maar wat trekken, die stang moest en zou naar beneden komen.

Merk sinds deze bulk dat ik er veel serieuzer mee bezig ben ivm mind-muscle connection & spanning zetten op bepaalde delen dat ik beter & sneller lijk te groeien :D:D

Potverdomme man, 20:09 gepost. Toen zat ik al 5 minuten voor je huis te wachten in de auto om te gaan trainen:mad:

Potverdomme man, 20:09 gepost. Toen zat ik al 5 minuten voor je huis te wachten in de auto om te gaan trainen:mad:
Sorry man, me telefoon liet me niets weten! :(

LOWERBODY RAAR DOEN DAG?!?!
De treen!

High bar backsquats
10x60kg
10x80kg
5x100kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg
10x130kg

Normaliter is dit 3-5 rep range, maar wilde het eens omgooien vandaag.

Conventional Deadlifts
8x60kg
5x100kg
3x140kg
3x160kg (leek 180kg haha)
3x180kg (Had vandaag echt het vermogen om mezelf helemaal op te hypen, de 180kg voelde even zwaar als de 140..!!)

Seated hamstring curls
10x64kg
10x84kg
10x84kg
10x84kg
10x84kg (gekke pomp in de hammies!)

Seated calve raises
12x35kg
12x45kg
12x55kg
12x55kg
12x55kg
12x55kg

Me kuiten kwamen me de broek uit hahaha :)

Die 10x130 squat was gekte. Makkelijker dan de 10x120 daarvoor leek het wel :D

oeh lekkere train
vooral squats en calve raises

lkkre train maat sterke squats

Terug
Naar boven