- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer gaan wij samen een dropset doen.oeh i love them dropsets mooie training en dikke quad![]()
Ja wovano wilde de dropsets erin gooien, ik heb ze al een lange tijd niet meer benut met been trainingenoeh i love them dropsets
mooie training en dikke quad![]()

Haha mag altijd een kilo meer zijn toch
Vind zelf de onderarmen vele maten te klein, streef armen zijn Phil Heath's onderarmen
Thanks though
vind het toch een flinke training hoor en mooie boomstammen, als dat kleine benen zijn heb ik lucifers.

Me linker hamstring doet soms raar tijdens zware legpresses, lijkt net alsof de spier "schiet" wanneer ik press, vervolgens de lying & seated curls erin gooien = wth pomp die niet normaal aanvoelde hahaLekkere training! Teveel pomp met leg curls? Hoe kun je dat nou hebben? Je zou eens de 3e week van Y3T moeten proberen!
Benen zijn ook prima. Zien er massive uit. Wat is de omtrek?

Ik had niet door dat ik de stang niet evenredig vast had, waardoor ik me concentratie en duw vermogen totaal verloor..misplaatsen van je handen?
zunt...
next time better.
vergeven en vergeten![]()
Ja, dat gaat gebeuren ook!!Lekkere training bro.
Jammer van die benchpress alleen, maar eind deze week nog eens proberen en dan gaat die lukken. Ben ik van overtuigd![]()
Ja kloptLkkre training flink volume op je bp ook jammer van die 100kg idd.
you win some, you lose some
Flinke training weer! Verstandig ook dat je op sommige oefeningen net even wat lichter ging om je beter te concentreren. Ben van mening dat je dan vanuit BB perspectief meer uit een setje kunt halen dan wanneer je voor je gevoel en net iets te zwaar gewicht gebruikt.

Sorry man, me telefoon liet me niets weten!Potverdomme man, 20:09 gepost. Toen zat ik al 5 minuten voor je huis te wachten in de auto om te gaan trainen![]()

Die 10x130 squat was gekte. Makkelijker dan de 10x120 daarvoor leek het wel![]()

Ja de squats wilde ik weer eens op volume trainen
en de kuiten moeten groeien!!!Thanks man
wilde niet te zwaar gaan ivm laatste 2 squat treens die me een vieze nasmaak in de mond achterlieten..Potverdomme man, 20:09 gepost. Toen zat ik al 5 minuten voor je huis te wachten in de auto om te gaan trainen![]()