- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, goed teken.

!
!
!Er zat idd wel een beetje tempo achter nadat ik klaar was met de OHPNiet meegekregen wat jij nou allemaal gedaan hebt maar wel een lekker volume weer weggedraaid zo te zien. En dat in de tijd dat ik 3 oefeningen deed![]()

Ja afentoe moet je gewoon voor 1000000 rep workouts gaan, dan maken de cijfers idd niet meer zoveel uitlekker volume hoor maat, geloof graag dat er een goeie pomp inzat, en de cijfers zeggen niet altijd alles.

!Haha dat zeker, had even met haar gepraat ivm hoe het leven er nu voor stond (zijn al een dik anderhalf jaar niet meer samen) en ze vond dat ik wellicht te ijdel aan het worden ben hahahehe moest je stiekem heel hard grijnzen toen je de blik van je ex zag?
verbaas me altijd over je trainingsvolumes.

Haha wat zal men hier nu wel niet denkenZe wilt me.. nee haha ze krijgt me niet meer.
Zou haar nog steeds hard doen
Forever alone sowieso, komt zaterdag goed

Ja ik had echt verwacht dat het nergens op ging lijken, concentratie was ver te zoeken tijdens het opwarmen.. maar ik klaag zeker nietgood way to start the weekeinde
flinke backsquatsessie![]()

geen dank*klop klop*
Danku voor random karma.
Ik ga hier maar eens rondneuzen
jij ook voor sinterklaas karma haha!

Thanks maat!Prima training maat mag je trots op zijn.
Succes met lopen dit weekend