- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) daardoor niet optimaal kunnen drukken, target met moeite gehaald.Niet genoeg haze gerookt?Week 24
Training 1
OHP 53kg 2x5 1x5 0rir (+1kg)
Chins 4kg 2x5 1x7 2-3rir (+0,5kg)
Squat 109kg 2x5 1x5 2rir (+1kg)
OHP ging ok, amrapset beetje onstabiele stance (denk concentratieprobleempje) daardoor niet optimaal kunnen drukken, target met moeite gehaald.
Chins daarentegen gingen echt lekker, lanceerde mezelf nog bijna door het dak van de garage. Had nog wel een repje of twee door kunnen gaan achteraf gezien.
Squat voelde ook erg goed vandaag. Zaten een paar reps bij met zeer goede vorm, die voelden duidelijk lichter, alsof er 30kg minder aan de bar hing. Zouden die paar hersencellen dan toch nog kunnen leren? Diepte was ook weer wat beter.
Jammer van ohp maar weer een goede training verder.

Die was op, kush was de groente voor vandaag

Wanneer doen we crack pre workout?
Voor mij voelt elke pwo al als crack
freaky spul
Deze is echt Freaky
Het is de 8% rijstebloem, probeer het zonder rijstebloem👍
Vroeger was pas echt Hardcore,( Rijstebloem gehydrolyseerd) 74,3% Ging ik echt hard op(voor jou nog niet zo lang geleden)Het is de 8% rijstebloem, probeer het zonder rijstebloem👍

Zit zonnebloemolie in, snel bulk inslaan voordat ze ook onbetaalbaar worden

Jezus 81 voor 5, ik zat op 62,5 voor 7Week 24
Training 2
Bench 87kg 2x5 1x6 1-2rir (+1kg)
Pendlay 81kg 2x5 1x5 0rir (+1kg)
Rackpull 105kg 2x5 1x10 ?rir (+5kg)
Bench voelde heerlijk, zes rustige clean reps.
Roeien was tyfuszwaar, niet normaal. Deed normaal touch&go (geen cheat) tijdens de amrapset, maar dat zat er vandaag niet in. Vijf zeer zware reps met goede vorm.
Rackpull ging prima, kont goed naar achter steken helpt enorm en voelt goed. Voor mijn gevoel kon ik nog een uur zo doorgaan. Misschien toch tijdelijk twee keer per week gaan doen, totdat ze echt zwaar worden.
Goede training, veel energie.

Misschien musclememory van judo
denk wel dat een deload aanstaande is. Vergelijken is ook niet eerlijk, 30cm verschil in rom
.
Yes daar ben ik ook achter gekomen, blijft toch n lekkere burn gevoel hebben erna.Misschien musclememory van judodenk wel dat een deload aanstaande is. Vergelijken is ook niet eerlijk, 30cm verschil in rom
.
Om dan toch ff serieus te zijn, pendlay row lijkt simpel maar je kunt heel veel winnen op de uitvoering. Je mag namelijk met je bovenrug wat flexen, ik vond het heel moeilijk om dit goed aan te leren. Maar als je het eenmaal doorhebt..![]()
. Nog een beetje aan het experimenteren met stance.
.
. Rustig opbouwen, maar lijkt er wel op te duiden dat dit een zwak punt is.
. Om zeker te weten dat het niet aan techniek of iets anders zou liggen nog maar een setje geprobeerd na een korte pauze, met exact hetzelfde resultaat. Ok, duidelijk eindstation bereikt, evenaring van oude PR. Wel met minder bodyweight, dat verzacht dan nog enigszins. Wil nog een poging wagen om PR te verbreken, voordat ik ohp waarschijnlijk vervang voor db press.
. Toch de meeste targets gehaald en realiseer me dat niet elke training top kan zijn. Zolang het geen trend wordt niks aan de hand.