Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Ik lach dan wel, maar het is wel waarAls je deload...maar dan extra langzaam gaat... zo herkenbaar.
Moeilijk hé deloaden![]()

en voelde me als een dweil vanmorgen. Stevig ontbijtje gegeten en een ibu genomen, paar uur later weer op 90% dus lekker gaan trainen. Wel nog even zonder backoff setjes, ben blijkbaar nog niet helemaal van de verkoudheid af.
. Load blijft 50 kg maar ga sets en reps rustig opbouwen naar 5x5 voordat ik verhoog.
.Mag nog tot de zesde tochbeterschap en nog de beste wensen. beetje laat maar welgemeend![]()
insgelijks!Merkte laatst dat ik steeds ietsje naar voren zak als de press zwaar begint te worden, dan begint er een vervelende druk op de onderrug te komen. Laatste keer iets voeten goed haaks op de grond gezet en probeer ze strak op de grond te houden tijdens de press, dit voorkomt het onderruit zakken bij mij iig. Misschien heb je er iets aan.Ohp is meer een mobiliteits issue waardoor rug te veel of verkeerd belast word.
Doe nu staande, strikte uitvoering, voeten schouderbreed. Probleem begint eigenlijk bij de heup, die al zwaar belast is door de squats. Dus de basis is al wat wobbly en blijkbaar neemt mijn midden- en bovenrug de nodige stabilisatie over. Dat, gecombineerd met mijn zuigende ub mobiliteit, zegt mij dat seated ohp voor nu de betere keus is.Merkte laatst dat ik steeds ietsje naar voren zak als de press zwaar begint te worden, dan begint er een vervelende druk op de onderrug te komen. Laatste keer iets voeten goed haaks op de grond gezet en probeer ze strak op de grond te houden tijdens de press, dit voorkomt het onderruit zakken bij mij iig. Misschien heb je er iets aan.
Of doe je hem staant? Wellicht dan 1 been voor?
Buiten oefeningen om die mobiliteit te verbeteren kan je single arm overwegen of een Seated DB OHP op een bankje met de rugleuning 1 stand achter verticaal zodat je iets voor je drukt.Ohp is meer een mobiliteits issue waardoor rug te veel of verkeerd belast word.
Goeie, totaal niet in me opgekomen dat het ook met db kanBuiten oefeningen om die mobiliteit te verbeteren kan je single arm overwegen of een Seated DB OHP op een bankje met de rugleuning 1 stand achter verticaal zodat je iets voor je drukt.
.
(gebruik geen scapula retractie).