XXL Nutrition

Valandinz - Average to Savage 2.0

Ik vind vooral de kip wat taaier worden uit de vriezer. Groente koop ik bij MM en is geblancheerd, dus dat gaat al bevroren de bakjes in. Juist op de 3e dag uit de vriezer begint dat toch minder te smaken en sterker te ruiken.
Als ik die MM groente bevroren in een bakje tyf dan is dat eenmaal ontdooid compleet aan het zwemmen. Niet bepaald lekker als je het mij vraagt.

• Topic Starter Topic Starter
Kan inderdaad wel meal preps voor 2-3 dagen in de koelkast doen en de rest in de vriezer.
Lijkt me aan de andere kant ook wel chill om gewoon verschillende variaties te maken en die verdelen over 4 lades in een nieuwe vriezer.
Ik wil gaan preppen voor Lunch/dinner. Kan ik elke dag kiezen uit een andere lunch/dinner gezien je de preps toch met dezelfde macro's in elkaar bouwt.

Weet verder echt niet wat er gebeurt is, meet ~1x per week m'n armen op. Bijna altijd een beetje hetzelfde geweest, hele kleine vooruitgang. Nu ineens +1.5cm in een week tijd.
Begin ook aders over m'n tricep te krijgen op m'n rust dagen zonder pomp.. had ik eerst niet.
Hype.

giphy.gif

Als ik die MM groente bevroren in een bakje tyf dan is dat eenmaal ontdooid compleet aan het zwemmen. Niet bepaald lekker als je het mij vraagt.
Hmm, welk pak je dan? Met de groene wok mix hheb ik daar totaal geen last van:o

Kan inderdaad wel meal preps voor 2-3 dagen in de koelkast doen en de rest in de vriezer.
Lijkt me aan de andere kant ook wel chill om gewoon verschillende variaties te maken en die verdelen over 4 lades in een nieuwe vriezer.
Ik wil gaan preppen voor Lunch/dinner. Kan ik elke dag kiezen uit een andere lunch/dinner gezien je de preps toch met dezelfde macro's in elkaar bouwt.

Weet verder echt niet wat er gebeurt is, meet ~1x per week m'n armen op. Bijna altijd een beetje hetzelfde geweest, hele kleine vooruitgang. Nu ineens +1.5cm in een week tijd.
Begin ook aders over m'n tricep te krijgen op m'n rust dagen zonder pomp.. had ik eerst niet.
Hype.

giphy.gif
Beste tricep man! Goed droog!:thumbs:

Vandaag een lees dagje, op het menu; Bigger Leaner Stronger & Beyond Bigger Leaner Stronger.

Beide boeken uit.
Interessante boeken, Bigger Leaner Stronger was best basic, allemaal informatie die al wel bekend was.
Beyond Bigger Leaner Stronger was een stuk uitgebreider en het is duidelijk dat de schrijver tussen de boeken in veel geleerd heeft.
Vooral het stuk m.b.t. flexibiliteit, moblitieit en het periodiseren van je workouts was interessant.
Voor mij vind ik het periodiseren nog niet relevant, wel belangrijke kennis om te hebben voor over een jaartje.

Vandaag op het leesmenu; Mark Rippetoe's Starting Strength 3rd edition
Zit bijna op de 3 maand mark van m'n huidige schema.
Overweeg om een weekje te deloaden en vervolgens overstappen op 6 maand Starting Strength gevolgd door 6 maand GSLP.

Merk je al wat krachtverschil met je creatine dat je nu neemt?

Merk je al wat krachtverschil met je creatine dat je nu neemt?
Lastig om aan te geven.
Ben wel vooruit gegaan in kracht maar dat kan net zo goed aan m'n bulk liggen i.p.v. de creatine.
Idem voor gewicht gains, ben afgelopen ~10 weken zo'n 4 kilo aangekomen.
Daar zal ongetwijfeld 1 á 2 kilo water retentie door creatine bij zitten.
Merk wel dat ik harder en droger oog dan voorheen terwijl ik niet gezakt ben in vetpercentage.

Bench Press
1x20x30 KG
1x8x40 KG
1x6x50 KG
1x4x70 KG
1x4x70 KG
1x4x70 KG
1x4x70 KG
1x4x70 KG

Lat Pull-Down
1x8x70 KG
1x8x70 KG
1x8x70 KG

Seated Row
1x8x50 KG
1x8x50 KG
1x8x50 KG

Dumbbell Flyes
1x10x12 KG
1x10x12 KG
1x10x12 KG

Skull Crushers
1x10x25 KG
1x10x25 KG
1x10x25 KG

Vanaf volgende week over op een 3 day full body schema met lineaire progressie!

Lekker bezig geweest. Flink wat volume verplaatst op de bench zo te zien :thumbs:

Lekker bezig geweest. Flink wat volume verplaatst op de bench zo te zien :thumbs:

Thanks! Valt wel mee haha, er zat nog wel meer in maar wou even 5x4 proberen om te kijken waar ik moet gaan beginnen volgende week.

---

ANDER GOED NIEUWS!
M'n nieuwe auto wordt de 23e geleverd! Nog 1.5 week wachten dus!

Haha die superdude gif :roflol: netjes man!

Mirin beard gains

Via strongerbyscience weer wat mooie sheets om vooruitgang mee te loggen.
Ben echt een fan van grafiekjes en excelsheets dus mijn innerlijke Nerd is weer tevreden.

Je geeft je stats op;

s2xm9zz.png

Sheet zegt eet dit voor gains;

KNt9PeO.png

Vervolgens vul je je eten en gewicht in;
(Ik heb dus inderdaad te weinig gegeten en vrij/za even ingevuld voor foto's sake)
GsAueUU.png

x69CuON.png

Vervolgens vul je de nieuwe BMR weer in op het stukje van de 1e foto en zo blijf je altijd perfect eten voor optimale gainz!

Uiteindelijk geef je elke week je berekende BMR + Heup/Middel/Borst omtrek + eindgewicht op.
NUTpTGS.png

En dat geeft je een prachtig overzicht aan grafiekjes hoe je gewicht en chest/waist ratio en metabolisme omhoog gaat om te kijken of je wel de right kind 'o gains maakt!

ELlT011.png

Laatst bewerkt:
:eek: Nice man !

Vandaag de laatste workout van m'n UB/LB split. Volgende week over naar een SS/SL/GSLP variatie.
Een beetje eigenwijs, kans is dat gewoon SS, SL of GSLP wat beter zal zijn maar vind deze toch leuker klinken.
Erg jammer dat ik uiteindelijk die betweterige forum kneus ben....
maar trainen doe je natuurlijk ook omdat je het leuk vind. Is heus geen slecht schema.
Wijze lezen van onze heer @Skatermarvin , al hoop ik wel te gainen met het trainen :(

Het schema gaat worden;
Week A
Day 1
Bench - 4x4
Squat - 4x8
Overhead Press - 4x8
Chin Ups - 4x8

Day 2
Bench - 4x8
Deadlift - 4x4
Overhead Press - 4x4
Barbell Rows - 4x8