RickW
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.562
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang duurt dat eerste lichte blok? Qua volume en intensiteit niet heel zwaar, ook niet als ik je comments zo zie.
Btw dan wel lekker om tegelijkertijd je minicut te plannen.
Al had ik er eigenlijk helemaal geen zin in.Projecties met A2S zijn dat ik op al m'n 1RM's aankomende 20 weken zo'n 40 tot 60 kilo kan plakken

Zou ik voor tekenen! Met die stats dan klaar voor:
15 & 16 feb 2020
Beginnerswedstrijd Powerliften
Nijmegen - NKV Atlas
![]()
Mag je ook op ""hogere"" leeftijd aan beginnersklasses mee doen?
Is meestal voor jongere leeftijden toch?
Beginnerswedstrijd is open voor iedereen die nog niet eerder een wedstrijd heeft gedraaid begreep ik.

Beginnerswedstrijd is open voor iedereen die nog niet eerder een wedstrijd heeft gedraaid begreep ik.
Lijkt mij nog wel een keertje mooi om te doen, zodra m'n bench wat minder lachwekkend is.
Kies een wedstrijd uit, melden we ons beide aan.
Battle of dbb!
Kies een wedstrijd uit, melden we ons beide aan.
Battle of dbb!
Moet ik nog wel flink stappen maken, ik zou bij de uitslag van de laatste beginnerswedstrijd in de -83 niet eens in de top 10 komen met mijn huidige PR's...![]()

Als ik terug zou cutten tot -74 zou ik wel kans maken op redelijke plekken.
Ik heb m'n hele volwassen leven nooit minder dan 81kg gewogen, en dat was voordat ik serieus trainde. Maar op onze lichaamslengte is het volgens mij ook logischer om in een hogere klasse uit te komen, als ik dit schemaatje van Sheiko zo zie:
![]()
Moet nog ff zo'n p*ssy pad bestellen danIn gezien je me dwingt aan te melden op dit forum.
Als we toch gaan deadliften volgende week, ook contestje hiptrusten doen dan?