AndroidHealthClinic

van split naar fullbody

• Topic Starter Topic Starter
Dr oefeningen zien er precies het zelfde uit alleen de sets veranderen. Madcow maakt gebruik van opbouwende sets met als laatste dus de 5e set je max 5 rep gewicht. Elke week doe je bij je bench en squat op vrijdag 2,5 kg en maak je als 5e set 3 reps. Maandag moet je dat zelfde gewicht als laatste set weer 5 reps maken. Deadlift staat daar los van, als het goed is kan je die gewoon elke week ook 2,5 kg verhogen. Ik heb deze training iets te kleine opbouw gebruikt. 15% opbouw per set is gebruikelijk. Het is dus wel 5x5 alleen met opbouw. En ja ben al weer 100kg flink aan het bulken. Denk dat ik al weer ff boven de 12 % zit maar geen idee.

Dr oefeningen zien er precies het zelfde uit alleen de sets veranderen. Madcow maakt gebruik van opbouwende sets met als laatste dus de 5e set je max 5 rep gewicht. Elke week doe je bij je bench en squat op vrijdag 2,5 kg en maak je als 5e set 3 reps. Maandag moet je dat zelfde gewicht als laatste set weer 5 reps maken. Deadlift staat daar los van, als het goed is kan je die gewoon elke week ook 2,5 kg verhogen. Ik heb deze training iets te kleine opbouw gebruikt. 15% opbouw per set is gebruikelijk. Het is dus wel 5x5 alleen met opbouw. En ja ben al weer 100kg flink aan het bulken. Denk dat ik al weer ff boven de 12 % zit maar geen idee.

Oke, dus eigenlijk gaat het aantal werksets omlaag?

Dat is goed om te horen, want ik denk dat het je herstel wel goed al doen.

Wat betreft je vetpercentage, zolang je maar onder de 15% blijft. Dat vind ik wel het maximum vetpercentage voor een bodybuilder. Amateur of professional. Je ziet het aan die Jesse2010 van het forum, die kerel ziet er niet uit. :o

Vanuit een groeitechnisch oogpunt is het ook helemaal niet nodig om daar boven uit te komen. En voor de cut is het alleen maar nadelig als je van verder dan 15% moet komen.

oh shit he said the J-word.

Hahahha nee wil niet modder vet worden. Heb vooral heel veel vocht, altijd al last van gehad. Maar ik vind geen probleem hoor.

op hoeveel % staat gyno-boy ongeveer dan?

nou de definitie op zijn tepels is anders wel goed.

Sterke bench man!
Succes met je nieuwe trainingsschema

Anddd training time.
SQUAT
Warming up met bar
5x80
5x90
5x100
5x110
5x120ging echt super, laatste rep zelfs pauzed squat gedaan en ging vloeiend omhoog.
BENCH
5x70
5x75
5x80
5x90
5x100

WIDE PULL UP
5x5xbw 99kg

DB ROWS
5x5x46

HAMMER CURLS
5x5x26

PECK DECK
3x8x60

Lekkere training merk echt meteen vooruitgang met me nieuwe set opbouw. Komende 4 weken naar 5x130 squat moet geen probleem zijn. Ik wil dit 8 weken doen en dan moet ik als het goed is 5x140 kunnen squatten. En dan me 1rm weer opnieuw meten. Ik heb de indruk dat ik me bench niet eindeloos mee kan verhogen met me squat. Daar gaan de reps niet van harte moet ik zeggen hahaha. Kan er ook mee te maken hebben dat ik ze na me squat pak. Maar daar hoop ik over 8 weken 5x110 te drukken.

Sterke training! Ben best wel benieuwd naar je fysiek gezien de bijna gelijke lengte en krachtstats :D

Brb, even een sterkere training neerzetten :o

Ik heb 2 maanden geleden fotos neegezet in het foto topic.

Hier een foto eerste is begin dit jaar, ben wat droger geworden.

PhotoGrid_1378238785330.jpg

Die had ik nog niet gezien.

Ik herken je gezicht trouwens wel een klein beetje. Maar ik denk niet dat ik je ken, of vrienden van je ken :p

Nette foto's man! Je oogt sterk en staan mooi in verhouding met je trainingen!

Mooe training man, succes met je 5X130 squats
Nette fysiek ;)

Zoo had me heleeemaaal volgevreten vandaag heerlijk vol voor me training.
MILITARY PRESS
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x72,5kg

DEADLIFT
5x80kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg
5x160kg

DIPPEN
3x8xbw+10kg(kon uit eindelijk wel wat zwaarder mag ach een keer niet tot de max)

FARMER WALK
70kg per hand 30m
70kg per hand 2x40m
Heerlijke pomp in de schouders hierna aders erop. Nog ff 3 setjes cable fly gedaan om het af te maken. Die opbouwende sets zorgen ervoor dat ik nog wat energie over heb. Maar ben tog maar gestopt. Energie bewaren voor squatten vrijdag. litertje chocomelk post workout :D

Mooie training man, lekker vreten :D

Pittige training! Sterke deadlift ook.

Hebben jullie spullen bij Millers om die farmers walk te doen?

Nee ik pak 2 ez-bars en daar loop ik mee. Werkt perfect hoor. Deadlift ging erg lekker, ik ga die niet meer met 5kg verhogen per week maar ook 2,5 nu.

Dus iedereen kijkt jou boos aan wanneer je twee EZ bars tegelijk bezet houdt :roflol:

Terug
Naar boven