Kid_goku
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cardio is voor je algehele gezondheid belangrijk. Daarnaast is een beetje conditie ook wel fijn, dat je niet midden in je set van 8 reps al naar de klote bent omdat je conditie te slecht is.In hoe verre is cardio belangrijk? Ik vindt cardio niet erg, maar ik heb veel moeite met veel eten en cardio maakt het niet makkelijker.
Cardio kan je in jouw geval gebruiken om op te warmen, spieren los, niet te lang natuurlijk, of ga jij gelijk met gewichten aan de gang?In hoe verre is cardio belangrijk? Ik vindt cardio niet erg, maar ik heb veel moeite met veel eten en cardio maakt het niet makkelijker.
Wist niet dat warming up ook als cardio goldCardio kan je in jouw geval gebruiken om op te warmen, spieren los, niet te lang natuurlijk, of ga jij gelijk met gewichten aan de gang?
.Eens met APW (ook over snel aankomen trouwensIn hoe verre is cardio belangrijk? Ik vindt cardio niet erg, maar ik heb veel moeite met veel eten en cardio maakt het niet makkelijker.
) maar wat ik er aan wil toevoegen:die is enorm mooi! explosiviteit top! al die paused reps hebben dik opgeleverd!
Thanks mannen!
Booom new bench pr. Ik voelde gewoon dat er meer in zat, en dit was de 3e x benchen deze week dus was wel een gokje.
Paused bench
10x20
5x50
1x60
1x70
1x80
1x90
1x100
1x110
1x120
1x125 new pr
1x127,5 fail
Chest press
3x8x115
Pec fly
3x12x115
Side raises
4x12x9
Zeer blij mee. Solide 10kg op mijn pauze bench in 6 weken. Vanaf volgende week opnieuw draaien en dan op naar 130. Die 127,5 scheelde niet veel maar was te uitgeput. Eindelijk word mijn p*ssy bench beter, knallen.

Ja deze training duurde 3,5 uur dus genoeg tijd om op te laden hahaDe gewichten dit je neerzet na een 1rm poging zijn best Epic, bij mij is het dan meestal gedaan![]()
Wat een held. Goed bezig.
Dat doe ik nog niet op een jaar