MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Ja klopt. 95kg is denk ik mijn max, anders moet ik weer enorm veel cutten om terug te komen in de -93. Wel weer zin in, lekker winter, beetje vreten, beetje trainen.
Winter beste tijd, hoodie aan, muziek op, vreten voor het leven, groot worden want je draagt toch bijna geen shirts
Maar ik snap je, heb ook een keer te dirty gebulked, is het echt niet waard
De tijd dat je moet cutten om het er allemaal weer af te krijgen is zo zonde

• Like
Waarderingen: Apw
  • #1.663
Winter beste tijd, hoodie aan, muziek op, vreten voor het leven, groot worden want je draagt toch bijna geen shirts
Maar ik snap je, heb ook een keer te dirty gebulked, is het echt niet waard
De tijd dat je moet cutten om het er allemaal weer af te krijgen is zo zonde
Haha ik ben master dirty bulk man. Eerste bulk: 74 kg --> 98 kg, toen cutten naar 84 kg. Toen 2e bulk van 84kg --> 106 kg. Heb het nu wel gezien haha

mooie wedstrijd gedraaid hoor :thumbup:
lekker gaan werken aan je bench en dan komt het wel goed.
wat betreft je bench actie, wel eens met @tymboo , al snap ik wel dat het een actie is van een paar jonge honden.
Ik ben de eerste die in is voor een grapje en ik loop ook de hele tijd te dollen tijdens zo'n wedstrijd. Ik vind ook dat lifters en coaches zichzelf soms veel te serieus nemen en met een bepaalde arrogantie daar rondlopen die helemaal niet hoort bij de sport. Dus wat dat betreft vind ik het alleen maar goed als iemand eens een geintje maakt.
Maar niet op deze manier, en niet potentieel ten koste van anderen. Is overigens volledig de verantwoordelijkheid van de coach in dit geval, want die levert het beurtenbriefje in.
Afijn, er is genoeg over gezegd denk ik. Het zijn inderdaad nog jonge gasten, dat snap ik ook.

• #1.665
Cardio - 50 minuten
Bench
3x10x20
2x5x40
5x60
5x8x65
Dumbbell press
3x8x30
Chest press
4x8x75
Dips
3x8xbw
Tricep pushdowns
4x12x35
Eerste training van het bench schema. Allemaal niet heel zwaar, ben ook nog wel naar de klote van zaterdag eerlijk gezegd.
Heb gisteren weer even geëxperimenteerd met mijn vorm op bench, heb daarbij geprobeerd een vorm aan te nemen die ik voorheen nooit gedaan heb. Dit keer heb ik mijn voeten naar voren laten wijzen en mijn voeten zo ver mogelijk naar achteren gezet, maar wel dichtbij elkaar, dus een close stance. Ik merk dat dit veel beter aanvoelt, nu kan ik een stuk beter de legdrive inzetten waarbij ik mezelf als het ware naar achter schuif ipv mijn heupen omhoog te gooien.
Lang verhaal kort, dit voelde goed dus aankomende weken verder oefenen op deze manier.

welk benchprogramma volg je dan?

Bench schema van mijn enorme goede coach. Weet je nog, die kerel die 140 bench opgaf als 3e beurt nadat ik 107,5 faalde.
Nee zonder dollen dat schema werkt srs wel goed.
Is dat een eigen brouwsel van je coach? wellicht een linkje?

• Like
  • #1.670
Is dat een eigen brouwsel van je coach? wellicht een linkje?
Ja gwn eigen gemaakt schema. Is in totaal 3x pw bench. 1 training 5x8, 1 training 5x5 en 1 training 8x1 in de eerste 4 weken. Daarna 5x5, 5x3 en 8x1. Gewoon erg veel volume in totaal

Ja gwn eigen gemaakt schema. Is in totaal 3x pw bench. 1 training 5x8, 1 training 5x5 en 1 training 8x1 in de eerste 4 weken. Daarna 5x5, 5x3 en 8x1. Gewoon erg veel volume in totaal
Heftig, High Volume 3x/wk, maar als je goed hersteld prima, daar gaat het om!!

• Like
  • #1.672
Cardio - 50 minuten
Weighted crunches
5x12x70
Ez bar curls
100 reps x 40 kg in verschillende sets
Soort van restday vandaag. Gister was ik een beetje ziekjes geworden in de avond, vandaag overdag ook. Mijn lichaam is nog steeds redelijk uitgeput van de wedstrijd. Morgen bench training en aankomende donderdag denk ik gewoon een deadlift training op techniek, om wat meer te oefenen op die bredere stance.

• #1.673
Cardio - 50 minuten
Competition bench
3x10x20
5x40
5x60
3x70
5x5x80
Larsen press
5x5x72,5
Incline bench paused
5x5x65
Overhead press
4x5x50
2e bench treen deze week. Weer geoefend op vorm. Ben echt serieus tevreden met de vorm die ik nu doe. Kan nu goed kracht omzetten, ben blij dat deze kleine switch al zo veel beter voelt. Arch is wel minder maar die was bij mij al niet goed, zolang het maar goed voelt en mijn reet op de bank blijft ben ik grote blij.

scheelt veel als het in je hoofd goed voelt...:)

• Like
Cardio - 50 minuten
Competition bench
3x10x20
5x40
5x60
3x70
5x5x80
Larsen press
5x5x72,5
Incline bench paused
5x5x65
Overhead press
4x5x50
2e bench treen deze week. Weer geoefend op vorm. Ben echt serieus tevreden met de vorm die ik nu doe. Kan nu goed kracht omzetten, ben blij dat deze kleine switch al zo veel beter voelt. Arch is wel minder maar die was bij mij al niet goed, zolang het maar goed voelt en mijn reet op de bank blijft ben ik grote blij.
Techniek werk is 1 stap terug 2 vooruit
Ff kut dat je gewicht omlaag moet maar je gaat de vruchten er snel van zien

• Like
  • #1.676
Cardio - 50 minuten
Deadlifts
10x20
3x5x60
5x100
3x140
1x180
5x1x140
Lat pulldowns
10x60
10x65
10x70
10x75
Machine rows
3x6x100
Rear delt fly
4x12x66
Face pulls
4x10x36
Pull treen met deadlifts op techniek. Voelde allemaal wel prima. Ben de afgelopen week een beetje ziekjes, verkouden en wat hoofdpijn door de weersverandering. Niks ernstigs en kan gwn alles doen maar zit wel in de weg soms.

extra goed eten, je lichaam vraagt nu meer energie om te herstellen

• Like
  • #1.680
Vrijdag:
Cardio - 50 minuten
Verder rustdag, weer beetje ziek dus mooi de tijd genomen om nog wat uit te rusten.
Zaterdag:
Cardio - 50 minuten
Competition bench
3x10x20
5x40
5x60
3x70
2x80
8x1x90
Cgbp
5x5x72,5
Skullcrushers
4x10x30
Tricep pushdowns unilateral
4x12x18
3e bench treen vd week, singles met licht gewicht en wat accessoires. Heb nu 1 week geen squats gedaan, voelde dat ik het nodig had. Begin me nu wel weer goed te voelen dus vanaf maandag gwn weer schema draaien op zowel squat bench en deadlift.
Straks KFC vreten. Morgen met een paar mensen uit onze vriendengroep mee naar Topfit voor het bench NK, daar gaat een goede vriend van me even het bench record verbreken (mocht alles goed gaan).

Terug
Naar boven