Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cardio - 1 uur
Squats
3x10x20
5x60
5x100
3x120
1x140
1x160
1x180
1x190
1x210
Cable crunches
4x15x70
Weighted crunches
4x12x70
Lekker zeg. Vandaag de hele dag bij het nk bench geweest. Goede vriend van me heeft het record verbroken en werd 2e dus dat was al mooi.
Toen besloten ff te gaan squatten, want had al 1 week niet gesquat. Voelde zo goed dus dacht f**k it ik ga ff 210 proberen. Diepte was shit, maar wel blij dat het op dit bw gelukt is. Toen ik 210 in februari deed woog ik 100 kg, nu 90 dus dat is al een stuk beter.
11 december heb ik een powerlifting meet hierzo, dus vanaf morgen schema en dan proberen deze squat netjes te doen daar.
Goeie hype wel haha, en dat terwijl ik alleen was
En terecht maat
Thanks man. Ja diepte is niet heeeel slecht, maar hoe dieper hoe beter uiteraard.lekker hoor, 210 is wel heel sterk.
diepte komt toch aardig in de buurt hoor voor wat je kan zien.
maar op een wedstrijd mag het een beetje minder hype, die juryleden worden bang van je.![]()
Thanks bosco
Nou, vrijdag feestje gehad en na een lange tijd weer iets teveel gezopen. Ik was echt flink eraf dus gisteren trainen werd niks, weet nu gelijk weer waarom ik nooit veel drink lol
Wel de cardio gedaan vrijdag en zat:
Cardio - 60 minuten
Nu werken tot 4 en dan ff de laatste bench treen doen van week 2.
Komt bekend voor hierIk was echt flink eraf dus gisteren trainen werd niks, weet nu gelijk weer waarom ik nooit veel drink lol
Moet kunnen
Zeker weten, balans moet er zijn

Agh wat is veel? 😅Nou, vrijdag feestje gehad en na een lange tijd weer iets teveel gezopen. Ik was echt flink eraf dus gisteren trainen werd niks, weet nu gelijk weer waarom ik nooit veel drink lol
Wel de cardio gedaan vrijdag en zat:
Cardio - 60 minuten
Nu werken tot 4 en dan ff de laatste bench treen doen van week 2.