Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lastigste vind ik ook de opbouw, de dumbbells bij ons in de gym lopen niet op met 2 kg.
We hebben 34, 38, 44, 48 en 50 kg dumbbells .. de stappen zijn dus groter. Daarnaast gaat
het opgooien met 48 kg dumbbells lastig, vind de stabiliteit vinden wanneer ze in je handen
worden gelegd lastig .. gooi ze liever zelf op en stoot ze gelijk door.
Hoop wel snel door te kunnen bouwen naar de 48 kg.
Wel rare opbouw ja, de zwaardere krijg ik ook altijd aangegeven.
Maar denk toch wel dat jij die 48 aan kan, aangezien die 17x44.
V-bar was het, wat versta je onder yates style dan? Net zoals yates rows die grip?
Moet ook wel mijn dag hebben dan zal het wel moeten lukken, op een gegeven moment
is het ook lastiger voor de polsen in mijn geval .. als ik me goed voel volgende week ga ik ze
eens proberen, dit zal dan de eerste keer zijn. 17 reps was in ieder geval een PR
@ rest: bedankt
Had ook nog een filmpje geschoten, zat echt goed vol .. is helaas te donker geworden. Volgende keer dan maar.

yates style...low pulley met wide grip.V-bar was het, wat versta je onder yates style dan? Net zoals yates rows die grip?
Moet ook wel mijn dag hebben dan zal het wel moeten lukken, op een gegeven moment
is het ook lastiger voor de polsen in mijn geval .. als ik me goed voel volgende week ga ik ze
eens proberen, dit zal dan de eerste keer zijn. 17 reps was in ieder geval een PR
@ rest: bedankt
Had ook nog een filmpje geschoten, zat echt goed vol .. is helaas te donker geworden. Volgende keer dan maar.
valt nog mee, 2e oefening dit keer en zelf 3,5 kg lichter ... scheelt maar 2 reps.Mooi om weer wat van je te horen Mas!
Zozo toe maar met die Inclines, ja die 48kg kan je opzekers makkelijk eruit persen!
Mooie Bench Press ook, je gaat lekkah!![]()
Yo Masallah
Klaar met de opleiding?
Kan me herinneren dat je een tijdje terug met strongman-shit in de weer was, wat is daar nog van over?
Iig erg sterke training, zeker als je kijkt naar je 80 kilootjes![]()
Goede training man! Lekker om weer te kunnen knallen hé!
Je bench is rete goed no offence, maar in verhouding tot de incline dumbbell press loopt je bench achter, niet?