AndroidHealthClinic

At least 52 weeks out ...

seated rows? dorian yates style of v-bar?

't Is idd lastig dat we bij ons in de sportschool bij dumbbells vanaf 34kg de nodige tussenstappen missen.

Het lastigste vind ik ook de opbouw, de dumbbells bij ons in de gym lopen niet op met 2 kg.
We hebben 34, 38, 44, 48 en 50 kg dumbbells .. de stappen zijn dus groter. Daarnaast gaat
het opgooien met 48 kg dumbbells lastig, vind de stabiliteit vinden wanneer ze in je handen
worden gelegd lastig .. gooi ze liever zelf op en stoot ze gelijk door.

Hoop wel snel door te kunnen bouwen naar de 48 kg.

Wel rare opbouw ja, de zwaardere krijg ik ook altijd aangegeven.
Maar denk toch wel dat jij die 48 aan kan, aangezien die 17x44.

lekker wel, 17 reps scoren met zo'n DB

• Topic Starter Topic Starter
seated rows? dorian yates style of v-bar?

V-bar was het, wat versta je onder yates style dan? Net zoals yates rows die grip?

Wel rare opbouw ja, de zwaardere krijg ik ook altijd aangegeven.
Maar denk toch wel dat jij die 48 aan kan, aangezien die 17x44.

Moet ook wel mijn dag hebben dan zal het wel moeten lukken, op een gegeven moment
is het ook lastiger voor de polsen in mijn geval .. als ik me goed voel volgende week ga ik ze
eens proberen, dit zal dan de eerste keer zijn. 17 reps was in ieder geval een PR

@ rest: bedankt

Had ook nog een filmpje geschoten, zat echt goed vol .. is helaas te donker geworden. Volgende keer dan maar.

V-bar was het, wat versta je onder yates style dan? Net zoals yates rows die grip?

Moet ook wel mijn dag hebben dan zal het wel moeten lukken, op een gegeven moment
is het ook lastiger voor de polsen in mijn geval .. als ik me goed voel volgende week ga ik ze
eens proberen, dit zal dan de eerste keer zijn. 17 reps was in ieder geval een PR

Had ook nog een filmpje geschoten, zat echt goed vol .. is helaas te donker geworden. Volgende keer dan maar.

volgende keer ga je de 48 halen :fire:

Jammer dat filmpje te donker is!
Gaat goed hier!

yates style...low pulley met wide grip.

Sjezus, doe is normaal, 17x44! Dan zit die 48 er zeker in hoor Mass!:D

Zekers. Dat gaan we volgende week dan maar eens proberen.

Euh, we raken een beetje in verval hier vlgs mij???

Idd Mass, waar ben je?

Update
Ja ja ben ik weer, weer ff 2 weeks out geweest ... druk druk druk.

Destijds nog 2x wezen trainen, waarvan een benen training en weer een training waarbij ik 16x44 kg
heb zitten incline dumbbell pressen.

Vandaag weer eens naar de gym geweest om de schade te checken, van 83,5 kg terug naar de nipt 80 kg.

Benchpress
2x8x50 kg
8x80 kg
8x100 kg

Incline dumbbell press
8x30 kg
8x38 kg
14x44 kg :D valt nog mee, 2e oefening dit keer en zelf 3,5 kg lichter ... scheelt maar 2 reps.

Shoulder press machine, hammer grip - Voel je goed in de borst
2x8x50 kg
8x40 kg

Cable crossover - Incline / flat / decline
2x8x15 kg / 2x8x12,5 / 2x8x10 kg

Ez-curls - Small / wide grip superset
3x 8x30 kg / 8x30 kg

Tricep rope pulldowns
3x8x20 kg

Commentaar
Was wel weer toe aan dat ijzer, ben toch wel tevreden met die 44 kg ... word verdomme is tijd voor
die 48 kg dumbbell.

Mooi om weer wat van je te horen Mas! :)
Zozo toe maar met die Inclines, ja die 48kg kan je opzekers makkelijk eruit persen! :hedbang:
Mooie Bench Press ook, je gaat lekkah! :thumbs:

Yo Masallah
Klaar met de opleiding?
Kan me herinneren dat je een tijdje terug met strongman-shit in de weer was, wat is daar nog van over?

Iig erg sterke training, zeker als je kijkt naar je 80 kilootjes :)

Goede training man! Lekker om weer te kunnen knallen hé!

Je bench is rete goed no offence, maar in verhouding tot de incline dumbbell press loopt je bench achter, niet?

Mooi om weer wat van je te horen Mas! :)
Zozo toe maar met die Inclines, ja die 48kg kan je opzekers makkelijk eruit persen! :hedbang:
Mooie Bench Press ook, je gaat lekkah! :thumbs:

Had het niet verwacht gister dat die nog zo lekker zou gaan. Moeilijkste stuk is om die dumbbells
in positie te krijgen, dat opzwaaien gaat wel lukken alleen dat eerste stuk uitstoten moet ik
opletten dat ik niet uit balans ga, aangeven vind ik zelf nog nadeliger met betrekking tot dat
stabiel krijgen. Doe het liever allemaal zelf, dan voel ik beter als alles in orde is, zelfde als met
bankdrukken.

Yo Masallah
Klaar met de opleiding?
Kan me herinneren dat je een tijdje terug met strongman-shit in de weer was, wat is daar nog van over?

Iig erg sterke training, zeker als je kijkt naar je 80 kilootjes :)

Nog een aantal vakken afronden, hoop september hiermee klaar te zijn en dan afstuderen.
Homegym is in de verkoop, kom er bijna nooit .. strongman wil ik zeker mee beginnen
binnenkort mijn autorijbewijs eindelijk is halen .. dan zoek ik g-men wel wat vaker op.

Thanks .. zal merendeels wel de voeding zijn die uit mijn maag is verdwenen, weinig gegeten laatste tijd
eetlust is niks als ik niet train. Sonja beat that shit.

Goede training man! Lekker om weer te kunnen knallen hé!

Je bench is rete goed no offence, maar in verhouding tot de incline dumbbell press loopt je bench achter, niet?

Inderdaad heerlijk .. bench is altijd weer even inkomen, mijn top licht op de 150 kg.
Tijdje geleden nog wel weer 130 kg gedrukt, dus dat zit wel goed ;)

nice 150kg bench!

Terug
Naar boven