AndroidHealthClinic

At least 52 weeks out ...

Heerlijke training van gisteren! Hopelijk ging al dat wandelen in dat park daar nog;).

Dat voer ziet er weer verukkelijk uit..:meal:

• Topic Starter Topic Starter
Goede training toch, nette inclines!

De apenheul? Dat is 3 Minuutjes fietsen van me huisje!

Zal je vertellen dat ik er nog maar 1 keer ben geweest in me leven.. Als je er woont kom je te weinig bij zulk soort dingen.. Het is gewoon mooi daar.. Bij berg en bos er naast kwam ik wel vaker.. Ben echt een natuur.buiten leven freak!

Ook al zo dichtbij .. naja apenheul is ook al heel lang geleden, toen ik zelf nog zo'n klein opdondertje was.
Die natuur daar is echt de moeite waard inderdaad om vaker te komen, mis dat hier wel in het oosten.
Totale rust, heerlijk.

Kipschnitzel zigeuner volgens mij. :p

Dat zal heel goed kunnen dat het zo heet, maar goed zoek je in het vleesvak dan vind je ze wel.

Is inderdaad erg mooi, kom er eigenlijk te weinig. Schijnt ook een klimpark te zijn, nog nooit geweest. :o

Maar nu geen p*ssy-talk meer, trainen & eten jij :D

Vanavond weer een fullbody training met sowieso een deadlift erin, voor de rest zie ik tijdens
de training wel wat ik ga doen.

Heerlijke training van gisteren! Hopelijk ging al dat wandelen in dat park daar nog;).

Dat voer ziet er weer verukkelijk uit..:meal:

Was een training van vrijdag he ;), dat dagje park was ervoor dus dat ging me nog wel goed af.
Moet zeggen dat ik weinig spierpijn heb gehad dit weekend, benen beginnen weer te wennen.

Training maandag 10 augustus

Deadlift - Op techniek
5x100 kg
3x5x120 kg
7x100 kg

Leg curls - Op leg extension
2x8x20 kg
2x8x17,5 kg

Leg extensions
8x15 kg
8x25 kg
8x35 kg
8x45 kg

Dit apparaat was eerst veel zwaarder, vaag

Rotary calf
10x40 kg
3x10x67,5 kg fullstack

Chin ups - Wide grip
3x8xbw

Seated row - Wide hammer grip
8x40 kg
4x50 kg iets verschoven of verrekt in mijn onderrug

ff rust en toch weer proberen
8x50 kg
8x60 kg
8x60 kg

Shoulder press machine
8x50 kg
8x60 kg
8x70 kg
8x80 kg

Cable crossover
10x15 kg
10x20 kg
2x10x17,5 kg

Ez-curls - Gewichten vermeld zonder stang
8x30 kg
3x8x20 kg

Triceps pulldown
Ff vol gepompt

Commentaar
Trainingstijd 1 uur en 15 minuten, deadliften zeer strict gelet op de uitvoering echt een ego
kraker op die manier wetende dat ik met een slechte techniek, stiff legged haast, veel
meer trek. En let je eens op je uitvoering krijg je last van je rug terwijl ik al die jaren nooit
last heb gehad :o ... een hint?

Dacht na dat seated rowen dat het wel weer goed zou schuiven maar niet gebeurt en
nu nog steeds een zeurderig gevoel. Training trouwens gedaan met een opgezwollen 'synthol'
hand, voor de training gestoken door een wesp in mijn vinger ... helemaal dik.

Anyway al met al een relaxte training, moet zeggen dat de combi shoulderpress machine
en cable crossover wel lekker aanvoelt voor de borst, die ga ik vaker doen.

Nog last van je rug, je ging wel door maar toch ? Zou aardig k*t zijn.
Training ziet er lekker uit voorderest :D

Nog last van je rug, je ging wel door maar toch ? Zou aardig k*t zijn.
Training ziet er lekker uit voorderest :D

Ja zoals ik zei nog wel een zeurderig gevoel nu bij het bewegen, even afwachten hoe
het morgen is ... zou inderdaad mooi k*t zijn als het blijft aanhouden. Heb in ieder geval
morgen een rustdag en woensdag een UB dag.

nette chinns!

Goede training weer Mass! Klote van de pijntjes!

in ieder geval lekker gewerkt man.
lol wespensteek nog nooit gehad doet dat nou pijn?

Mooie training, die wespen..ik haat die beesten echt zo hard..herstel ze!

Zucht Ruud, **** it met die techniek man. alle grote beesten liften haast stifflegged, als jij zo veel sterker bent, is jouw hefboom waarschijnlijk het meest optimaal. Net als met squatten, ook steeds maar techniek werk de laatste jaren. Het ging een stuk beter met je in de race naar 600 totaal. ;)

Goed bezig met het letten op de techniek. Als je ooit veel wilt liften zul je toch echt de hulp van je benen, in het onderste deel van de lift, moeten krijgen.

Dan merk je meteen dat een correcte lift zwaarder is dan je denkt, heupen goed laag etc etc. Al die ego lifts heb je niets aan als bb-er.

Goed bezig met het letten op de techniek. Als je ooit veel wilt liften zul je toch echt de hulp van je benen, in het onderste deel van de lift, moeten krijgen.

Dan merk je meteen dat een correcte lift zwaarder is dan je denkt, heupen goed laag etc etc. Al die ego lifts heb je niets aan als bb-er.

je moet je heupen bij DL helemaal niet zo laag doen...

heb je rippetoe gelezen/gezien?

als de BB in het midden van je voet staat. zakken tot schenen er tegen aan. Borst vooruit zodat rug recht is. Op dat moment staan je heupen precies op de juiste hoogte.

@ mass

Post de volgende keer eens een filmpje van je DL

Gozer!! Je bent weer goed bezig! Maar nu ben ik het zat ! Je MOET onstage staan dit keer! :D

je moet je heupen bij DL helemaal niet zo laag doen...

heb je rippetoe gelezen/gezien?

als de BB in het midden van je voet staat. zakken tot schenen er tegen aan. Borst vooruit zodat rug recht is. Op dat moment staan je heupen precies op de juiste hoogte.

@ mass

Post de volgende keer eens een filmpje van je DL
Ja, heb jij het wel gelezen vraag ik me dan af? Check de post van mij in xtra's log, met pics van rippetoe. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A: Je ziet dat je heupen nog wat te hoog staan voor de start positie, gevolg dat je bovenlichaam een scherpere hoek maakt tov de vloer. Vanuit deze positie is al duidelijk dat je benen minder last zullen dragen tijdens de lift. Als ook goed kijkt dan zie je dat je onderbenen verticaal staan. Je voeten staan dus te ver naar voren, zie het voorbeeld voor de juiste hoek en zet je schenen tegen de bar.

B: Het gewicht is nog niet los van de grond gekomen. Je heupen zijn al omhoog gekomen terwijl de spanning wordt opgebouwd. Dit is het gevolg van het ontbreken van voldoende spanning tijdens positie A. In feite lift je nog niets in deze positie, je bouwt uitsluitend spanning op. De hoek van je rug is nog scherper geworden. Zoals je op het voorbeeld ziet zou het gewicht al los van de grond moeten komen bij deze positie.

C: Nu komt het gewicht pas van de grond omdat je voldoende spanning hebt opgebouwd en kunt gaan liften. Kijk naar je benen, die zijn bijna gestrekt terwijl je rug nog vlakker is gaan liggen, bijna horizontaal met de grond. Je benen doen dus vrijwel niets meer tijdens de lift. Het compound gehalte van de lift is aanzienlijk afgenomen.

D: Het gewicht is nu net voorbij je knie en je benen staan al gestrekt.

Wil je de techniek onder de knie hebben dan adviseer ik je met minder zware gewichten de deadlift te trainen. Wil je toch een zware belasting op je rug zetten pas dan de rackpull toe.

Ok we gaan ons nu met deze mannen vergelijken? :shrug:

Maar idd het advies om niet aan je techniek te werken is het beste wat ik ooit heb gehoord.

2lm2cfp.jpg

2j5dq3b.jpg

Een meal als deze.. hoeveel rijst is dat nou (ongekookt)? 100g?

Ik gok zo'n 50gr

goede trainingen man!
ik schat dat het niet zoveel rijst is. Denk zo'n 60gram

geem 100 gram iig, als ik 100 gram kook is het wel het dubbele,,

Terug
Naar boven