Fitness Seller

At least 52 weeks out ...

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal later vandaag een update posten, er is wel getraind fullbody ... moet de foto's ook nog ff op
de pc zetten ;)

Hmm, hoor ik daar iemand die gister niet mee heeft gedaan met full-body;)

Schiet is op man met die foto's:D
Ik heb trouwens abbonoment genomen, leuk om te volgen hoe jij traint etc.

Schiet is op man met die foto's:D
Ik heb trouwens abbonoment genomen, leuk om te volgen hoe jij traint etc.

Ja ja, hier zijn ze dan eindelijk. Good to have you on board ;)

Toch nog gewerkt goed zo!

Pics show us...:rolleyes:

Uiteraard, geen gesmokkel meer en trainingen die worden overgeslagen anders wordt het nooit wat.

en de andere helft van de tijd.....de bovenkant getraint = fullbody:D

De foto's van Masallah moeten zeker nog ontwikkeld worden.

Tell him Jeff ;) ... zoiets ja.

Update
Zoals al vermeld is, donderdag een dagje uitgeweest naar de Apenheul met me vriendin
en de kleine. Geen tijd gehad om die dag nog een training te doen .. wel genoeg cardio
gedaan met al dat gewandel.

En ja ff de aap uitgehangen daar ...

vo79li.jpg

Vrijdag uiteraard weer getraind vooraf gegaan aan rijst met steak en salade:

2j5dq3b.jpg

Training vrijdag 7 augustus

Backsquat
8x50 kg
8x80 kg
8x90 kg
8x100 kg laatste 2 reps vielen zwaar

Romanian deadlift
8x80 kg
8x80 kg
8x100 kg

45 graden legpress
8x100 kg
8x150 kg
8x200 kg zwaar
8x150 kg

Standing leg curl op leg extension apparaat - L/R
8x20 kg
6x25 kg net iets te zwaar
8x22,5 kg
8x22,5 kg

Incline benchpress
8x50 kg
8x80 kg
8x90 kg laatste 2 reps gingen moeizaam
8x80 kg

Dumbbell shoulder press
8x24 kg
8x30 kg

Seated rows
8x50 kg
8x50 kg
8x60 kg

Commentaar
Lege gym die avond, het is weer eens een vrijdag, echter niet te merken aan de benauwdheid daar.
Zweette me echt dood daar en zat continu aan de kraan om bij te tanken, leek wel een kameel op een gegeven
moment zo vol zat mijn buik uiteindelijk. Nu weet ik trouwens ook waarom ze daar in het midden oosten een burka
dragen ... dan loopt dat zweet niet zo over je kop heen.

Aan het einde van de training goed uitgeput, met de schouders maar een set minder gedaan stabiliteit werd weer
een probleem en daar ga ik geen risico's meer mee nemen.

Update van een aantal maaltijden en lunch dit weekend

2nkrl3c.jpg

2lm2cfp.jpg

nfr2wn.jpg

Op die 2e foto is dat zo'n soort hamburger met van die shizzle rond? Kan me nog herinneren dat ik dat 7-9 jaar terug eens had gegeten, hemels was dat :o

Waren diepgevroren hamburgers. Weet je hoe dat noemt?

je staat er goed op! Nette voeding ook! nice

Op die 2e foto is dat zo'n soort hamburger met van die shizzle rond? Kan me nog herinneren dat ik dat 7-9 jaar terug eens had gegeten, hemels was dat :o

dat op de 2e foto heet kip krokant (althans hier toch :D) als ik mij niet vergis is dat kippenwit met amandelen(???) rond

Goed getraint.
Apenheul is 10 minuutjes van mijn huis af, is inderdaad af en toe wel leuk om daar heen te gaan met vriendinnetje ofzo, voor jou dan vriendin en dochter.
Damn, als je dat eten voor iedereen klaar maakt heb je zelfs sniperx zo boven de 70 KG.

Edit; goede foto, je traps komen goed uit man! Geweldig om te zien hoe je dochtertje je na doet haha.

Lege gym die avond, het is weer eens een vrijdag, echter niet te merken aan de benauwdheid daar.
Zweette me echt dood daar en zat continu aan de kraan om bij te tanken, leek wel een kameel op een gegeven
moment zo vol zat mijn buik uiteindelijk.

Haha, als een kameel... De bulten heb je er wel voor:D

ff de aap uitgehangen: zoek de 10 verschillen.

Nee , maar ondanks de warmte toch aardig getraint.

dat op de 2e foto heet kip krokant (althans hier toch :D) als ik mij niet vergis is dat kippenwit met amandelen(???) rond

Ja kip krokant inderdaad, soort kippe snitzel maar dan met dat 'cornflakes-achtige' laagje,
weet niet hoe dat noemt.

je staat er goed op! Nette voeding ook! nice

Dankje kerel, voeding gaat lekker inderdaad .. krijg er nu alweer honger van als ik dat zo zie.

Goed getraint.
Apenheul is 10 minuutjes van mijn huis af, is inderdaad af en toe wel leuk om daar heen te gaan met vriendinnetje ofzo, voor jou dan vriendin en dochter.
Damn, als je dat eten voor iedereen klaar maakt heb je zelfs sniperx zo boven de 70 KG.

Edit; goede foto, je traps komen goed uit man! Geweldig om te zien hoe je dochtertje je na doet haha.

Was het maar zo dichtbij, dat natuur gedeelte afzonderlijk van de apenheul is ook heel mooi.
Dat heb je hier in het oosten niet, ik moet helaas anderhalf uur reizen voordat ik er ben.

De legendarische sniper nu ook in mijn log genoemd :cool: ... niet lullen maar pellen he.

Haha ja die eerste foto ook, is niet gepost maar kijkt ze ook van euuh huh hoe doe je dat?! :D

Haha, als een kameel... De bulten heb je er wel voor:D

ff de aap uitgehangen: zoek de 10 verschillen.

Nee , maar ondanks de warmte toch aardig getraint.

:cool: Was wel nice om te zien man die zilverrug, wat een homp spiermassa was dat.
Ondanks dat het weer nu wat afgekoeld is zal het morgen wel weer een training worden
waarbij flink gezweet word.

Heb er zin in.

Goede training toch, nette inclines!

De apenheul? Dat is 3 Minuutjes fietsen van me huisje!

Zal je vertellen dat ik er nog maar 1 keer ben geweest in me leven.. Als je er woont kom je te weinig bij zulk soort dingen.. Het is gewoon mooi daar.. Bij berg en bos er naast kwam ik wel vaker.. Ben echt een natuur.buiten leven freak!

Kipschnitzel zigeuner volgens mij. :p

Was het maar zo dichtbij, dat natuur gedeelte afzonderlijk van de apenheul is ook heel mooi.
Dat heb je hier in het oosten niet, ik moet helaas anderhalf uur reizen voordat ik er ben.

De legendarische sniper nu ook in mijn log genoemd :cool: ... niet lullen maar pellen he.

Haha ja die eerste foto ook, is niet gepost maar kijkt ze ook van euuh huh hoe doe je dat?! :D

Is inderdaad erg mooi, kom er eigenlijk te weinig. Schijnt ook een klimpark te zijn, nog nooit geweest. :o

Maar nu geen p*ssy-talk meer, trainen & eten jij :D

Terug
Naar boven