@ SpankSta en Skatermarvin: Thanks
in ieder geval lekker gewerkt man.
lol wespensteek nog nooit gehad doet dat nou pijn?
Die eerste steek is gewoon k*t, onverwachts ja dus je trek wel snel je hand weg,
de helft van dat lichaam zat er nog in. Voor de rest blijft het de hele tijd tintelen
en dit keer de pech dat het wel ging opzwellen. Laatst ook al in me kuit gestoken
en niks aan de hand.
Het is nu nog steeds dik, wel minder dan gister en jeukt een beetje zoals een muggebult.
Mooie training, die wespen..ik haat die beesten echt zo hard..herstel ze!
Ja sucks inderdaad, toevallig twee keer gestoken binnen een maand tijd, daarvoor al jaren niks.
Zucht Ruud, **** it met die techniek man. alle grote beesten liften haast stifflegged, als jij zo veel sterker bent, is jouw hefboom waarschijnlijk het meest optimaal. Net als met squatten, ook steeds maar techniek werk de laatste jaren. Het ging een stuk beter met je in de race naar 600 totaal.
Denk het enerzijds wel op dit moment dan. Heeft imo ook te maken met de verhouding
lengte van de benen en lengte van de romp. Benen zijn aanzienlijk lang vergeleken
met mijn romp.
Heb echter wel al die tijd mijn hamstrings verwaarloosd, ik bedoel als je kijkt naar mijn
trainingsjaren en de hoeveelheid LB ik heb getraind. Aangezien ik nu ook de hams dikker
wil hebben is het juist nog belangrijker om de oefening volgens de juiste techniek te doen.
Ik weet gewoon dat ik de deadlift goed kan uitvoeren met een lager gewicht, dat zegt mij genoeg.
IMO zal de deadlift straks ineens een stuk sneller vooruitgaan, de lockout ben ik al heel sterk in
nu alleen het onderste gedeelte nog aansterken. K*t voor je ego, maar ja beter dan niet
trainen door blessures.
De tijd van de 600 was een mooie ja
Goed bezig met het letten op de techniek. Als je ooit veel wilt liften zul je toch echt de hulp van je benen, in het onderste deel van de lift, moeten krijgen.
Dan merk je meteen dat een correcte lift zwaarder is dan je denkt, heupen goed laag etc etc. Al die ego lifts heb je niets aan als bb-er.
Zie post onder Neus, ben ik zeker met je eens .. en ja een correcte lift is veel zwaarder
ik bedoel deadlifte ook al met 200, dat is gewoon 50% meer.
je moet je heupen bij DL helemaal niet zo laag doen...
heb je rippetoe gelezen/gezien?
als de BB in het midden van je voet staat. zakken tot schenen er tegen aan. Borst vooruit zodat rug recht is. Op dat moment staan je heupen precies op de juiste hoogte.
@ mass
Post de volgende keer eens een filmpje van je DL
Het blijft gewoon een lastige oefening omdat niet iedereen hetzelfde lichaam heeft, daarom
zal de houding altijd lastig blijven .. las iets over Papendal in een post van Chick,
dat zijn nou handige dagen waar je veel kan leren, ook wel iets voor mij volgende keer.
Zal de lift volgende keer eens laten filmen.
Gozer!! Je bent weer goed bezig! Maar nu ben ik het zat ! Je MOET onstage staan dit keer!
Ik ook Niels, ik ook. Knoop is doorgehakt ik ga er gewoon voor, heb nog genoeg tijd.
Alles in verhouding hebben en knetterdroog staan dat is het doel, dus nu tijd om de zwakke
punten aan te pakken en de grotere spiergroepen te laten voor wat ze zijn.
Zoals de jongens zeiden iets van 50 gram? Weeg het niet van tevoren want maak ineens
meer klaar .. schep meestal nog een keer extra op of eet een stuk vlees meer.
Maar moet inderdaad standaard meer, neem aan dat je dat ermee bedoeld.
Mee eens
Ik ga er dit keer voor, zolang ik blessure vrij blijf dan sta ik onstage volgend jaar.