Fitness Seller

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

Vandaag thuis bij mn broer op de kamer, hij is vrij dus was even pull-up/push-up/sit-up variaties circuitje aan het doen, ik ging even wat klooien en de onderrug proberen :)

Stiff legged dumbbell deadlift
tot 10x12kg db per hand

db deadlift
tot 20x12kg db per hand

chin-up
Tot 5xbw

pull-up
2x5xbw PR + VPR :o

1 arm dumbbell overhead
10x16kg per hand

Niet echt boeiende training, pull-up pr is wel lachen :P onderrug voelde redelijk aan, donderdag ligt squatten en zaterdag rustig deadlifts, eventueel rack pulls proberen.
 
Onderrug moet wel erg verrot zijn man! Is dat nog steeds allemaal van die ene keer sterkste man training?
 
Niet helemaal, dacht dinsdag dat mn rug wel hersteld zou zijn om te squatten, was dus niet zo :(
 
Ga anders even langs de fysio (bij Sport en Fitness)??
 
vandaag @ spotschool, was van plan bench te trainen, met focus op lockout.

Eerst even kijken of de fisio er was, was er niet, gaat op afspraak, zo maar even bellen...

Bench Press
Medium, pink net binnen ring
8x20
8x60
8x60
8x60
10x60 touch & go

Board Press @ 10cm
5x80
5x90
5x95 PR nietszeggend, doe meestal alleen 1/2/3 reps op de board :o

Toen kwam de bedrijfsleider met een vrouwtje in een jasje van de recherche, dat het pand ontruimd werd voor onderzoek... Las later op Facebook dat er vanmorgen een lijk was gevonden in noorderplassen (2/3 kilometer verder)

Niet zon boeiende training dus...
 
Shit benieuwd waarom de gym is ontruimd, zijn ze inmiddels alweer open???
 
Shit benieuwd waarom de gym is ontruimd, zijn ze inmiddels alweer open???

Weet ik niet, hoorde alleen vallen dat t vanmiddag niet meer zou worden, donderdag train ik weer, dus zien we dan wel...
 
Bizar man, had weleens van hem gehoord via een goede vriend van hem. Hij is Tunesiër toch?
 
Volgens mij wel inderdaad...

Echt ziek eigenlijk... man had gewoon 2 kinderen...
 
Net wat bodyweight deadlifts gedaan, met vingertoppen de grond aantikken, pijn is 95% weg, flexibiliteit is ook best terug, alleen wat stretch onderin, maar dat kan ook komen omdat vingertoppen tot de grond wat dieper is dan normaal...
 
net nog even wat wezen knutselen, heb nu boards van 5cm 7.5cm 10cm en 15cm. Vanavond even uitproberen

Ook begin ik me langzaam te realiseren dat mn onderrug niet gaat herstellen voor de beginnerswedstrijd... Probeerde vanmorgen een (bielsen)bankje van zo'n 20kilo op te tillen, deed nog goed veel pijn. Later vanmiddag toen ik gewoon in de les zat schoot er ook nog even kramp in m'n rechter erector... Zaterdag ook niet meer naar RPB, kan echt niets doen waar mn rug bij word belast.

Komende weken dus bench press gefocust trainen 2/3x per week, onderrug goed rust geven, en dan maar rustig herstellen en opwerken naar het NK...
 
Is minder vlinder, hoop dat het je goed gaat!
 
Je moet er een beetje doorheen werken, ik kan me goed herrinneren dat ik ooit is 2weken lang spierpijn in mijn quads heb gehad eerste workout. Toen ik eenmaal ging trainen ging het nadat ik goed warm was gewoon goed en zelfs wel lekker.

Taurine wil ook helpen tegen spierkrampen
 
kan me er niet echt doorheen werken als het hoogstwaarschijnlijk een lichte spierscheuring is, bijvoorbeeld, afgelopen zondag deadliften tijdens papendal, 60kg, naar beneden bukken lukte nog redelijk, maar een kleine poging tot trekken leidde tot geen beweging en een (***)load aan pijn.

Het is ook niet echt spierpijn, het ziet niet in een stuk, het is echt puur en alleen mn rechter erector.
 
Laatst bewerkt:
DB deadlifts proberen te doen voor een beetje doorbloeding :)


Jouw pijn valt niet te vergelijken met de pijn na een max deadlift wrs?
 
nee, ik heb al genoeg max deadlifts gedaan, en echt gruwelijke spierpijn gehad in mn rug, maar dit slaat echt alles, al dik 2 weken geen onderrug getraind, en het blijft zitten, het is een constante ligt zeurende pijn, als ik loop word het wat erger, maar als ik buk, ga zitten of wat optil doet het gewoon goed pijn, iets zwaars optillen is echt heel erg a-relaxed.

En af en toe schieten er, zoals vanmiddag bijvoorbeeld, gewoon iets van krampen in, soort korte 1/2/3seconden van pijn :o

Morgenmiddag waarschijnlijk fysio... dus...
 
al wat gefoamrolt op die lowerback?
 
Heb geen foamroller thuis, alleen gedaan op papendal, voelt wel relaxed aan.

Wel thuis SRL/tijgerbalsen smeren, warme/koude massagedouche en liggen op de bank ipv zitten, af en toe ook een beetje kort rekken.
 
Back
Naar boven