- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo niet? lijkt mij dat als hij 5cm minder diep gaat nog steeds onder par zit.
dat kost minder kracht = meer gewicht
toch?
naar achter zitten idd welmaar 160kg is netjes man!
Heb het nog eens teruggeken, maar hij zit er toch echt niet ver onder... Lange benen natuurlijk, dus t is een aardig endje naar beneden toe.
Komt behoorlijk met zn knieen voorbij zn tenen, knieen meer naar buiten douwen, wijder staan, meer bij de heupen breken, eventueel low bar squatten en je ROM wordt echt korter.

Je dacht, ik maak er meteen even een paused squat van?
Je stapte volgens mij wel te snel weer naar voren na die squat, maar oke...tis een beginnerswedstrijd natuurlijk.
Toch mooi gelift.
Ja ik zat ook al raar te kijken, zou hem op roepen maar hij ging ineens niet verder, gelukkig net goed.
Maar volgende keer onder betere omstandigheden beter !
volgende keer beter idd... Ik zakte, maar kon voor mn gevoel niet verder, dus zat ik onderin te wachten op mn 'up' 
beetje last mn mn linker kuit en rechter glute, maar trekt wel bij, onderrug is nog steeds terminaal. Rustig verder gaan met 3/4x per dag rekken 

Stoere foto waarop ik alleen jou niet ken van gezicht.![]()
Waarschijnlijk zul je me wel vaker zien 

Hij zat er echt maar een centimeter onder, anders had ik hem wel eerder omhoog geroepen.
heb hem nog een teruggekeken maar hij zit er echt wel een heel stuk onder? of ben ik nu scheel?

)bij het rekken van mn onderrug voel ik nagenoeg alleen nog maar mn rechter erector, neem ik maar even voor aan dan de linker goed aan het herstellen is.