MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013

Bezoekers in dit topic

vandaag upperbody @ sportschool ft. Simon en nog een andere buffel

Pull-Ups
6xbw
5xbw

Low Cable Rows small grip
4 x 8-12
max 10x96, voelde niet zo lekker op mn rug

Technogym PureStrength low row
plate loaded
4 x 8-12
max 13x120 en 8x150

close grip pulldown
4 x 8-12,
max 10x82

Tecnhogym PureStrength shoulder press plate loaded
15x60
10x70
8x90 beetje hulp
10x70

Dumbbell Curl
4x10

Cable Curl

3x12

Shoulder Dislocations
3x10

Paused bodyweight wide stance squats
5x20 seconden

5 minutjes rekken

Saunaaaaa :D

Ging best lekker, voelde me eerlijk nog niet erg sterk, rug is nog niet 100% maar gaat wel de goede kant op. Biceps en zijkant schouders waren goed opgepomt :P
 
Hey, heet jij toevallig Sebastiaan? Of heb je een broer die zo heet?
 
Hey, heet jij toevallig Sebastiaan? Of heb je een broer die zo heet?

Nope, Bart is de naam :P Is al vaak genoeg gezegd in mn log :o Ken ook niemand die zo heet
 
Korte training @ Simon, morgen upperbody en (voor mij) lichte squats ft. Roderick, vrijdag fysio en zaterdag zwaar strongman trainen.

Yoke 30 meter, met belt
160
160
210
210
250
250
2x210 met 10 seconden rust
2x160 op tempo

Simon: 2x300 max

Gaat goed, rug statisch belasten heb ik geen problemen mee :D Zaterdag 300 yoke proberen, Simon wilt voor de 350 gaan. ZIN IN :D:D:D
 
Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar waarom doe je altijd een bitje in als je gaat banken ?
 
Heb de neiging, om bij het uitdrukken uit paused wat op mn tanden te bijten, op een bijtje kan ik gewoon hard bijten, risico loop ik liever niet met blote tanden. Misschien iets met spanning te maken ofzo
 
Voor de grap maar eens opschrijven wat ik heb gegeten vandaag;

2x proteine shake = 700kcalkcal
2x bak kwark 500gr + siroop = 600kcal
1x broodje pindakaas + hagelslag = 400kcal
Tripple Whopper = 1000kcal
Twister Fries = 370 kcal
bk fusion (mcflurry) = 270kcal
500ml cola light = 0kcal :mad:
pakje koekjes = 100kcal
ontbijtkoekreep = 250kcal
dubbele boterham kaas = 300kcal
Pak Chocolademelk = 900kcal
2 x glas melk = 200kcal
pakje sultana = 100kcal

Totaal: 5220kcal

Dan ga ik niet elke dag naar de burger king... maar 5k calorien... denk dat ik daar toch minstens 4 á 5x per week aan kom, maar elke ochtend weeg ik nog steeds 104kg :mad::mad::mad: moet dan maar nog meer gaan eten, moet gewoon gewicht aankomen :mad::mad::mad:
 
Zou je niet gewoon wat cleaner eten dan?
 
Zou je niet gewoon wat cleaner eten dan?

Misschien ook wel een plan, maar ben daar veel te lui voor, als ik lees dat sommigen dan elke dag rijst en alles meenemen, respect hoor :o Normaal is t wel wat cleaner, normaal avondeten en meer brood e.d., dit was een redelijke uitschieter...

Blijf momenteel wat hangen rond de 104-105kg, 108.5 op de wedstrijd zaterdag, word wel steeds ietsje pietsje droger voor de spiegel... Maar wil gewoon naar de 120kg terug, niet te veel vet, maar voor strongman wat gewicht eraan is toch wel handig

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 23:04 ----------

Word trouwens wel rustig aan sterker, maar gewicht zit er niet echt in :P
 
Ha, valt nog mee man! Jij zit tenminste nog op 105kg met 5200kcal, ik zit elke dag rond de 5450 en kom niet veel verder dan 98.

Hoe staat het nu met de rug eigenlijk? Is het wel verstandig om nu al aan de 300 yoke te gaan?
 
Ga t zaterdag gewoon proberen, statisch belasten is totaal geen probleem, alleen vanuit opgerekte positie doet t veel pijn (iets van de grond oppakken -> deadlift) en dynamisch belasten. yoke geen last van gehad, rows ook niet, shoulder pressen ook niet. Alleen als de spier echt kracht moet zetten gaat ie zeuren.
 
2x in de week yoke is sowieso ****ed up
 
Gaan ook niet vast 2x in de week yoke lopen, alleen deze week omdat de yoke wat verandert is (andere handvaten, smaller, lijkt nu meer op die van sterkste man van nederland). Dus Simon wou m even uitproberen...

We gaan t zien, routines krijgen nu een beetje vorm, word waarschijnlijk gewoon 1x per week yoke.
 
Training @ SFC ft. Roderick. :D

Squats
Wide stance, stang iets hoger dan normaal.
2x*x20
10x60
10x60
8x80
8x80
5x100
5x100
8x120 PR
10x120 PR
12x120 PR :D

Bredere squatstand gaat goed, spieren zijn mbv de fysio best goed op lengte gekomen. Eerstevolgende keer papendal even door Pjotr laten goedkeuren. Volgens Roderick nagenoeg alle squats onder parralel, behalve meestal de eerste en laatste rep :P

Push Press
10x20
10x60
10x60
6x70
7x70 PR
2x80 PR 3e rep spot

Dumbbell Shoulder Press
8x18
2x22
7x24
10x22 verkeerde dumbbells gepakt :o
5x24 6e 7e 8e rep spot
11x18 + 3x14

Power Shrugs Geen straps, epic grip issues :P
10x20
20x60
20x100
6x150
25x100

Cable Crossover Rear Delts
8xnr4
15xnr2
Roderick besloot met 52xnr2 te gaan pompen :eek:
25xnr3
35xnr2

High Hanging Knee Raises
10xbw
10xbw

Moeilijk zware oefening, beetje zelf verzonnen volgens mij, maar iig wel zwaar genoeg om te doen :D Was echt helemaal op bij het maken van het filmpje :o

http://www.youtube.com/watch?v=-FPkdvifli4

paar minutjes rekken

Comments
Lekkere training, ging nog best hard :o zin in volgende papendal ivm (hopelijk) verbeterde squattechniek. Onderrug gaat ook goed, geen last van bij squatten, deadliften nog steeds not done.
 
trainen was zeker baas! ben helemaal kapot. dat rekken is echt niks voor mij. zelfs een hark is flexibeler
 
Rugfotoootje

2llir7a.jpg
 
ja we waren facking superdude foto's in de kleedkamer aan het maken. totaal tegen mijn principes in maar het was lachen:P
 
ja we waren facking superdude foto's in de kleedkamer aan het maken. totaal tegen mijn principes in maar het was lachen:P

En bovenstaande heeft een SM training bij Sulaiman weten te regelen :D
 
Back
Naar boven