Fitness Seller

BBosman: Beachproof 2013

Like a boss ;) Leuk ook om de persoon achter de nick irl te zien :)

• Topic Starter Topic Starter
Like a boss ;) Leuk ook om de persoon achter de nick irl te zien :)

Insgelijks ;)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 17:36 ----------

Onderrug is nu thuis wel goed stijf, maar das het hele gebied eromheen ook nog van o.a. donderdag, gewoon weer wennen aan zwaardere belasting.

Voor farmers en tire moet ik 200+ gaan deadliften, wil ik nog even rustig aan mee doen als ik ook al stones en car wheel heb gedaan :o

maar het is geen van beide te vergelijken met een reguliere deadlift. Vooral de tire niet, als je het goed doet tenminste. En farmers ook minimaal

maar het is geen van beide te vergelijken met een reguliere deadlift. Vooral de tire niet, als je het goed doet tenminste. En farmers ook minimaal

Idd, mijn trainingsmaat heeft een max dl van zo'n 170kg maar flipt de 250kg tire wel een paar keer. Ideale tire om aan je techniek te werken als je trekkracht nog niet zo hoog is.

En die farmers kun je dan ook wel met 80kg per hand doen. Voor mijn part maak je er maar 60kg van, maar zo kun je het wel oefenen, ook als je nog niet supersterk bent.

Idd, mijn trainingsmaat heeft een max dl van zo'n 170kg maar flipt de 250kg tire wel een paar keer. Ideale tire om aan je techniek te werken als je trekkracht nog niet zo hoog is.

En die farmers kun je dan ook wel met 80kg per hand doen. Voor mijn part maak je er maar 60kg van, maar zo kun je het wel oefenen, ook als je nog niet supersterk bent.

Mijn DL is ook niet super, door mijn onder ontwikkelde onderrug. Maar ik kan doormiddel van de juiste techniek+timing de tire van 350-380kg, behoorlijk rap ( kan natuurlijk altijd beter) achterelkaar flippen terwijl ik mensen met 250kg+ DL zie struggelen.

En farmers kan je ook goed je onderrug ontzien, je moet alleen even aanvoelen hoe je dat het beste kan doen

Tis niet dat ik niet sterk genoeg ben, het is gewoon dat ik mn onderrug niet te veel wil belasten, heb absoluut geen zin om te veel risico te lopen.

Als je terug leest zie je dat ik ook wel farmers loop, maar en stones en conans wheel en farmers of tire vind ik nog wat te veel van het goede.

Een licht gescheurde erector heb je absoluut geen drol aan, hij is nu wel 90% hersteld, maandag voor het eerst weer deadliften. Dan weer rustig opbouwen naar max.

Ging toch wel lekker op de stones man, nog even keer oefenen op de techniek en die steen vliegt zo op de 1.80

3x per week overhead is ook best veel voor je elebogen man. Pas op daarmee!

Sent from my BlackBerry 8520 using Tapatalk

sterk bezig op de conan wheel

Ging toch wel lekker op de stones man, nog even keer oefenen op de techniek en die steen vliegt zo op de 1.80

Thanks! Volgende keer gaat ie er op :D

3x per week overhead is ook best veel voor je elebogen man. Pas op daarmee!

Jaa zekers, deze maandag even rustig aan doen met de elleboog

sterk bezig op de conan wheel

Thx man!

conan is good conan

Filmpje van een van mn fails op de stones, 95 @ 1.80, techniek is al iets beter, maar word nog aan gewerkt :o
Ik wil je niet demotiveren, maar die stone is waarschijnlijk nog maar een kg of 90 ;) Hij was ooit 95kg, maar is al behoorlijk afgetakeld.

Ik wil je niet demotiveren, maar die stone is waarschijnlijk nog maar een kg of 90 ;) Hij was ooit 95kg, maar is al behoorlijk afgetakeld.

I know, maar maakt niet uit, dat ding moet dr gewoon op, wil ik wat mee gaan draaien moet de 110 en de 120 daar ook gewoon op komen

I know, maar maakt niet uit, dat ding moet dr gewoon op, wil ik wat mee gaan draaien moet de 110 en de 120 daar ook gewoon op komen

Gaat je wel lukken man. Je bent een lange vent. Dat ding hoger je borst op rollen en direct eronder. Nu ben je hem van te laag aan het pressen en dat wil niet. Ik maakte precies dezelfde fout, de eerstvolgende keer dat ik hem weer probeerde ging hij er gewoon op. Dus inderdaad, de volgende keer vliegt ie er bij jou ook op.

Gaat je wel lukken man. Je bent een lange vent. Dat ding hoger je borst op rollen en direct eronder. Nu ben je hem van te laag aan het pressen en dat wil niet. Ik maakte precies dezelfde fout, de eerstvolgende keer dat ik hem weer probeerde ging hij er gewoon op. Dus inderdaad, de volgende keer vliegt ie er bij jou ook op.

Dit was ook de eerste poging op de 1.80, nog paar pogingen gedaan waarbij de laatste hoger lag en echt op het randje was...

Vandaag weer deadliften :heart: :heart: :heart: @ sportschool ft. Simon

Deadlift Simon was laat, dus was wat aan het klooien
5x60
3x100
3x100 Sumo
1x140 ala Andy Bolton
1x140 Hook Grip ala Mikhail Koklyaev
1x150 ala Bededict Magnussen (lekker :p)
1x150 zelfde
1x175 zelfde
Simon aanwezig!
2x200 gewoon, struggles
1x200
1x200
1x220 straps

Simon: 1x265 en 1x300 top

Ging wel lekker, rug lang niet zo top aangevoeld :D

Cable Row Truckpull grip
10x82
10x102
12x116 elke keer weer neerzetten

moeilijk zwaar voor de handjes

DB Rows
12x52
10x60 max dumbbell

wou hoger, kon niet, dan maar andere oefening

Pendlay Rows Overhands, ellenbogen wijd
8x60
8x80 + 2x80 cheated

geen zin in een stricte oefening

Lat Pulldown Medium Grip onderhands
12x68
11x82
7.5x92
18x75

Preacher Curl EZ-bar
8x30 smal
8x30 breed
8x30 smal
8x30 breed

Notes
Lekker getraind, eindelijk weer deadliften :heart: gewichten waren ok, die 220 was redelijk, techniek moet er ook weer even in komen. Maar gewoon weer rustig opbouwen :D

Goed bezig baas! Je dled weer netjes! Karma!!!!!!!!!!!

Waarom geen DL ala roderick? die is baas voor je rug!

Vandaag @ sportschool

ging pauper

Bench Press Allemaal touch & go
5x50
5x80
5x90
5x90
2x100
2x100
2x100

DB Overhead 1e rep clean
5x30R
5x30L
3x40R PR
1x46R PR
2xFx46R
1x46R
Fx48R
2xFx48R 2e rep bijnaaaaaaaa :mad:
Fx48
Fx48

:mad:

Vanaf hier ging training gewoon nog zuurder, weet nie wat er was

Overhead Squat
5x40
5x40
2x50
3x50

Taai, wel lekker, die 10kg verhoging is wel moeilijk zwaar

Strict Overhead
5x50
5x50

Stond hier dik 20 minuten uit te leggen hoe de deadlift werkt, en hoe hun wendler 5/3/1 schema werkt

Technogym Chest Press plate loaded ding
10x40
8x90
5x110
2x110
6x90

Notes
Sauer.

nice pr zuur dat het daarna k*t ging!

Terug
Naar boven