- Waardering
- 678
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Like a bossLeuk ook om de persoon achter de nick irl te zien
![]()

Voor farmers en tire moet ik 200+ gaan deadliften, wil ik nog even rustig aan mee doen als ik ook al stones en car wheel heb gedaan![]()
maar het is geen van beide te vergelijken met een reguliere deadlift. Vooral de tire niet, als je het goed doet tenminste. En farmers ook minimaal
Idd, mijn trainingsmaat heeft een max dl van zo'n 170kg maar flipt de 250kg tire wel een paar keer. Ideale tire om aan je techniek te werken als je trekkracht nog niet zo hoog is.
En die farmers kun je dan ook wel met 80kg per hand doen. Voor mijn part maak je er maar 60kg van, maar zo kun je het wel oefenen, ook als je nog niet supersterk bent.

Ging toch wel lekker op de stones man, nog even keer oefenen op de techniek en die steen vliegt zo op de 1.80

3x per week overhead is ook best veel voor je elebogen man. Pas op daarmee!
Ik wil je niet demotiveren, maar die stone is waarschijnlijk nog maar een kg of 90Filmpje van een van mn fails op de stones, 95 @ 1.80, techniek is al iets beter, maar word nog aan gewerkt![]()
Hij was ooit 95kg, maar is al behoorlijk afgetakeld.Ik wil je niet demotiveren, maar die stone is waarschijnlijk nog maar een kg of 90Hij was ooit 95kg, maar is al behoorlijk afgetakeld.
I know, maar maakt niet uit, dat ding moet dr gewoon op, wil ik wat mee gaan draaien moet de 110 en de 120 daar ook gewoon op komen
Gaat je wel lukken man. Je bent een lange vent. Dat ding hoger je borst op rollen en direct eronder. Nu ben je hem van te laag aan het pressen en dat wil niet. Ik maakte precies dezelfde fout, de eerstvolgende keer dat ik hem weer probeerde ging hij er gewoon op. Dus inderdaad, de volgende keer vliegt ie er bij jou ook op.
@ sportschool ft. Simon
)
gewichten waren ok, die 220 was redelijk, techniek moet er ook weer even in komen. Maar gewoon weer rustig opbouwen