XXL Nutrition

BBosman: Beachproof 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nee pik, die hal is gehuurd waar moet dat anders van betaald worden?

vanaf 16 jaar gewoon 2,50 entree, iemand die powerlifting mooi vindt gaat daar echt niet voor wegblijven

Lees de opbouw van die zin eens...

Entree 2,50 (vanaf 16 jaar kinderen tot 16 jaar gratis )

Entree prijs vindt ik juist super, als er een hoger bedrag stond had ik dat ook zonder probleem betaald.
 
Ah mooi zo ;) Maar toen ik het las begreep ik het wel meteen eigenlijk.
Maar er doen een aantal van dit forum mee, check het topic in de pl sectie.
 
Ik die zondag mee idd! :D

Traing van net, deload 2

Oly sq 3x5x80
Paused bench 3x5x60
Deadlift 3x100 2x3x120
Face pull 3x10x23
 
Dan zullen wij voor bartje juichen :)
 
Net nog ff @ SHS, Simon was in t buitenland, dus alleen ff t hek open gedaan voor Robert en wat gechilled terwijl hij aan het trainen was. Zwaar jeukende handjes :o uiteindelijk toch 120kg @ 1.56 gelegd :o spijkerbroek, sneakers, t-shirtje en geen riem :o verder gelukkig niks gedaan.

Morgen NK, zin in :D
 
ben benieuwd jonge, succes
 
open nk PL vandaag @ nieuwegein

Squat:
opwarmen ging wel redelijk tot 2x160 in pak en 1x190 in pak en banden

beurt 1 - 215
was eerste (dat is k*t) werd dus snel gebandeerd door pardeep en robert tegelijk, geen polsbanden en riem vast maken op t rek zelf... Wel easy beurtje.

beurt 2 - 225 2 rood
lompe dubbele beweging tijdens te zakken, doorgezakt en wel easy gesquat

beurt 3 - 227.5 PR
wel ok beurt, not much, kwa kracht zat dr wel meer in

Bench Press
opwarmen weer redelijk, tot 1x100 en daarna nog 5x70 ivm gekke tijdsplanning

beurt 1 - 107.5
weer eerste ''halter gereed voor B Bosman'' wtf nu al? 30 sec op de klok pas t platform op, wel easy beurtje

beurt 2 - 112.5 PR
gewoon lekkere beurt

beurt 3 - 115
te zwaar = te zwaar

Deadlift
opwarmen ging zuur, pak voelde ontzettend strak en t deadliften zelf voelde heel erg onnatuurlijk aan, totaal niet ''in de groove'' opgeward tot 1x225, zure beurt

beurt 1 - 250
mwah, grinder

beurt 2 - 260 (wedstrijd pr)
zwaar, k*tlockout

beurt 3 - 265
meh


Notes
k*twestrijd
matig, wedstrijd echt niet lekker ''in de zone'' deadliften ging zwaar zuur, upperback werkte niet mee en kon niet lekker staan omdat mn pak gewoonweg zuur zat. wtf ik in godsnaam deed bij die 2e beurt squat geen idee. bank PR wel leuk

binnekort ook maar eens gaan oefenen met sumo DL, kom ik met rug beter in uit, met strongman kan je t boven de knie gewoon hitchen, maar dis PL hea...

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:08 ----------

filmpjes komen zo als ik dr zin in heb

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:08 ----------

resultaat 4e met 600 totaal en 350 wilks ofzo
 
wat je k*t noemt je hebt gewoon weer een paar PR's eruit geknalt.
alleen de squat in suit gedaan toch?
 
:D
open nk PL vandaag @ nieuwegein

Squat:
opwarmen ging wel redelijk tot 2x160 in pak en 1x190 in pak en banden

beurt 1 - 215
was eerste (dat is k*t) werd dus snel gebandeerd door pardeep en robert tegelijk, geen polsbanden en riem vast maken op t rek zelf... Wel easy beurtje.

beurt 2 - 225 2 rood
lompe dubbele beweging tijdens te zakken, doorgezakt en wel easy gesquat

beurt 3 - 227.5 PR
wel ok beurt, not much, kwa kracht zat dr wel meer in

Bench Press
opwarmen weer redelijk, tot 1x100 en daarna nog 5x70 ivm gekke tijdsplanning

beurt 1 - 107.5
weer eerste ''halter gereed voor B Bosman'' wtf nu al? 30 sec op de klok pas t platform op, wel easy beurtje

beurt 2 - 112.5 PR
gewoon lekkere beurt

beurt 3 - 115
te zwaar = te zwaar

Deadlift
opwarmen ging zuur, pak voelde ontzettend strak en t deadliften zelf voelde heel erg onnatuurlijk aan, totaal niet ''in de groove'' opgeward tot 1x225, zure beurt

beurt 1 - 250
mwah, grinder

beurt 2 - 260 (wedstrijd pr)
zwaar, k*tlockout

beurt 3 - 265
meh


Notes
k*twestrijd
matig, wedstrijd echt niet lekker ''in de zone'' deadliften ging zwaar zuur, upperback werkte niet mee en kon niet lekker staan omdat mn pak gewoonweg zuur zat. wtf ik in godsnaam deed bij die 2e beurt squat geen idee. bank PR wel leuk

binnekort ook maar eens gaan oefenen met sumo DL, kom ik met rug beter in uit, met strongman kan je t boven de knie gewoon hitchen, maar dis PL hea...

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:08 ----------

filmpjes komen zo als ik dr zin in heb

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:08 ----------

resultaat 4e met 600 totaal en 350 wilks ofzo
Hele dag op moeten wachten man en nu laat je me nog langer op de filmpjes wachten :rolleyes: ?


jammer dat je zelf niet tevreden bent, als je 2 pr's zet is het toch goed ofniet man ? of zijn dit wedstrijd pr's ?
 
ik dacht dat je deads wel lekker gingen eigenlijk ;p, maar goed gedaan man!
 
wat je k*t noemt je hebt gewoon weer een paar PR's eruit geknalt.
alleen de squat in suit gedaan toch?

sq en dl

:D
Hele dag op moeten wachten man en nu laat je me nog langer op de filmpjes wachten :rolleyes: ?

jammer dat je zelf niet tevreden bent, als je 2 pr's zet is het toch goed ofniet man ? of zijn dit wedstrijd pr's ?

ja

sq en bp zijn pr, DL ook raw getrokken maar ging k*t

ik dacht dat je deads wel lekker gingen eigenlijk ;p, maar goed gedaan man!

meh gingen zwaar

gvd kk zooi

moeder heeft gefilmd, ding was dus vol net voor begin 3e beurt sq, heb nu filmpje van 1e en 2e. daarna pa gefilmd met mn tel, wist da t nie goed zou gaan, 1e en 3e filmpje deadlift en volgends mij wel alle filmpjes bank, zal t zo ff nakijken


http://www.youtube.com/watch?v=VTQPS6fCsac
 
sq en dl



ja

sq en bp zijn pr, DL ook raw getrokken maar ging k*t



meh gingen zwaar

gvd kk zooi

moeder heeft gefilmd, ding was dus vol net voor begin 3e beurt sq, heb nu filmpje van 1e en 2e. daarna pa gefilmd met mn tel, wist da t nie goed zou gaan, 1e en 3e filmpje deadlift en volgends mij wel alle filmpjes bank, zal t zo ff nakijken


http://www.youtube.com/watch?v=VTQPS6fCsac
waarom was die squat niet goed... ??
 
toch lekker hoor die PR's
 
was mooie wedstrijd hoor man, die squat deed je wel even iets raar idd maar in 3e toch mooi goed gemaakt met net pr dus he!
 
Wat is hier nou k*t aan man, haha, de pr's vliegen je om de oren. Had je verwacht meteen 700 te draaien of wat?
Snap het dat je er misschien niet helemaal "in" zat man, maar dan nog gewoon heel goed resultaat wat mij betreft.
 
Wat is hier nou k*t aan man, haha, de pr's vliegen je om de oren. Had je verwacht meteen 700 te draaien of wat?
Snap het dat je er misschien niet helemaal "in" zat man, maar dan nog gewoon heel goed resultaat wat mij betreft.

Dit. Gewoon hartstikke goed gedaan!
 
ach ja volgende keer doe je gewoon beter!! je hebt jezelf hoedanook overtroffen dus dat is zowiezo altijd goed, volgende wedstrijd met volle zin ertegenaan!
 
Jah, 't is allemaal effe je plaats vinden in de chaos, maar ging toch heul niet slecht, man!

Tot de volgende :thumbup:
 
2 PRs en evenaring PR, niet zeiken man;) Doe je 25 maart ook mee?
 
toch goed gedaan als je PR's pakt !!
 
Back
Naar boven