MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013

Dat gezeik over touch & go, nogmaals Jaap Fahner is 50 jaar heeft 3 maart nog 327,5kg gelift en traint alleen maar met touch & go. Gewoon afwisselen in je training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Nadruk ligt atm voornamelijk op schouderkracht

Schema loopt nu ongeveer zo:

Ma
Oly sq 4x8 elke week +2.5, op redelijk tempo
Strict overhead (vs bands) om de week
Dl / sumo dl - elke week afwisselen, 1 3rm set, elke week +2.5
Fat db shoulder press 4x8
+rug en triceps

Woe
Zydrunas press 5x5 elke week +2.5
Pl bench / close grip
Upperbody met nadruk op borst, niet te veel rug ivm do

Do
Pl squat
Dl assistance, zelfde vorm als maandag (dus conv en sumo om de week afwisselen)
Stones trainer (niet als zaterdag stones gedaan worden)
Leg press (afhankelijk van zwaarte vd training
Evt shrugs + rug

Za strongman

Ik ben niet zon fan van vaste schema's. Ik ben van mening dat je schema samen met je kennis moet groeien, en dat niet alles zomaar voorgekauwd moet worden. (goed artikel Gijs, voor de rest, ga ff naar rawpowerbaarn.com -> artikels -> denk voor jezelf) Als je alles simpelweg voorgekauwd krijgt zul je naar mijn mening lang niet zo veel leren als dat je het zelf doet. Het is idd lastig en het gaat vaak genoeg fout, maar van fouten leer je, en na de jaren heb je veel meer kennis dan dat je ooit uit voorgekauwde schema's zou kunnen halen.

Ik tik dit nu wel ff in de trein op mn iphone, dus t is ff snel gedaan, feel free om te bekritiseren (c/s/z??) :)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 11:17 ----------

Dat gezeik over touch & go, nogmaals Jaap Fahner is 50 jaar heeft 3 maart nog 327,5kg gelift en traint alleen maar met touch & go. Gewoon afwisselen in je training.

Voornamelijk de laatste zin: gewoon afwisselen in je training :D

• #1.223
@ sfc ft Robert

Zydrunas Press
8x20
8x20
5x40
5x60 evenaring huidig PR
5x60
5x60
5x60
5x60

Bottom Position Bench Press
5x60
5x80
3x100
5x90
4x92.5
5x90
5x90

Close Grip Bench Press
8x60
8x70
7x80

Face Pull
8x27
8x34
8x41
8x48 pr
8x55 pr

BW 116.0

Dips
8x pr op dit bw :o
5x
6x
7x

Flat Db Flyes

8x16
8x18
8x20
10x16

Close grip bench press, met je handen tegen mekaar hoop ik toch? :D

• #1.225
Nee, dan heb je je handen gesloten, bij een gewone bench press ligt de stang namelijk gewoon op mn handpalm en heb ik mn vingers gestrekt

• #1.226
vandaag

Sq
3x140
1x165 losse bands
3x185 PR bands

Reverse choked red band DL
5x200
3x220
1x230
1x240
1x250
allemaal pl approved

Notes
kort maar krachtig, vrouwtjes tijd

Laatst bewerkt:
  • #1.228
Merk weer dat ik redelijk verrot begin te raken, volgende week nog trainen en de week daarna toch even een weekje weer wat gas terug nemen.

Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (3 leden en 0 gasten) dit topic
sanca, BBosman, Chreiz

Vrouwtjes tijd al gedaan? :D

Binnen 3 minuten? Gelukkig niet ;)

• #1.229
@ shs met robert zonder simon :o

BakDL opwarmen
5x150
5x150

Farmers 25 meter
80 2x (50m)
80
100
110
120 afstand PR
130 PR Eff: 108.3% Int: 108.3%

Redelijk, volgende keer 140 lopen dusss :D

Viking Press

8x
8x20
5x40
5x60
5x80 Oud PR Eff: 100% Int: 100%
5x90 PR Eff: 112.2% Int: 112.5%
2x100 PR Eff: 114.4% Int: 125%

Vrij dikke PR's dus, naice :D

Stones allemaal op 1m50 ofzo
2x1x120
shitload aan fails op de 140 en 160, totaal geen grip
2x3x120

Totaal geen grip op die vieze ballen, volgende keer maar ff borsteltje menemen en schoonmaken

als je 140 farmer zegt is het dan 140 totaal of per kant ?

naice training bart;)

• #1.235
wtf loop je nu weer % uit te rekenen. Knallen moet je en als het makkelijk is meer gewicht tot het pijn doet. Nogal wiedes dat een pr meer dan 100% is. Drama vergeleken met Vlad die deed vorige week 160% op stones. En nu geen onzin meer en die stones erop knikkeren Bart. BTW je had wel wat meer kunnen doen.

• #1.237
wtf loop je nu weer % uit te rekenen. Nogal wiedes dat een pr meer dan 100% is. Drama vergeleken met Vlad die deed vorige week 160% op stones.
Doe ik niet, doet mn andere log op weightxreps. Je kan wel leuk rode cijfertjes gaan jagen door andere repranges de pakken maar als je PR niet boven de 100% is stelt het naar mijn mening niet zo veel voor. Percentage's met andere vergelijken stelt natuurlijk geen k*t voor. Dan kan ik een nieuwe oefening verzinnen, 1kg pakken, volgende week 200kg, vet! een pr van 10.000%!!! bew hew
Knallen moet je en als het makkelijk is meer gewicht tot het pijn doet.
Goed plan gijs, bel jij de ggz even voor een roelstoel? Of een hoofdbandage?
En nu geen onzin meer en die stones erop knikkeren Bart.
Ooit een stone gepakt onder het stof en spinnewebben die minstends een half jaar niet aangeraakt is? Grip + veel
BTW je had wel wat meer kunnen doen.
Meer is niet altijd beter, zeker niet als de leeggewichten van de apperaten menig B-wedstrijd waardig zijn, je maandag weer een zware deadlift hebt staan, en je lichaam schreeuwt om een deload.

Doe ik niet, doet mn andere log op weightxreps. Je kan wel leuk rode cijfertjes gaan jagen door andere repranges de pakken maar als je PR niet boven de 100% is stelt het naar mijn mening niet zo veel voor. Percentage's met andere vergelijken stelt natuurlijk geen k*t voor. Dan kan ik een nieuwe oefening verzinnen, 1kg pakken, volgende week 200kg, vet! een pr van 10.000%!!! bew hew

Goed plan gijs, bel jij de ggz even voor een roelstoel? Of een hoofdbandage?

Ooit een stone gepakt onder het stof en spinnewebben die minstends een half jaar niet aangeraakt is? Grip + veel

Meer is niet altijd beter, zeker niet als de leeggewichten van de apperaten menig B-wedstrijd waardig zijn, je maandag weer een zware deadlift hebt staan, en je lichaam schreeuwt om een deload.

Ik was even vergeten dat je heel wat internet ervaring hebt en in staat bent een epic reply samen te stellen. Ik zal de roelstoel alvast klaarzetten voor het geval je de volgende keer het record op de carcircle komt breken;)

• #1.239
Ik was even vergeten dat je heel wat internet ervaring hebt en in staat bent een epic reply samen te stellen. Ik zal de roelstoel alvast klaarzetten voor het geval je de volgende keer het record op de carcircle komt breken;)

Goed plan, 2 weekjes papendal, NK junioren en dan kom ik maar nog eens langs ;)

• #1.240
Oly sq 4x8x110pr easy
mp vs bands 5x55 2x1x65
geared sumo dl 1x240 easy 1x255pr k*trep fx265 k*trug
medium grip bp 3x5x100pr
bw 116.6

pr's tsjah, maar toch paupertraining

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven