DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat gezeik over touch & go, nogmaals Jaap Fahner is 50 jaar heeft 3 maart nog 327,5kg gelift en traint alleen maar met touch & go. Gewoon afwisselen in je training.

Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (3 leden en 0 gasten) dit topic
sanca, BBosman, Chreiz
Vrouwtjes tijd al gedaan?![]()

als je 140 farmer zegt is het dan 140 totaal of per kant ?

Okay, ja kheb er nog nooit mee gelopen kan me dus niks bij de afstanden voorstellenDoe eens een wilde gok
140 per hand dus, 280 totaal

25m is een godze end met gewicht in je handenOkay, ja kheb er nog nooit mee gelopen kan me dus niks bij de afstanden voorstellen![]()

Thx, alleen stones sauer

Klopt
maar rode letters is ook nie alles, als de Eff en Int maar boven de 100 is 
Doe ik niet, doet mn andere log op weightxreps. Je kan wel leuk rode cijfertjes gaan jagen door andere repranges de pakken maar als je PR niet boven de 100% is stelt het naar mijn mening niet zo veel voor. Percentage's met andere vergelijken stelt natuurlijk geen k*t voor. Dan kan ik een nieuwe oefening verzinnen, 1kg pakken, volgende week 200kg, vet! een pr van 10.000%!!! bew hewwtf loop je nu weer % uit te rekenen. Nogal wiedes dat een pr meer dan 100% is. Drama vergeleken met Vlad die deed vorige week 160% op stones.
Goed plan gijs, bel jij de ggz even voor een roelstoel? Of een hoofdbandage?Knallen moet je en als het makkelijk is meer gewicht tot het pijn doet.
Ooit een stone gepakt onder het stof en spinnewebben die minstends een half jaar niet aangeraakt is? Grip + veelEn nu geen onzin meer en die stones erop knikkeren Bart.
Meer is niet altijd beter, zeker niet als de leeggewichten van de apperaten menig B-wedstrijd waardig zijn, je maandag weer een zware deadlift hebt staan, en je lichaam schreeuwt om een deload.
Doe ik niet, doet mn andere log op weightxreps. Je kan wel leuk rode cijfertjes gaan jagen door andere repranges de pakken maar als je PR niet boven de 100% is stelt het naar mijn mening niet zo veel voor. Percentage's met andere vergelijken stelt natuurlijk geen k*t voor. Dan kan ik een nieuwe oefening verzinnen, 1kg pakken, volgende week 200kg, vet! een pr van 10.000%!!! bew hew
Goed plan gijs, bel jij de ggz even voor een roelstoel? Of een hoofdbandage?
Ooit een stone gepakt onder het stof en spinnewebben die minstends een half jaar niet aangeraakt is? Grip + veel
Meer is niet altijd beter, zeker niet als de leeggewichten van de apperaten menig B-wedstrijd waardig zijn, je maandag weer een zware deadlift hebt staan, en je lichaam schreeuwt om een deload.

Ik was even vergeten dat je heel wat internet ervaring hebt en in staat bent een epic reply samen te stellen. Ik zal de roelstoel alvast klaarzetten voor het geval je de volgende keer het record op de carcircle komt breken![]()