MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013

Whoohaaa!
Wat een grinder man die 190! :bow:
Dat was zwaar werk.
Maar wat Spencer zegt:
Je moet de beweging beginnen met/vanuit de heupen, niet de knieën.
Dus je duwt eerst je kont naar achter en zakt dan recht naar beneden.
En vanuit "the hole" begin je ook weer met de heupen de beweging.
Beiden waren volgens mij wel op diepte hoor.
Zware benen training geweest man!

180 was op de haak, 190 erboven. Als je rechterop had gebleven bij die 180 had je op diepte gekomen.

Jij bent gewoon heel streng. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is Eddine eigenlijk een olympische lifter ;)

Ik heb Ziyed tot nog toe nog niet op een onjuiste constatering kunnen betrappen wat betreft squatdiepte, en nu ook weer niet. Overigens zou ik dit soort vreselijke grinders niet te vaak maken in training, dat kan je beter voor wedstrijden overlaten...
Daarnaast heb ik even wat teruggelezen, en denk ik dat je schema te zwaar is. Maar daar zal je zelf achter moeten komen...

Ik heb Ziyed tot nog toe nog niet op een onjuiste constatering kunnen betrappen wat betreft squatdiepte, en nu ook weer niet. Overigens zou ik dit soort vreselijke grinders niet te vaak maken in training, dat kan je beter voor wedstrijden overlaten...
Daarnaast heb ik even wat teruggelezen, en denk ik dat je schema te zwaar is. Maar daar zal je zelf achter moeten komen...

+1. Wil Bart ooit voor de IPF gaan tillen, zullen de squats dieper moeten.

Ik luister ook zeker wel naar Ziyed hoor :eek: Vond ze zelf ook al niet zo netjes...

Schema lijkt misschien zwaar, maar daar houdt ik wel van, vind het eerlijk nu wel relatief licht, trainde vele malen vaker paar maand terug.

Scheidsrechters zijn strenger.

Btw wel goed dat je blijft filmen, je laat je gelukkig niet gek maken wat ook niet de bedoeling is uiteraard.

Laatst bewerkt:
Volgens mij niet bij de training gezet, maar dit is de eerste keer dat ik squat met strakke banden, de squats zonder banden zijn echt wel onder parralel, (sinds vorige week, papendal) maar ik had echt moeite met zakken met deze banden...

Btw wel goed dat je blijft filmen, je laat je gelukkig niet gek maken wat ook niet de bedoeling is uiteraard.

Filmen is ook de enige manier (naast papendal) om het te leren, ik heb geen trainer, volgens mij ben ik zelf ook qua pl ''een van de meest ervaren'' personen in de sportschool... En dat zegt meer over de sportschool dan over mij...

Laatst bewerkt:
Hele week nog niet getraind, ouder zijn op vakantie, dus huishouden + nieuwe studie + meid + vrienden e.d. kost me zo veel tijd dat ik amper tijd hem oom te trainen :( morgenavond waarschijnlijk EINDELIJK weer trainen :D

Hele week nog niet getraind, ouder zijn op vakantie, dus huishouden + nieuwe studie + meid + vrienden e.d. kost me zo veel tijd dat ik amper tijd hem oom te trainen :( morgenavond waarschijnlijk EINDELIJK weer trainen :D
Lekker man :p

Ga je ook in Amsterdam wonen trouwens?

Kerel waarom koop je niet een paar squatschoenen joh? Zijn geen pussygewichten meer zo..

Zo, net Squatschoenen, polswraps en nieuwe (goede) knee wraps besteld :)

Je zal geen spijt krijgen :) welke heb je besteld?

Power Perfect II van adidas... middelste prijs leek mij wel goed :o en Inzer Iron Z pols en knie wraps

Ik-heb-ook-altijd-wat :o

Eindelijk weer training @ sportschool, had wel een zure linker knie omdat ik gevallen was met de fiets met iemand achterop :(

Squat 5x5 medium, met riem
warmupppppp
5x100
5x115
5x115
5x115
5x115
5x115

Lekker, maar beetje zure knie

Overhead squat
1x60 taaaai op diepte komen
2x60 2x half
Fx60

laatste keer vol voorover het squatrek in gedonderd terwijl ik mezelf de diepte in wilde forceren, polsen vol tegen de staanders aan :o op beide plekken 2 bloedende schrammen van ongeveer een halve vinger groot :o

Bench Press
10x20
10x20
5x70
5x82.5
3x82.5

Linker puls was zuur :(

Dumbbell Shoulder Press
5x18
5x20
5x22

Mwa, geen focus en zin meer... plekken bleven maar bloeden :( dan maar weer richting huis... Gelukkig gingen de squats nog wel best goed :o

hey Bart 1 ding ik ga niks over de diepte zeggen van je squat.

Maar alsjeblieft met dat soort beurten zorg voor wat vangers als het misgaat train je maanden niet meer.

enne volgende keer toppen 24 september he.

gr Pjotr

Terug
Naar boven