MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd man!

En verwarde met rugby? Volgens mij klopt het zelfs dan niet :p

Kan het trouwens kloppen dan jij aan de HvA studeert?

Thanks!

Heb een tijdje bij de RC bulldogs van Almere getraint, dan val je als 18 jarige in de junioren, en vanaf 19 in de senioren.

Ik ga trouwens vanaf dit jaar naar de HvA, eerstejaars Bedrijfseconomie op de frijemadinges. :D Facebook gezien? of studeer je daar ook? :P

Precies, en ja ik zit ook op de fraijlemaborg! :p

Congratz man :birthday:

Gefeliciteerd!

Nog gefeliciteerd!

Vandaag even snel training @ sportschool, had niet te veel tijd...

Squat 3x3 zwaar, met riem.
10x20
10x60
5x100
3x140
3x160 lb
3x160 lb
3x160 lb

Lekker, diepte volgens mij ook goed (normaal zie ik in de spiegel nog het randje van de boorden van mn polo, nu waren het mn ogen :o)

Bench Press 5x5 medium. wijsvinger op de ring.
10x20
10x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Deadlift 5x10 licht. Zonder riem. Dubble Overhands.
10x60
10x100
10x130
10x130
10x130
10x130

Zou in principe met 5x10x100 beginnen, maar dat was echt te licht... :o

Board Press 100mm board.
5x80
3x90
3x100
1x110 Touch en go
Fx110 met pause, kreeg hem +- 10 cm van het board... :(

Comments
Had niet te veel tijd, heb dus maar 1 assistance oefening kunnen doen :(

Slecht gegeten afgelopen 2/3 dagen... Hoe combineer je hele middag met iemand weg zijn en goed eten...?

Laatst bewerkt:
Owja: vandaag even een bodybuilder laten voelen hoe een powerlifter bandeert :roflol: vond ie niet zo leuk :o

Goeie training, stevige squats :thumbs:

Owja: vandaag even een bodybuilder laten voelen hoe een powerlifter bandeert :roflol: vond ie niet zo leuk :o

Zal ik jou eens een keer banderen, kijken hoe jij reageert ;)
Henk de K. schijnt het ook lekker strak te kunnen...

Goeie training, stevige squats :thumbs:

Zal ik jou eens een keer banderen, kijken hoe jij reageert ;)
Henk de K. schijnt het ook lekker strak te kunnen...
Henk de K. ? Of Henk K. ?

Inderdaad een prima training man, wat is het idee achter 5x10 deads? Massa bouwen?

Ja, die bedoel ik

Banden op oorlogssterkte door Henk aangebracht schijnt een ware marteling te zijn. :eek:

bij pjotr voel je er bijna niks van, vraag het maar volgende papendal training :)

bij pjotr voel je er bijna niks van, vraag het maar volgende papendal training :)

Ik zag joost zn gezicht al vertrekken halverwege de eerste band :roflol: volgende training maar even vragen of ik een 1rm kan proberen :)

Henk de K. ? Of Henk K. ?

Inderdaad een prima training man, wat is het idee achter 5x10 deads? Massa bouwen?

Elke week 4 trainingen, elke oefening (squat/dl/bp/mp) 3 keer per week, 3x3 zwaar, 5x5 medium en 5x10 licht, en dan iedere week verhogen met 2.5/5kg... 5x10 is gewoon licht, beetje massa maar ook wel techniek.

Beetje eigen filosofie bedacht :p kijken of het lekker werkt :)

Had gister een slapende duim aan mn linker hand, denk dat het komt door de dubbele overhandse greep van de DL, normaal is mn linker hand onder en mn rechter bovenhands... Maar toen ik net wakker werd was het er nog steeds :/

Vandaag maar even kijken hoe het gaat, training word waarschijnlijk straks over een uurtje ofzo, 5x10 BP, 3x3 DL, 5x5 MP.

Ook al doe je zwaar, medium, licht, het zal een flinke belasting worden hoor, 3x/week.
Al is het natuurlijk altijd mogelijk eens een dagje extra rust te nemen als je er nog niet aan toe bent gekomen.
Wel goed dat je er zelf goed over na denkt trouwens.
Een beetje het wiel opnieuw uitvinden. ;)

Ook al doe je zwaar, medium, licht, het zal een flinke belasting worden hoor, 3x/week.
Al is het natuurlijk altijd mogelijk eens een dagje extra rust te nemen als je er nog niet aan toe bent gekomen.
Wel goed dat je er zelf goed over na denkt trouwens.
Een beetje het wiel opnieuw uitvinden. ;)

Nooit zomaar aannemen dat iets de beste manier is, altijd zelf naar betere oplossingen zoeken ;)

In principe heeft elk onderdeel 3 trainingsdagen en 4 rustdagen... lijkt me wel genoeg :o

Vandaag training...:
- Heb een hekel aan vroeg trainen
- Heb een hekel aan trainen met een tijdslimiet
- Trainen binnen +- 12 uur van je vorige training is niet zo slim :o

Bench Press 5x10 licht. voeten op de bank
10x20
10x40
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

Deadlift 3x3 zwaar, met riem/magnesium/baby poeder
10x60
10x100
5x150
3x200
3x200
3x200

Power shrugs Straps, Riem
10x100
8x150
10x150
10x150

Comments

Bagger training, vroeg trainen vind ik echt niet chill... Maar wou middag even vrij houden :p Military Press trouwens overgeslagen ivm tijd...

Terug
Naar boven