- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

AlexT zei:

Op het board wel, manny. IRL ben ik een ecto'tje die kickbacks doet met 4kgManny Ribera zei:Ben jij die stoere jongen niet van het board bascross?
Maargoed ik heb het de laatste 3weken een beetje verdoet. Slecht gegeten en niet getraind, en ben nog maar 67kg, was 73
Maar ik ga der nu weer voor
ik weet het santino, ik weet het. Het komt ooit goed, hoop ikSantino88 zei:Verdorie wat voor gewichten zijn dit nou
Kickback met 4 kg ben je een vrouw ofzo?![]()

Komt wel goed, als nog 4 jaar de tijd hebtbascross zei:ik weet het santino, ik weet het. Het komt ooit goed, hoop ik![]()

Nein, ga rond de 3750kcal zitten.Santino88 zei:
Manny Ribera zei:

Heb tijdje ub/lb getraind. Maar ging niet door me heup. Ik doe nu gewoon split. Ik zal weer eens kijken voor krachtSantino88 zei:

hoezo weinig? Ik ben rond de 70kg, wat denk jij dan? Onderhoud zat op 3100kcal. En heb volgende week 7weken vrij, oftewel 7weken een verbruik van niks, alleen trainenSantino88 zei:Weinig voor een jongen met jou gestalte.
1meter 95cm met 16 jaar![]()
OMFG. GAYManny Ribera zei:
Boeie, dan wissel ik het wel af.Santino88 zei:3x3 zuigt big time volgens veel powerlifter hiero op het forum, te saai na een tijdje, weinig varia...
Ik zou met eerder een ub - lb schema aanmeten!
Probeer eens een tijde 5000 Kcal![]()
Haha, ub/lb heb ik al geprobeerd. Nu niet gelijk weer. Probeer eerst dit welSantino88 zei:
Zie ik aan het eind van de vakantie wel weer.Santino88 zei:Is dit log eigenlik serieus want die gewichten kunnen echt niet :sob: