AndroidHealthClinic

Bertje's log

• Topic Starter Topic Starter
monsterachtige training weer

03-08
squat(1e keer in 4maanden ofzo)
5x35
5x35
5x35
5x35
5x35

leg press
wou niet

leg extension
10x20
8x25
6x30

leg curl
10x20
8x25
6x25

clean and press
1e keer met db's
5x8

toen met barbell
5x20
5x25
3x25
4x25

monsterachtige training, maar me heup is wel gaar nu:mad:

Nieuw schema

Примерный месячный план - 1 тренировок разрядников в подготовительном периоде

Misschien moet mijn log verplaatst worden naar powerliftgedeelte???

14-08
benchpress
1x5x30
2x4x35
7x3x40

squat
1x5x25
5x5x30

toen gestopt, ik squat in die k*tsmith, en had last van me onderrug:mad:

benchpress
1x6x30
5x6x35

flyes
5x10x6

good morning
was iets telaat, gym ging bijna dicht, dus hyper extensions gedaan, volgende keer dan maar;)

Lekker schema'tje, wel zwaar:D En die k*tsmith is k*t, maar ik ga over 3weken, als de vakantie afgelopen is, misschien naar een andere gym hier in de buurt:cool:

hoe heet dat schema wat je nu doet?

het lijkt een beetje op een powerlift schema wat ik een tijdje heb gedaan.. sheiko.. daar zaten ook flyes in en 2 sessies bench press..

squatten in een smith is toch k*t man, kan je niet met een losse stang in je gym? want als er echt alleen een smith is dan moet je echt over 3 weken naar die andere gym..

hoe heet dat schema wat je nu doet?

het lijkt een beetje op een powerlift schema wat ik een tijdje heb gedaan.. sheiko.. daar zaten ook flyes in en 2 sessies bench press..

squatten in een smith is toch k*t man, kan je niet met een losse stang in je gym? want als er echt alleen een smith is dan moet je echt over 3 weken naar die andere gym..

Het is het boris sheiko programma ja.

Jep, kan alleen in de smith:(

Het is het boris sheiko programma ja.

Jep, kan alleen in de smith:(

ik ben benieuwd wat voor massa je ermee wint, ik deed het namelijk in de cut en heb dus geen massa of kracht gewonnen (het was gewoon om mn tijd door te komen ofzo)

maar echt naar die andere gym gaan man, smith vind ik echt sucky sucky.. (niet dat het hier om mijn mening gaat, maar toch :p)

ik ben benieuwd wat voor massa je ermee wint, ik deed het namelijk in de cut en heb dus geen massa of kracht gewonnen (het was gewoon om mn tijd door te komen ofzo)

maar echt naar die andere gym gaan man, smith vind ik echt sucky sucky.. (niet dat het hier om mijn mening gaat, maar toch :p)

Ik ben ook benieuwd:D Maargoed, ik ben nog een ''beginner'' dus ik denk dat ik wel massa kan pakken met dit schema.

hehe idd:D

ik wou mijn reactie aanpassen, maar het wil niet:scratch:
dan maar zo.

ik ben nu 75kg met +-12% en wil me kg's ook bijhouden die ik met dit schema's pak.

je gewicht is snel omhoog gegaan.. ik meen me te herinneren dat je een paar weken terug nog op de 70 zat ofzo, goed bezig!

met jouw lengte moet je voor 2007 nog wel op de 85 kunnen zitten.. misschien wel daarboven..

je gewicht is snel omhoog gegaan.. ik meen me te herinneren dat je een paar weken terug nog op de 70 zat ofzo, goed bezig!

met jouw lengte moet je voor 2007 nog wel op de 85 kunnen zitten.. misschien wel daarboven..
jep:D

85kg in dec is het doel eerst;)

jep:D

85kg in dec is het doel eerst;)

same here :D

ik hoop volgend jaar in april 90 kg met 12% bf te zijn..

maar mocht mn vetpercentage voor die tijd al boven de 12% uitkomen dan ga ik weer cutten en vervolgens gewoon weer opnieuw bulken.. het moet niet uit de hand lopen natuurlijk, want niemand houdt van endo-achtige figuren :p

same here :D

ik hoop volgend jaar in april 90 kg met 12% bf te zijn..

maar mocht mn vetpercentage voor die tijd al boven de 12% uitkomen dan ga ik weer cutten en vervolgens gewoon weer opnieuw bulken.. het moet niet uit de hand lopen natuurlijk, want niemand houdt van endo-achtige figuren :p

Mooi doel:)

:D

deadlift
krijg ik niet voor elkaar, Mr.Mike zegt dat het door een te zwakke onderrug komt en ik ga ook op me tenen staan, als ik te diep zak. Daarom rug bol.
Iemand nog eeen tip ofzo?

incline benchpress
8x25
6x30
4x30
4x35(pr)
4x35(pr)
4x35(pr)

squat
10x25
5x30
5x35
5x35
5x35
5x30

dippen
5x5xbw

clean and press
4x5x10
1x5x12(pr)

schema is wel in de soep nu, omdat ik niet deadliften kan:(

Borst naar voren duwen, buikomlaag en omhoog kijken als je in de beginhouding staat. Ik moet ook altijd ff de goede houding aannemen, sta er ook niet meteen in.

Terug
Naar boven