- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
banSantino88 zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
banSantino88 zei:

Santino88 zei:

nee, gister niet, hoezo?Santino88 zei:
ik weet hetSantino88 zei:
Maargoed, was de 1e keer in 4maanden
En die k*tsmith is k*t, maar ik ga over 3weken, als de vakantie afgelopen is, misschien naar een andere gym hier in de buurt
hoe heet dat schema wat je nu doet?
het lijkt een beetje op een powerlift schema wat ik een tijdje heb gedaan.. sheiko.. daar zaten ook flyes in en 2 sessies bench press..
squatten in een smith is toch k*t man, kan je niet met een losse stang in je gym? want als er echt alleen een smith is dan moet je echt over 3 weken naar die andere gym..

Het is het boris sheiko programma ja.
Jep, kan alleen in de smith![]()
)ik ben benieuwd wat voor massa je ermee wint, ik deed het namelijk in de cut en heb dus geen massa of kracht gewonnen (het was gewoon om mn tijd door te komen ofzo)
maar echt naar die andere gym gaan man, smith vind ik echt sucky sucky.. (niet dat het hier om mijn mening gaat, maar toch)
Maargoed, ik ben nog een ''beginner'' dus ik denk dat ik wel massa kan pakken met dit schema.
jepje gewicht is snel omhoog gegaan.. ik meen me te herinneren dat je een paar weken terug nog op de 70 zat ofzo, goed bezig!
met jouw lengte moet je voor 2007 nog wel op de 85 kunnen zitten.. misschien wel daarboven..

same here
ik hoop volgend jaar in april 90 kg met 12% bf te zijn..
maar mocht mn vetpercentage voor die tijd al boven de 12% uitkomen dan ga ik weer cutten en vervolgens gewoon weer opnieuw bulken.. het moet niet uit de hand lopen natuurlijk, want niemand houdt van endo-achtige figuren![]()

tja wevelgemcity, niet echt de place to bewaarom post je altijd oninteressante shit in me log? blijf gewoon weg dan, oke?![]()