- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Mwah, dat heb ik alles eens gedaan. Wil het nu zo eens proberen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wtf bro, ik heb wat gemist
Sterkte, succes en alles wat maar helpt![]()
Dat komt vast allemaal goed![]()

en af en toe dropsets is ook wel goed voor een lekkere prikkelbij een normaal split moet (spieren 1keer per week) moet je zwaarder en intensiever trainen dan waneer je bvb je spieren medere keren per week traint. probeer bij ieder laatste oefening en setje van een compoud oefening zo dicht mogelijk op failure te trainen of eroverheen zelfs. iig suc6

bij een normaal split moet (spieren 1keer per week) moet je zwaarder en intensiever trainen dan waneer je bvb je spieren medere keren per week traint. probeer bij ieder laatste oefening en setje van een compoud oefening zo dicht mogelijk op failure te trainen of eroverheen zelfs. iig suc6

Ik merk gewoon duidelijk verschil lengteverschil bij benen. En knieen doen nu ook pijn bij deadliften. Mijn schema zal dus 4dagen pw worden ipv 5. Helaas, maar het is niet anders. Hopelijk wordt 2007 een beter jaar.Zwaar klote voor je!
Dus alleen ub trainingen tot het beter gaat...?

shrugs en buik, ook wel es lekker zo'n korte training.
Maar zo blijft het wel in mijn schema, alleen dan op vrijdag. Dus op vrijdag voortaan korte training
****ed up bro, je volledig richten op je ub dan maar..
Lukt het je trouwens wel om een goodmorning correct uit te voeren? Zonder last van je heup/knie.

****ed up man, dan maar volledig richten op je ub en daar serieuze massa kweken.
In die tijd je heup/knie ontzien en die rustig laten herstellen, die trekken vanzelf wel bij als je die begint te trainen.