XXL Nutrition

Bertje's log

• Topic Starter Topic Starter
dat is idd 0wnage, maar kom maar met een filmpje zoals guardian zegt:D

10-05

incline bench
10x20
5x40
5x45(pr)
5x45
5x45
5x45
5x50(prrrrr)

chinnen(assisted)
widegrip
10xbw(pr)
8xbw
8xbw
middle grip
6xbw
6xbw

sideraises
10x10
10x10
10x10

shrugs
15x50
10x60
10x70
8x70

flyes
10x10
10x12
8x12

Klinkt weer als een monster training, bertus! Goedzo :thumbs:

Wat ook wonderen doet is een tijdje incline dumbbell press te doen en dan vervolgens switch naar incline barbell press! Doet wonderen voor je kracht !

Je gaat men bench inhalen, ik voel het.

Goeie training :thumbs:

Klinkt weer als een monster training, bertus! Goedzo :thumbs:

Wat ook wonderen doet is een tijdje incline dumbbell press te doen en dan vervolgens switch naar incline barbell press! Doet wonderen voor je kracht !
Thx:cool:

Ik doe volgende schema incline dumbbell press, dit schema hou ik incline benchpress aan.
Je gaat men bench inhalen, ik voel het.

Goeie training :thumbs:
En dit was nog incline ook;)

thx:D

12-05

closegrip bench
10x20
8x40
8x40
8x50(prrrrrrrrrrrrrrr)
7x50

haha, flat bench 10x50, incline bench 5x50, closegrip bench 8x50, brutale verhoudingen.

db row
10x16
10x26
8x32(prrrr)
6x34(prrr)
6x34

leg extension
12x15
12x25
10x35
10x35

leg curl
10x15
10x25
8x25
8x25

calfraises
10xbw
10xbw+10
10xbw+10
8xbw+10

Iemand een idee hoe ik me onderrug nog kan trainen, dat doe ik nooit meer en dat is natuurlijk slecht, maar ik weet niet hoe ik het kan doen:(

Hyper extensions.

Nette pr, gaat lekker vooruit.

Ik doe ook wel eens rack pulls, waarbij ik bijna uitsluitend op men rechterbeen leun. Misschien ook goed voor de core.

Kan misschien, maar ik train thuis, doe jij ze ook? en hoe?

Ik heb een hoog slaper, en heb aan de éne kant van m'n bed een touwtje met een stokje eraan gemaakt, waaronder ik m'n voeten doe, benen liggen dus op het bed, en bovenlichaam steekt er buiten uit.
(Je ligt dan met je kop naar beneden, je brutal 93kg lichaam haaks op de manier waarop je slaapt)
Ook makkelijk als je wilt verzwaren; stang voor je op de grond leggen, klaarmaken in stelling, stang pakken en hyperen maar!

Je moet aan de kant waar je je voeten je bed wel even verzwaren, ben bang dat je anders met bed en al naar voren klapt. (Been there, done that:o)

Ik doe hyperextension-achtige dingen in men powerrack, door het bankje langs één kant op één van men spotters te leggen (zodat het schuin staat) en langs de andere kant men voeten onder men andere spotter haken.

Eerst bond ik men benen gewoon vast aan het bankje, totdat de riem scheurde onder mijn massief gewicht :p

Kan misschien, maar ik train thuis, doe jij ze ook? en hoe?

Deadlift kan ik niet doen.
hyper extension zal ik eens kijken of ik dat kan fabriceren.
wat is erector?

als je thuis traint da zulj je erector ook niet kunnen doen waarschijnlijk, is eigenlijk hetzelfde als hyper extension maar dan zittend

Ik heb een hoog slaper, en heb aan de éne kant van m'n bed een touwtje met een stokje eraan gemaakt, waaronder ik m'n voeten doe, benen liggen dus op het bed, en bovenlichaam steekt er buiten uit.
(Je ligt dan met je kop naar beneden, je brutal 93kg lichaam haaks op de manier waarop je slaapt)
Ook makkelijk als je wilt verzwaren; stang voor je op de grond leggen, klaarmaken in stelling, stang pakken en hyperen maar!

Je moet aan de kant waar je je voeten je bed wel even verzwaren, ben bang dat je anders met bed en al naar voren klapt. (Been there, done that:o)
Ik heb geen hoogslap[er, dus dit is niet echt een optie. Toch bedankt
Ik doe hyperextension-achtige dingen in men powerrack, door het bankje langs één kant op één van men spotters te leggen (zodat het schuin staat) en langs de andere kant men voeten onder men andere spotter haken.

Eerst bond ik men benen gewoon vast aan het bankje, totdat de riem scheurde onder mijn massief gewicht :p

Dit kan ik wel doen, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt:o Kan je misschien een klein paint tekeningetje maken>?

Ik heb geen hoogslap[er, dus dit is niet echt een optie. Toch bedankt

Dit kan ik wel doen, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt:o Kan je misschien een klein paint tekeningetje maken>?
Ik zal het proberen. Welk materiaal heb je thuis juist staan? Wat voor bankje en powerrack?

Dan moet het niet zo moeilijk zijn: bankje op incline, zet hem neer als volgt:
Als je zou gaan zitten op het bankje voor incline press, buiten je rek aan de zijkant, met je gezicht tegen de zijkant van het rek aan.
Schuif nu je bankje onder de opvang-stang van je powerrack, ga omgekeerd op het bankje liggen met je voeten onder de opvang-stang zodat je met je bovenlichaam boven de rugleuning uitsteekt.

Volgens mij zou het moeten kunnen.

Terug
Naar boven