guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Post daar dan maar eens een filmpje van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThxKlinkt weer als een monster training, bertus! Goedzo
Wat ook wonderen doet is een tijdje incline dumbbell press te doen en dan vervolgens switch naar incline barbell press! Doet wonderen voor je kracht !
En dit was nog incline ookJe gaat men bench inhalen, ik voel het.
Goeie training![]()

Is er een groot verschil tussen je incline bench en je flat bench?Thx![]()
Ik doe volgende schema incline dumbbell press, dit schema hou ik incline benchpress aan.
En dit was nog incline ook![]()
thx![]()
Is er een groot verschil tussen je incline bench en je flat bench?
Ik denk dat ik incline bench ook wel 10x50 druk als ik niet zoveel setjes dervoor doe. Evenveel als flat dus.
12-05
Iemand een idee hoe ik me onderrug nog kan trainen, dat doe ik nooit meer en dat is natuurlijk slecht, maar ik weet niet hoe ik het kan doen![]()
Kan misschien, maar ik train thuis, doe jij ze ook? en hoe?
Lijkt me sterk
)
Deadlift kan ik niet doen.
hyper extension zal ik eens kijken of ik dat kan fabriceren.
wat is erector?
Ik heb geen hoogslap[er, dus dit is niet echt een optie. Toch bedanktIk heb een hoog slaper, en heb aan de éne kant van m'n bed een touwtje met een stokje eraan gemaakt, waaronder ik m'n voeten doe, benen liggen dus op het bed, en bovenlichaam steekt er buiten uit.
(Je ligt dan met je kop naar beneden, je brutal 93kg lichaam haaks op de manier waarop je slaapt)
Ook makkelijk als je wilt verzwaren; stang voor je op de grond leggen, klaarmaken in stelling, stang pakken en hyperen maar!
Je moet aan de kant waar je je voeten je bed wel even verzwaren, ben bang dat je anders met bed en al naar voren klapt. (Been there, done that)
Ik doe hyperextension-achtige dingen in men powerrack, door het bankje langs één kant op één van men spotters te leggen (zodat het schuin staat) en langs de andere kant men voeten onder men andere spotter haken.
Eerst bond ik men benen gewoon vast aan het bankje, totdat de riem scheurde onder mijn massief gewicht![]()
Kan je misschien een klein paint tekeningetje maken>?Ik zal het proberen. Welk materiaal heb je thuis juist staan? Wat voor bankje en powerrack?Ik heb geen hoogslap[er, dus dit is niet echt een optie. Toch bedankt
Dit kan ik wel doen, maar ik begrijp niet precies wat je bedoeltKan je misschien een klein paint tekeningetje maken>?
Ik zal het proberen. Welk materiaal heb je thuis juist staan? Wat voor bankje en powerrack?