- Waardering
- 52
Goed bezig ben ik weer.
bijna 2weken niet getraind.
neg karma voor elke week vanaf nu, dat ik niet 3x train.
En WAAROM heb je 2 weken niet getraind?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig ben ik weer.
bijna 2weken niet getraind.
neg karma voor elke week vanaf nu, dat ik niet 3x train.

oeioeioei valt me van je tegen![]()
Vanaf nu weer er tegenaan?

Waarom is je bench eigenlijk zo laag?
Met 92kg dippen zijn je triceps sterk genoeg...
Mooi volume.
zo'n 10cm boven borst, het punt waar ik fail dus, zowat iedereen trouwens
Ha, b*ch, nu heb ik je, je denkt dat ik dom ben en niet verder kijk dan m'n neus lang is, maar ik ben niet van gisteren jochie, nu komt de aap uit de mouw.
Je triceps zijn dus nog steeds niet sterk genoeg, of je bent zo dik dat je je armen niet ver genoeg kan strekken.
Small grip bench press voor het leven!
Nog meer dingen die je moet bekennen? want als er 1 schaap over de dam is, volgen er meer.
Daar gaat een dominee voorbij....
Of ik heb te weinig snelheid onderin, zou goed kunnen. Maargoed iedereen failt daar zowat.Ha, b*ch, nu heb ik je, je denkt dat ik dom ben en niet verder kijk dan m'n neus lang is, maar ik ben niet van gisteren jochie, nu komt de aap uit de mouw.
Je triceps zijn dus nog steeds niet sterk genoeg, of je bent zo dik dat je je armen niet ver genoeg kan strekken.
Nog meer dingen die je moet bekennen? want als er 1 schaap over de dam is, volgen er meer.
Ha, b*ch, nu heb ik je, je denkt dat ik dom ben en niet verder kijk dan m'n neus lang is, maar ik ben niet van gisteren jochie, nu komt de aap uit de mouw.
.10cm boven zn borst is niet echt triceps imo. Verder is hij superlang, zijn OH-lockouts waren met 50cm-ROM.

Ik zal me armen ff opmeten, lengte
201cm, spanwijdte![]()

Je kan zeker weighted dips doen als je 4 x 10 x BW kan. Mss dat je het niet wou doen met je zere schouder? Maar anders zeker proberen!

Uhu, nice, ik doe ze graag weighted, geeft een goed gevoel! Alleen mijn chins gaan niet echt vooruit, ik raak niet voorbij die 3 x 8 x BW, ook bij close grips. Als ik de eerste set bvb 10 reps doe, kan ik in de tweede maar 7 reps meer.