XXL Nutrition

Bertje's log

Inderdaad .. kom op met die reden ...

• Topic Starter Topic Starter
Haha, uitstellen he, en van uitstel komt afstel:D

oeioeioei valt me van je tegen ;)
Vanaf nu weer er tegenaan?

05-06
benchpress
10x20 merkte hier al dat me schouder k*t was.
5x40
5x40
5x40
5x40
5x40

brutal weight, k*tschouder. Heb toen wat rc oefeningen en dislocations gedaan, ging toen wel weer.

yates row
10x20
10x40
10x40
10x40
8x50
6x50

db press
12x6
12x10
10x10
10x10

licht, vanwege schouder.

dippen
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

db curl
10x12
10x12
10x12

Waarom is je bench eigenlijk zo laag?

Met 92kg dippen zijn je triceps sterk genoeg...

Mooi volume.

Waarom is je bench eigenlijk zo laag?

Met 92kg dippen zijn je triceps sterk genoeg...

Mooi volume.

Bench is normaal wel hoger, 5x5x50 lukt me ook nog wel, 5x60 ook. Niet dat dat hoog is, maargoed:o

Ik weet niet waarom ie zo laag is, ik fail iig niet op de lockout;)

thx.

zo'n 10cm boven borst, het punt waar ik fail dus, zowat iedereen trouwens

Ha, b*ch, nu heb ik je, je denkt dat ik dom ben en niet verder kijk dan m'n neus lang is, maar ik ben niet van gisteren jochie, nu komt de aap uit de mouw.

Je triceps zijn dus nog steeds niet sterk genoeg, of je bent zo dik dat je je armen niet ver genoeg kan strekken.
Small grip bench press voor het leven!

Nog meer dingen die je moet bekennen? want als er 1 schaap over de dam is, volgen er meer.

Daar gaat een dominee voorbij....

Ha, b*ch, nu heb ik je, je denkt dat ik dom ben en niet verder kijk dan m'n neus lang is, maar ik ben niet van gisteren jochie, nu komt de aap uit de mouw.

Je triceps zijn dus nog steeds niet sterk genoeg, of je bent zo dik dat je je armen niet ver genoeg kan strekken.

Nog meer dingen die je moet bekennen? want als er 1 schaap over de dam is, volgen er meer.

Haha 10cm van borst is eerder schouders;) Of ik heb te weinig snelheid onderin, zou goed kunnen. Maargoed iedereen failt daar zowat.

Je moet rechercheur worden!

10cm boven zn borst is niet echt triceps imo. Verder is hij superlang, zijn OH-lockouts waren met 50cm-ROM :roflol:.

Laatst bewerkt:
Je kan zeker weighted dips doen als je 4 x 10 x BW kan. Mss dat je het niet wou doen met je zere schouder? Maar anders zeker proberen!

Je kan zeker weighted dips doen als je 4 x 10 x BW kan. Mss dat je het niet wou doen met je zere schouder? Maar anders zeker proberen!

Weet ik, ook weleens gedaan, maar vandaag idd door schouder niet gedaan. Deed laatst 6xbw+10 dacht ik:)

Uhu, nice, ik doe ze graag weighted, geeft een goed gevoel! Alleen mijn chins gaan niet echt vooruit, ik raak niet voorbij die 3 x 8 x BW, ook bij close grips. Als ik de eerste set bvb 10 reps doe, kan ik in de tweede maar 7 reps meer.

Uhu, nice, ik doe ze graag weighted, geeft een goed gevoel! Alleen mijn chins gaan niet echt vooruit, ik raak niet voorbij die 3 x 8 x BW, ook bij close grips. Als ik de eerste set bvb 10 reps doe, kan ik in de tweede maar 7 reps meer.

Vaker doen dus, maar mijn chins sucken ook:D

09-06

chinnen
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw

yates row
10x20
10x40
8x50