ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hij is 165 😋
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is 165 😋
Ik denk dat wij wel ongeveer hetzelfde zijn, ik heb van nature een hoog vetpercentage, ik zeg ook vaak dat de Turkse keuken mensen als ik niet ten goede komt, een maat van mij vreet zich ziek aan döner, kebab, baklava etc maar komt niet in vet aan. Hij is 1.93.ik wil gestaag en met zoveel mogelijk spiermassa richting de 80 (of overheen)
Ik denk dat wij wel ongeveer hetzelfde zijn, ik heb van nature een hoog vetpercentage, ik zeg ook vaak dat de Turkse keuken mensen als ik niet ten goede komt, een maat van mij vreet zich ziek aan döner, kebab, baklava etc maar komt niet in vet aan. Hij is 1.93.
Ik denk dat je teveel calorieën tot je neemt waardoor je in een surplus zitIk denk dat wij wel ongeveer hetzelfde zijn, ik heb van nature een hoog vetpercentage, ik zeg ook vaak dat de Turkse keuken mensen als ik niet ten goede komt, een maat van mij vreet zich ziek aan döner, kebab, baklava etc maar komt niet in vet aan. Hij is 1.93.
microloaden met fractional platesDe barbell curl hangt al enige tijd rond hetzelfde gewicht. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om de grens van 50-55 KG te doorbreken. Strict curls, cheat curls, andere barbell, alles geprobeerd.
Misschien toch maar weer een deload inplannen.

Vervang regular barbell curls eens door zware reverse grip bb curls of zware dumbbell hammer curls (als je het goed doet zijn de 2 dumbbells dan zwaarder dan het halter), of doe 2 of 3 oefeningen in dezelfde training (en minder sets per oefening). Dan ontwikkel je meer de andere flexoren in de armen zoals de m. brachialis en m. brachioradialis, waardoor de regular bb curl ook vooruit zal gaan. Phil Heath heeft de meest complete armen en die doet vaak een heleboel verschillende oefeningen (soms met hele zware dumbbells).Training 30-10-2020
Deadlift
10 x 60 KG
5 x 100 KG
5 x 120 KG
5 x 120 KG
3 x 120 KG
3 x 120 KG
Seated row
4 x 10
Pull down (wide grip)
10 x 75 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
6 x 80 KG
Barbell Curl
8 x 50 KG
8 x 50 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG
Push down triceps extension
20 x 25 KG
12 x 25 KG
9 x 45 KG
8 x 45 KG
7 x 45 KG
6 x 45 KG
10 x 22.5 KG
De barbell curl hangt al enige tijd rond hetzelfde gewicht. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om de grens van 50-55 KG te doorbreken. Strict curls, cheat curls, andere barbell, alles geprobeerd.
Misschien toch maar weer een deload inplannen.
@kazamafury zie bijlage.
Heb dit ook gemerkt laatst jaar. In het begin kon ik niet tot m'n max deadliften omdat ik grip issues had. Doe nu altijd werksets met straps en train m'n grip dan met RDL of walking db lunges (met zware dbs dan). Niet optimaal, maar focus liever puur op de deadlift dan op grip.Persoonlijk zou ik voor deadlifts straps aandoen als het gaat om de werksets? Grip gaat heus wel beteren
Jup zoals hier al gezegd microloaden die handel.
Persoonlijk zou ik voor deadlifts straps aandoen als het gaat om de werksets? Grip gaat heus wel beteren, zeker als je de focus erop legt bij de opwarming. Daar doe ik gewoon normal grip. Werksets doe ik met straps of het moest 1 rep zijn dan kan het even goed mixed. Persoonlijke mening hier wel. Nu lijkt het zonde voor de rug en benen die het hwrs wel hadden getrokken.
Vervang regular barbell curls eens door zware reverse grip bb curls of zware dumbbell hammer curls (als je het goed doet zijn de 2 dumbbells dan zwaarder dan het halter), of doe 2 of 3 oefeningen in dezelfde training (en minder sets per oefening). Dan ontwikkel je meer de andere flexoren in de armen zoals de m. brachialis en m. brachioradialis, waardoor de regular bb curl ook vooruit zal gaan. Phil Heath heeft de meest complete armen en die doet vaak een heleboel verschillende oefeningen (soms met hele zware dumbbells).