XXL Nutrition

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik wil gestaag en met zoveel mogelijk spiermassa richting de 80 (of overheen)
Ik denk dat wij wel ongeveer hetzelfde zijn, ik heb van nature een hoog vetpercentage, ik zeg ook vaak dat de Turkse keuken mensen als ik niet ten goede komt, een maat van mij vreet zich ziek aan döner, kebab, baklava etc maar komt niet in vet aan. Hij is 1.93.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.065
Ik denk dat wij wel ongeveer hetzelfde zijn, ik heb van nature een hoog vetpercentage, ik zeg ook vaak dat de Turkse keuken mensen als ik niet ten goede komt, een maat van mij vreet zich ziek aan döner, kebab, baklava etc maar komt niet in vet aan. Hij is 1.93.

Ik ben van nature ecto. Maar ik vreet gewoon teveel. Nu heb ik dat tegenwoordig wel goed onder controle maar onder de 70 KG zou ik eigenlijk niet meer willen wegen (beter van wel als ik aas wil gebruiken).

Heel eerlijk denk ik dat het weinig uitmaakt @Zenzation ... Of je nu te veel döner eet of te veel stampot met braadworst, elke "keuken" heeft goede dingen en minder goede dingen.

Om een voorbeeld te geven: fatties gonna fatty :P

Ik vreet letterlijk altijd even graag; of ik nu op vakantie ben in Turkije, bij een Chinees restaurant of bij mijn Nederlandse oma thuis. Zolang er vlees/vis bij komt kijken en niet idioot veel groente, ben ik happy :D

Allemaal eten hier tjonge, misschien moet ik gewoon even een vette bulk fixen en voor een nieuw BW record gaan van 88kg 😂😁

Ik denk dat je teveel calorieën tot je neemt waardoor je in een surplus zit

• #1.070
Training 30-10-2020

Deadlift
10 x 60 KG
5 x 100 KG
5 x 120 KG
5 x 120 KG
3 x 120 KG (grip probleem)
3 x 120 KG (grip probleem)

Seated row
4 x 10

Pull down (wide grip)
10 x 75 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
6 x 80 KG

Barbell Curl
8 x 50 KG
8 x 50 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG

Push down triceps extension
20 x 25 KG
12 x 25 KG
9 x 45 KG
8 x 45 KG
7 x 45 KG
6 x 45 KG
10 x 22.5 KG

De barbell curl hangt al enige tijd rond hetzelfde gewicht. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om de grens van 50-55 KG te doorbreken. Strict curls, cheat curls, andere barbell, alles geprobeerd.
Misschien toch maar weer een deload inplannen.

Laatst bewerkt:
De barbell curl hangt al enige tijd rond hetzelfde gewicht. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om de grens van 50-55 KG te doorbreken. Strict curls, cheat curls, andere barbell, alles geprobeerd.
microloaden met fractional plates

Hahaha lekker curlen in het squatrek

Jup zoals hier al gezegd microloaden die handel.

Persoonlijk zou ik voor deadlifts straps aandoen als het gaat om de werksets? Grip gaat heus wel beteren, zeker als je de focus erop legt bij de opwarming. Daar doe ik gewoon normal grip. Werksets doe ik met straps of het moest 1 rep zijn dan kan het even goed mixed. Persoonlijke mening hier wel. Nu lijkt het zonde voor de rug en benen die het hwrs wel hadden getrokken.

Training 30-10-2020

Deadlift
10 x 60 KG
5 x 100 KG
5 x 120 KG
5 x 120 KG
3 x 120 KG
3 x 120 KG

Seated row
4 x 10

Pull down (wide grip)
10 x 75 KG
8 x 80 KG
8 x 80 KG
6 x 80 KG

Barbell Curl
8 x 50 KG
8 x 50 KG
7 x 50 KG
7 x 50 KG

Push down triceps extension
20 x 25 KG
12 x 25 KG
9 x 45 KG
8 x 45 KG
7 x 45 KG
6 x 45 KG
10 x 22.5 KG

@kazamafury zie bijlage.
Vervang regular barbell curls eens door zware reverse grip bb curls of zware dumbbell hammer curls (als je het goed doet zijn de 2 dumbbells dan zwaarder dan het halter), of doe 2 of 3 oefeningen in dezelfde training (en minder sets per oefening). Dan ontwikkel je meer de andere flexoren in de armen zoals de m. brachialis en m. brachioradialis, waardoor de regular bb curl ook vooruit zal gaan. Phil Heath heeft de meest complete armen en die doet vaak een heleboel verschillende oefeningen (soms met hele zware dumbbells).

Met die 2 andere oefeningen ben je ook 'zo' van je grip problemen bij de deadlift af. In mijn sportschool was ik de enige die die curl varianten deed en ook zo'n beetje de enige die met geen enkele oefening straps nodig had. Ik heb ooit wel straps gekocht, maar heb ze gewoon niet nodig.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik voor deadlifts straps aandoen als het gaat om de werksets? Grip gaat heus wel beteren
Heb dit ook gemerkt laatst jaar. In het begin kon ik niet tot m'n max deadliften omdat ik grip issues had. Doe nu altijd werksets met straps en train m'n grip dan met RDL of walking db lunges (met zware dbs dan). Niet optimaal, maar focus liever puur op de deadlift dan op grip.

• #1.078
Jup zoals hier al gezegd microloaden die handel.

Persoonlijk zou ik voor deadlifts straps aandoen als het gaat om de werksets? Grip gaat heus wel beteren, zeker als je de focus erop legt bij de opwarming. Daar doe ik gewoon normal grip. Werksets doe ik met straps of het moest 1 rep zijn dan kan het even goed mixed. Persoonlijke mening hier wel. Nu lijkt het zonde voor de rug en benen die het hwrs wel hadden getrokken.

Ik had het makkelijk aangekund, klotebar gleed letterlijk uit m’n handen.

Vervang regular barbell curls eens door zware reverse grip bb curls of zware dumbbell hammer curls (als je het goed doet zijn de 2 dumbbells dan zwaarder dan het halter), of doe 2 of 3 oefeningen in dezelfde training (en minder sets per oefening). Dan ontwikkel je meer de andere flexoren in de armen zoals de m. brachialis en m. brachioradialis, waardoor de regular bb curl ook vooruit zal gaan. Phil Heath heeft de meest complete armen en die doet vaak een heleboel verschillende oefeningen (soms met hele zware dumbbells).

Thanks man! Ik zit alleen met de tijd. Als ik 2-3 bicep oefeningen ga doen dan ben ik zo een half uur kwijt.
Maar misschien inderdaad afwisselen ofso.

Bedenk ook dat met jouw lichaamsgewicht, curlen for reps met 55kg erg zwaar en goed is. En dat je met bv. 70kg curlen je balans zal moeten aanpassen (cheaten), anders val je gewoon naar voren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven