AndroidHealthClinic

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.285
Lig al op bed gtst kijken 🤭

498A24AF-0C34-48CF-8619-D50E4EE36A99.gif

Ook namens de kleutergroep sorry

• #1.291
Training 20-11-2020

Squat
15 x 20 KG
15 x 20 KG
8 x 60 KG
6 x 100 KG
5 x 120 KG
5 x 125 KG
5 x 125 KG
5 x 125 KG
5 x 125 KG

Bench press (decline)
15 x 20 KG
15 x 20 KG
5 x 70 KG
3 x 100 KG
3 x 100 KG
3 x 100 KG
3 x 100 KG

Military press (2 sec. paused, slow negatives)
12 x 20 KG
6 x 45 KG
5 x 45 KG
5 x 45 KG
5 x 45 KG

Het was weer lekker om te squatten. Ik wissel de oefeningen voor mijn benen af sinds een tijdje maar zo denderend enthousiast ben ik er eerlijk gezegd niet over. Ik mis dat 3 keer per week zwaar squatten wel. Ik kijk het nog even aan en als de leg press mij niet zo ver brengt (qua massa) dan switch ik tot terug naar m’n oude patroon.

Bench ging vandaag niet heel lekker, weinig kracht merkte ik. So be it, volgende keer beter.

Toch een dikke squatsessie voor die bench! Misschien daar wat energie verspeeld...

Ga jij je benen dan wekelijks meten en hoelang wil je het de kans geven? Eet je momenteel boven je onderhoud?

• #1.295
Ga jij je benen dan wekelijks meten en hoelang wil je het de kans geven? Eet je momenteel boven je onderhoud?

Wekelijks meten is een goed idee uiteraard. Hoe lang ik door wil gaan met het ‘om en om’ trainen (squat vs. legg press)? Maandje (of 2) ofso?
Ik eet niet boven m’n onderhoud, wil niet te vet worden.

• #1.297
Imo is wekelijks meten bs, zeker als natty. Duurt bijna maanden voor die halve centimeter op je benen erbij te zien.

ja ik weet dat ik na een maand diverse beenoefeningen geen mega verschil ga zien. Maar ik mis de squat gains :(

Wekelijks meten is een goed idee uiteraard. Hoe lang ik door wil gaan met het ‘om en om’ trainen (squat vs. legg press)? Maandje (of 2) ofso?
Ik eet niet boven m’n onderhoud, wil niet te vet worden.

Met twee maanden weet je eigenlijk nog niets, zeker niet wanneer je niet in een surplus zit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven