- Waardering
- 12.701
als de dbb meet doorgaat op 12 december dan mag je zelf oordelen
(als jij er ook bent uiteraard)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(als jij er ook bent uiteraard)Dreigen gerapporteerdals de dbb meet doorgaat op 12 december dan mag je zelf oordelen(als jij er ook bent uiteraard)

Lig al op bed gtst kijken 🤭
Moet ik niet over je heen kijkenals de dbb meet doorgaat op 12 december dan mag je zelf oordelen(als jij er ook bent uiteraard)

Je staat toch al in je schoenen watje 😝Ik vul m’n schoenen wel met watten, scheelt weer een paar cm![]()
![]()
![]()
Toch een dikke squatsessie voor die bench! Misschien daar wat energie verspeeld...

Ga jij je benen dan wekelijks meten en hoelang wil je het de kans geven? Eet je momenteel boven je onderhoud?
Imo is wekelijks meten bs, zeker als natty. Duurt bijna maanden voor die halve centimeter op je benen erbij te zien.

Misschien wel. Groei gaat soms (meestal?) niet geleidelijk, met hele kleine stapjes.ja ik weet dat ik na een maand diverse beenoefeningen geen mega verschil ga zien. Maar ik mis de squat gains![]()
Wekelijks meten is een goed idee uiteraard. Hoe lang ik door wil gaan met het ‘om en om’ trainen (squat vs. legg press)? Maandje (of 2) ofso?
Ik eet niet boven m’n onderhoud, wil niet te vet worden.
ja ik weet dat ik na een maand diverse beenoefeningen geen mega verschil ga zien. Maar ik mis de squat gains![]()