XXL Nutrition

Buzz`s trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie MP en je curls mogen er ook zijn!
 
Dat ik een weekje weg ben betekent niet dat je als een wijf mag trainen!
 
Ik ben het niet met eduardjanssen eens, alleen Adema heeft de waarheid in pacht.
 
Me Lb

Box Squat
10x20
8x40
8x60
6x80
6x100
4x110
3x120 -pr (i think)

Bij het squaten kreeg ik pijn in m`n pols, en heb dit al vaker. Weten jullie meschien een adres waar ik goede polsbanden/wrist wraps kan kopen?

RDL
8x80
6x100
6x120 -pr
6x120

Cable crunshes
10x45
8x45
10x50 - pr - Ik gebruik nu een dumbbell om me voeten achter te klemmen
zodat ik niet meer naar voren schuif :)
8x50

Side bend`s
3x15x20kg

Machine shrug
3x10x150
 
Nice boxsquats; pijn in je polsen bij het squatten ???
 
Waarschijnlijk heb je de stang te krampachtig vast, wat losser kan ook wel normaal gesproken.
Enne, Buzz, je bent ongeveer even sterk als mij, grappig :D
 
Boxsquat maar ook RDL's zijn goed.
Nice pr's. ;)
 
Leophyte zei:
Waarschijnlijk heb je de stang te krampachtig vast, wat losser kan ook wel normaal gesproken.
Enne, Buzz, je bent ongeveer even sterk als mij, grappig :D

Ongeveer wel ja ;). Alleen ben jij de winnaar :mad: ;)
 
Buzz zei:
Ongeveer wel ja ;). Alleen ben jij de winnaar :mad: ;)
Jij squat veel meer! En ons totaal zal denk ik ook maar iets van 10 kg uitmaken ofzo ;)
 
Me Ub
Nouja Me dag, heb gewoon rustig aangedaan was wel een lekkere training :)

Bench
10x20
8x40
8x50
6x60
6x70
4x80 - Easy lightweight baby :)

Incline db bench
8x16
8x24

Chinnen
10x - Close palms in
10x - Close palms in
8x - Wide palms out
6x - Close palms in
8x - Close palms in

Dips
5x10+bw

Db curl
8x16

Ez bar curl
2x6x25 ex. stang

Grip
3x70sec hangen aan chin bar

Btw waar is Soulfy gebleven ???
 
pijn in je polsen bij het squatten?
probeer je het gewicht soms omhoog te duwen om het gewicht op je traps te verminderen?

mooie pr's!!! :thumbs:
 
Ik heb voornamelijk pijn in m`n polsen bij het terug leggen van de bar in het rek. En bij zware gewichten, het zit eigenlijk alleen in m`n rechter pols :(

Ik probeer niet om het gewicht weg te duwen, iig niet dat ik merk :), ik leg de bar nu lager dan dat ik eerst deed, omdat ik nu zo betere stabiliteit heb. Ik denk dat ik hieraan nog moet wennen omdat me polsen nu zo een anderre positie hebben gekregen.

Zal volgende keer proberen om de bar wat breder te pakken misschien dat dat het is.
 
Probeer de bar zo op het bovenstegedeelte van je traps te leggen dat het gewicht niet in je handen hangt.
Je moet slechts het gewicht stabiliseren met je handen.
Breder pakken kan helpen, dan kun je je polsen wat rechter houden en is ook de druk op je schouders wat minder.
 
De Lb

-rustig aangedaan op de benen ivm knie-
Speed box squat
10x20
8x40
6x50
8x3x60 - snelheid was goed - techniek was ook goed, geen last van me pols en traps/schouders. Ik leg de bar nu lager op m`n traps en pak de bar wijder beet, zonder m`n duim om de bar te klemmen. Het was even zoeken :) Maar iig heb ik nu geen last meer :woot:

Legpress
3x15x150

Pull throughs
10x45
10x55
3x10x70 -PR

Leg raises
4x10

Power shrugs
10x60
10x100
10x140
10x150 - ging niet echt super :(

Ik heb last van me knie :(, ik ga de komende tijd niet meer zwaar squaten, omdat ik geen zin heb in een blessure. Op de "DE" dagen blijf ik wel nog gewoon speed squaten. op de ME dagen ga ik me nu de komende tijd richten op good mornings.

Ga ook weet wat cardio doen, omdat ik denk dat dit het herstel van me knie wel zal versnellen? Iemand nog tips voor een sneller herstel?
 
Ff vraagje voor je squat, aangezien je last van je knie hebt.
Hoe wijd sta je? Ik heb het gevoel dat hoe smaller ik sta, hoe meer druk er op m'n knieen komt te staan. Dus bij deze mijn tip, probeer wat wijder te staan en laat je voeten iets naar buiten wijzen.
Goedenacht..
 
Leophyte zei:
Ff vraagje voor je squat, aangezien je last van je knie hebt.
Hoe wijd sta je? Ik heb het gevoel dat hoe smaller ik sta, hoe meer druk er op m'n knieen komt te staan. Dus bij deze mijn tip, probeer wat wijder te staan en laat je voeten iets naar buiten wijzen.
Goedenacht..

maak je er op deze manier niet een hele andere oefening van?
volgens mij wel namelijk..
 
RvR zei:
maak je er op deze manier niet een hele andere oefening van?
volgens mij wel namelijk..
Wat ik heb ervaren is dat je je hams wat meer aanspreekt en je quads wat moinder. Verder niet dacht ik.
 
Back
Naar boven