wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leophyte zei:Waarschijnlijk heb je de stang te krampachtig vast, wat losser kan ook wel normaal gesproken.
Enne, Buzz, je bent ongeveer even sterk als mij, grappig![]()
. Alleen ben jij de winnaar

Jij squat veel meer! En ons totaal zal denk ik ook maar iets van 10 kg uitmaken ofzoBuzz zei:

, ik leg de bar nu lager dan dat ik eerst deed, omdat ik nu zo betere stabiliteit heb. Ik denk dat ik hieraan nog moet wennen omdat me polsen nu zo een anderre positie hebben gekregen.
Maar iig heb ik nu geen last meer 

, ik ga de komende tijd niet meer zwaar squaten, omdat ik geen zin heb in een blessure. Op de "DE" dagen blijf ik wel nog gewoon speed squaten. op de ME dagen ga ik me nu de komende tijd richten op good mornings.Leophyte zei:Ff vraagje voor je squat, aangezien je last van je knie hebt.
Hoe wijd sta je? Ik heb het gevoel dat hoe smaller ik sta, hoe meer druk er op m'n knieen komt te staan. Dus bij deze mijn tip, probeer wat wijder te staan en laat je voeten iets naar buiten wijzen.
Goedenacht..
Wat ik heb ervaren is dat je je hams wat meer aanspreekt en je quads wat moinder. Verder niet dacht ik.RvR zei:maak je er op deze manier niet een hele andere oefening van?
volgens mij wel namelijk..