MuscleMeat
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voor mijn dieet heb ik net 3 albert heijn pizza broodjes gekocht en een pot pindakaas met een half brood.
Ik denk dat dit soort dingen eten wel ok is voor een bulk samen met avondeten wat ik hier krijg.
Als ik dit elke dag kan eten haal ik de 90 kg wel, ik moet wel beter slapen

Pindakaas vind ik chill met bulken is makkelijk calorieen en eiwitten, ik had eerlijk gezegd gewoon 2-3 potten pindakaas moeten kopen en meer brood in plaats van die pizzabroodjes.
Denk je echt dat je hiervan gaat groeien? Je krijgt heel veel micro-nutriënten niet binnen. Pizza broodjes? Is troep en bewerkt. Pindakaas prima maar pot leeg eten is dom, veel te veel calorieën over je dagelijkse behoefte en je hebt ook genoeg koolhydraten nodig. Je moet bijhouden op de weegschaal dat je langzaam aankomt en niet snel want je hebt nu gewoon te veel buikvet nog steeds. Nogmaals a.u.b. bespreek met je begeleiding je voedingspatroon. Dit moet echt aangepakt worden.

Flinke disbalans in omega 3 en omega 6 vetten ook zo, lijkt mij geen goed plan of je moet moddervet willen worden. Zou me ook niks verbazen als je de pindakaas vrij snel niet meer kan tolereren, wat zit gaat uitten in diarree en uitbraak van puisten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.763
Flinke disbalans in omega 3 en omega 6 vetten ook zo, lijkt mij geen goed plan of je moet moddervet willen worden. Zou me ook niks verbazen als je de pindakaas vrij snel niet meer kan tolereren, wat zit gaat uitten in diarree en uitbraak van puisten.
Ik eet nu eigenlijk al een best lange tijd dagelijks pindakaas, heb daar geen last van tot nu toe.

• #6.765
Dus omega 3 zou een goede toevoeging zijn?

• #6.768
Nee, dan moet je lichaam nog meer vetten verwerken. Geen pot pindakaas per dag leeglepelen
Ik doe het op brood
Wat is dan een goedkope manier om aan calorieën te komen?

Ik krijg genoeg eiwitten binnen voor mijn gevoel, maar niet genoeg calorieën. Wat zijn wat goedkope dingen waarvan ik veel van kan eten zonder problemen?

Ik doe het op brood
Wat is dan een goedkope manier om aan calorieën te komen?

Ik krijg genoeg eiwitten binnen voor mijn gevoel, maar niet genoeg calorieën. Wat zijn wat goedkope dingen waarvan ik veel van kan eten zonder problemen?
Als je meer calorieën wilt eten zal je dat langzaam moeten opbouwen, niet in 1x verhogen met een paar duizend kcal. Ik weet niet wat jij makkelijk kan verteren, dus een heel passend antwoord heb ik daar niet op. Ik zie veel grote jongens rijst of cream of rice eten, met de opmerking dat dat laatste goed te verteren valt. Beide kan je supplementeren met een handje nootjes of een eetlepel pindakaas.

• #6.770
Als je meer calorieën wilt eten zal je dat langzaam moeten opbouwen, niet in 1x verhogen met een paar duizend kcal. Ik weet niet wat jij makkelijk kan verteren, dus een heel passend antwoord heb ik daar niet op. Ik zie veel grote jongens rijst of cream of rice eten, met de opmerking dat dat laatste goed te verteren valt. Beide kan je supplementeren met een handje nootjes of een eetlepel pindakaas.
Rijst is een goed idee, dan moet ik wel eerst een grotere pan halen voor mijn inductieplaat

Rijst is een goed idee, dan moet ik wel eerst een grotere pan halen voor mijn inductieplaat
Rijst hoor je eigenlijk altijd warm eten, op koude rijst kan bacillus cereus komen te staan, waar je aardig ziek van kan worden. Idealiter verspreid je die porties rijst over de dag heen, i.p.v. in 1x alles op te eten.

Ik meende dat je 's avonds de mogelijkheid hebt om gezamenlijk warm te eten toch?
Dan lijken mij volkorenbrood en havermout een prima basis om op een gezonde en goedkope manier tot het avondeten de dag mee door te komen.
Bij Appie heb je voor 1 euro een heel volkorenbrood en voor 75 cent een pak van 500 gram havermout.

Laatst bewerkt:
  • #6.773

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=0YKL70md2yY

Vrolijk met de gains tot nu toe

1000085774.jpg

• #6.779
Hammer curls wel eens geprobeerd?
Met kettlebell doe ik goblet curl vaker is zoals hammer curl.
Ik heb wel een dumbbell maar heb het extra gewicht liever op de stang.
Bij de gym deed ik vaak hammer cheat curls met 26 kg ( volgens mij 10-15 reps ). Maar dat heb ik al lang niet gedaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven