Fitness Seller
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat tellen lijkt mij sowieso averechts werken, want dan blijf je mentaal bezig met het feit dat je jezelf iets "ontneemt". gewoon ontspannenen genieten van de positiviteit die het je brengt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.744
Ik heb het opgezocht en een terugval brengt je blijkbaar 2-3 weken terug
Maar ik tel gewoon vanaf het begin weer.
Wel een les geleerd van de wiet afblijven.

Nu zit het ook dieper in mijn hoofd dat het daadwerkelijk geen placebo is. Want zodra ik die terugval had gehad ging ik me wat zwakker voelen en had ik wallen onder mijn ogen. Die zijn nu weer bijna weg.

Deadlift is overrated

• #6.746
1000085443.jpg

Ben weer flink boterhammen pindakaas aan het eten dus nu ben ik 82 kg.

Training is momenteel pushups, grippers, ring chinups en band pullaparts

Dat denk ik ook, zeker met de onderrug problemen die ik heb.

• #6.750
Update training op dit moment alleen maar:

Fat Gripz Extreme Pullups
Fat Gripz Extreme Deadhang
1 Arm Deadhang
Deadhang
Captains of Crush

• #6.754
Screenshot_20250308_044839_Video Player.jpg

Bulk en schouders, rug trainen haha...

Training nu:

Training
Kettlebell 1 Arm Press
Wide Grip Pullups
Fat Gripz Extreme Dead Hang
Captains of Crush

• #6.755
1000085748.jpg

Ik heb de hele nacht schouderdrukken en optrekken gedaan met wijde grip nu weeg ik weeg onder de 80 kg... Straks flink eten

• #6.756
Ik vind mezelf er beter uitzien als ik meer eet dus dat ga ik voortaan doen.
Het is wel raar dat ik tegenwoordig altijd terug stuiter na 80 kg met wat ik ook eet.
Ik kan wel snel bulken en cutten maar ben daarna heel snel weer terug naar ongeveer 80 kg. Misschien moet ik echt stoppen met tabak zodat ik meer eten kan betalen en ook dat ik zwaarder word door stoppen met tabak meer spieren etc.

• #6.757
Schermafbeelding 2025-03-08 072204.png

Ik ben blij om te zien dat er ondanks het eindeloos veranderen van bulk / cut en rare trainingmethodes ik toch wel wat gains heb gemaakt... Misschien niet veel maar het is wel wat.
Ik moet nu echt bulken want dit is wel een erg trage progressie voor 2 jaar.

Voor de vorige opname was ik wel breder dan nu. Toen lukte de bulk echt goed, maar had ik ook minder medicatie.

Mijn compliment voor vandaag is wel ondanks dat je zoveel medicatie krijgt met schizofrenie, blijf je toch altijd doorgaan en sporten ect.

Echter wat ik je als tip wil meegeven is ga samen met begeleiding een dagplanning maken eventueel met pictogrammen. Dit zorgt voor meer structuur en een vaste planning, soms heb ik het gevoel dat je niet weet wat je moet doen. Dan kan je ook die lege ruimtes invullen, geeft meer rust aan je hoofd en ook blijven proberen om je dag/nacht ritme op peil te houden.

Je lichaam is heel ondankbaar vooral met fitness, je zult alles op orde moet hebben qua voeding slaap genoeg rust nemen. Als dat niet is ga je nauwelijks spiermassa kunnen realiseren. Als je gaat bulken moet je dit een lange tijd doen en traag niet te hoog gaan in vetpercentage, je insuline gevoeligheid word slecht. Slapen minimaal 7 uur elke nacht dit voor optimale rust, heb je een workout gedaan ga je niet meer trainen. In de gym maak jij je spieren kapot of thuis, als je dan hele nacht gaat lopen trainen maak je meer kapot dan goed. Voeding moet ook goed zijn en gevarieerd, ondanks weinig budget zou je hier samen met begeleiding naar kunnen kijken, wat is haalbaar qua voedingsgeld. Wat kan je ermee halen? Kan je gevarieerd eten, Turkse slager misschien? Markt? Want qua tijd zit je goed. Misschien eventueel een dagbesteding plek zoeken die bij je past voor meer invulling dagritme.

• #6.760
Echter wat ik je als tip wil meegeven is ga samen met begeleiding een dagplanning maken eventueel met pictogrammen. Dit zorgt voor meer structuur en een vaste planning, soms heb ik het gevoel dat je niet weet wat je moet doen. Dan kan je ook die lege ruimtes invullen, geeft meer rust aan je hoofd en ook blijven proberen om je dag/nacht ritme op peil te houden.

Je lichaam is heel ondankbaar vooral met fitness, je zult alles op orde moet hebben qua voeding slaap genoeg rust nemen. Als dat niet is ga je nauwelijks spiermassa kunnen realiseren. Als je gaat bulken moet je dit een lange tijd doen en traag niet te hoog gaan in vetpercentage, je insuline gevoeligheid word slecht. Slapen minimaal 7 uur elke nacht dit voor optimale rust, heb je een workout gedaan ga je niet meer trainen. In de gym maak jij je spieren kapot of thuis, als je dan hele nacht gaat lopen trainen maak je meer kapot dan goed. Voeding moet ook goed zijn en gevarieerd, ondanks weinig budget zou je hier samen met begeleiding naar kunnen kijken, wat is haalbaar qua voedingsgeld. Wat kan je ermee halen? Kan je gevarieerd eten, Turkse slager misschien? Markt? Want qua tijd zit je goed. Misschien eventueel een dagbesteding plek zoeken die bij je past voor meer invulling dagritme.
Voor mijn dieet heb ik net 3 albert heijn pizza broodjes gekocht en een pot pindakaas met een half brood.
Ik denk dat dit soort dingen eten wel ok is voor een bulk samen met avondeten wat ik hier krijg.
Als ik dit elke dag kan eten haal ik de 90 kg wel, ik moet wel beter slapen

Pindakaas vind ik chill met bulken is makkelijk calorieen en eiwitten, ik had eerlijk gezegd gewoon 2-3 potten pindakaas moeten kopen en meer brood in plaats van die pizzabroodjes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven