MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.088
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.Is er geen andere manier van tellen dan weer opnieuw beginnen? Is toch maar 1 van bijna 70 dagen.. Misschien houd dat het gemoed en de motivatie hoog..
Dat denk ik ook, zeker met de onderrug problemen die ik heb.
Voor mijn dieet heb ik net 3 albert heijn pizza broodjes gekocht en een pot pindakaas met een half brood.Echter wat ik je als tip wil meegeven is ga samen met begeleiding een dagplanning maken eventueel met pictogrammen. Dit zorgt voor meer structuur en een vaste planning, soms heb ik het gevoel dat je niet weet wat je moet doen. Dan kan je ook die lege ruimtes invullen, geeft meer rust aan je hoofd en ook blijven proberen om je dag/nacht ritme op peil te houden.
Je lichaam is heel ondankbaar vooral met fitness, je zult alles op orde moet hebben qua voeding slaap genoeg rust nemen. Als dat niet is ga je nauwelijks spiermassa kunnen realiseren. Als je gaat bulken moet je dit een lange tijd doen en traag niet te hoog gaan in vetpercentage, je insuline gevoeligheid word slecht. Slapen minimaal 7 uur elke nacht dit voor optimale rust, heb je een workout gedaan ga je niet meer trainen. In de gym maak jij je spieren kapot of thuis, als je dan hele nacht gaat lopen trainen maak je meer kapot dan goed. Voeding moet ook goed zijn en gevarieerd, ondanks weinig budget zou je hier samen met begeleiding naar kunnen kijken, wat is haalbaar qua voedingsgeld. Wat kan je ermee halen? Kan je gevarieerd eten, Turkse slager misschien? Markt? Want qua tijd zit je goed. Misschien eventueel een dagbesteding plek zoeken die bij je past voor meer invulling dagritme.