AndroidHealthClinic

Ciko's batlle against the weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
op de hack squat pak ik meer, omdat ik met die stang niet goed op me schouders kan leggen , ik beheerse de techniek niet echt, ik doe ze ook nooit
hack squat vind ik genoeg

• Topic Starter Topic Starter
Damn bro', je frontsquats sucken big time :eek:

Mja, ivosnivo is een beest en heeft (had) ook moeite met de techniek om hem op zn schouders te leggen

hmmz 60kg is idd prul...60kg-100kg zou je eigenlijk nog met kromme bovenrug, bovenarmen op 45graden nog moeten kunnen (maw met k*t techniek), alleen al puur op kracht gezien je andere stats...nou waar train je gaan we je front squat ff oefenen!

Volgens mij heb ik ooit eens een pic van je benen gezien in je avatar?? Die waren wel bruut, en er zijn dan dus ook foto's ;)

Volgens mij heb ik ooit eens een pic van je benen gezien in je avatar?? Die waren wel bruut, en er zijn dan dus ook foto's ;)

Het is niet omdat hij een foto van een willekeurig paar benen als avatar gebruikt, dat hij ook daadwerkelijk grote benen heeft.

Je krijgt vast ook nog elke dag verhaaltjes van je moeder voorgelezen:o

Ciko is voorspelbaarder dan de macdonalds euro knallers.

Ik heb geen camera

Ik heb geen zin

Ik doe het niet voor de gewichten

Ik deed het voor de pomp

blablablablabalblalbabla............................

Als je er niet tegen kunt dat je kleiner/minder sterk bent ga dan gewoon hard trainen (geld ook voor mij) ipv uit te vissen of iemand zit te liegen in zijn log.
imo gewoon tijd- en energieverlies

hmmz 60kg is idd prul...60kg-100kg zou je eigenlijk nog met kromme bovenrug, bovenarmen op 45graden nog moeten kunnen (maw met k*t techniek), alleen al puur op kracht gezien je andere stats...nou waar train je gaan we je front squat ff oefenen!

chewie no offence maar ik train liever alleen

ja ik heb wel paar fotos van me, benen buik en onderarmen verder geen full body pics ofzo

en die fotos zijn al tijdje oud

Het is niet omdat hij een foto van een willekeurig paar benen als avatar gebruikt, dat hij ook daadwerkelijk grote benen heeft.

Weet ik op internet kan iedereen Ronnie zijn. Maar in z'n sig verwees hij naar zijn avatar om zijn benen te checken. Die waren monsterlijk btw.

Dus gewoon ff posten en je snoert alle critici de mond. En eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik daar ook toe behoor.

Als je er niet tegen kunt dat je kleiner/minder sterk bent ga dan gewoon hard trainen (geld ook voor mij) ipv uit te vissen of iemand zit te liegen in zijn log.
imo gewoon tijd- en energieverlies

Reageren op kloontjes is zowieso zinloos. Ik had in mijn vorige log ook telkens dit soort berichten. Beter rapporteren en negeren. Meestal wordt de boel dan ook gedelete door de mods.

Eens met Maniac. Het blijft wel internet. Maar het is toch ook gewoon leuk om even te zien wie er nu achter zo'n logje zit. Zie het als een compliment:)

Ze hebben in mijn oude log ook telkens zitten zeuren om foto's tot het irritante af. :roflol:

Laatst bewerkt:
Weet ik op internet kan iedereen Ronnie zijn. Maar in z'n sig verwees hij naar zijn avatar om zijn benen te checken. Die waren monsterlijk btw.

Dus gewoon ff posten en je snoert alle critici de mond. En eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik daar ook toe behoor.

oke ik weeg 50 kilo bij 1.90

arm omtrek is 30 cm
been omtrek net geen 50 cm

feel happy now b*ch

Reageren op kloontjes is zowieso zinloos. Ik had in mijn vorige log ook telkens dit soort berichten. Beter rapporteren en negeren. Meestal wordt de boel dan ook gedelete door de mods.

eigenlijk mijn eige fout om dit log te vullen, wist dat ik zulke antwoorden zou krijgen.

heb jullie mij ooit zien opscheppe dat ik zoveel druk dit dat,

enkel dat ik een topic had gemaakt dat ik sterkste man zou wille worden en me stats had neer gezet was de enige moment dat ik me stats vermeldde,

maar goed me dag begint weer k*t met deze berichtjes

eigenlijk mijn eige fout om dit log te vullen, wist dat ik zulke antwoorden zou krijgen.

heb jullie mij ooit zien opscheppe dat ik zoveel druk dit dat,

enkel dat ik een topic had gemaakt dat ik sterkste man zou wille worden en me stats had neer gezet was de enige moment dat ik me stats vermeldde,

maar goed me dag begint weer k*t met deze berichtjes

plz zie mijn ge-edite post.

Kloontjes is iets van alle dagen. Die zie je in alle logs.

dude ik trian me de t*ring, eet als een paard en doe zoveel moeite en dan krijg ik zulke negatieve reacties omdat ik geen films post etc etc

weetje wat im out

laterz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven