Fitness Seller

Ciko's batlle against the weights

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarom word Ciko zo in twijfel getrokken???

he jongens stop er gewoon ff mee, hij zal toch niet van gedacht veranderen en ik wil gewoon elke dag opnieuw brute trainingen zien, want heb ze nodig voor mijn motivatie. Ciko houdt me sherp :D

Waarom zou je in een log gaan lopen liegen btw??

he jongens stop er gewoon ff mee, hij zal toch niet van gedacht veranderen en ik wil gewoon elke dag opnieuw brute trainingen zien, want heb ze nodig voor mijn motivatie. Ciko houdt me sherp :D

Je krijgt vast ook nog elke dag verhaaltjes van je moeder voorgelezen:o

Ciko is voorspelbaarder dan de macdonalds euro knallers.

Ik heb geen camera

Ik heb geen zin

Ik doe het niet voor de gewichten

Ik deed het voor de pomp

blablablablabalblalbabla............................

• Topic Starter Topic Starter
Chill ciko, haters zullen er altijd wel wezen ;)

wat een reacties man, doe wat julie niet late kunnen ondertussen groei ik als een monster

:banana:

Wanneer iemand dergelijke trainingen post en beweert 270 kilo te squatten ben ik toch wel benieuwd naar het fysiek dat bij die stats hoort. Lijkt me vanuit BB oogpunt niet verwonderlijk toch? Van mij krijg je in principe het voordeel van de twijfel.. Je kunt echter iedereen z'n twijfel wegnemen door één keer een filmpje te posten, dat is geen enkele moeite en je zult er absoluut waardering voor krijgen. ;)

Druk iedereen die zegt dat je een faker bent dus eens hard met hun neus op de feiten!

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal playerhaters :D

Damn ik ben ook ff een week niet in deze sectie geweest, meteen een nieuwe hardcore bodybuilder log voor m'n kiezen.

Dit zijn echt sick ass weights Ciko, je moet wel een brutal beest zijn!

kom kom niet zo bescheiden he Ciko :D
training gaan lekker zo te zien, je bent echt wel bere sterk :thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven