Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Hold the fire!!! Ik verwacht hier morgen een 200 bench grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
lol no wayyyyyyy
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hold the fire!!! Ik verwacht hier morgen een 200 bench grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
een klein gym vlakbij houtzagerij oud maar hardcore
Dude ik woon ook in den haag, waar train je ?
Misschien kom ik wel is langs ofzo...
Een houtzagerij die 'oud maar hardcore' heet? Awesome
zeg die mannen waar je traint, dan kunnen zij jouw brute gewichten eens zien en wellicht filmen
.lekkere training weer
maar wat moet ik mij voorstellen bij een free weight machine?
Ik heb het idee dat je de vraag ontwijkt. Laat ff weten waar je traint dude! Zie het als een kans om je log geloofwaardig te maken.

Grappig dat op dbb zoveel geclaimed wordt.
Als er vervolgens simpele verzoekjes worden ingediend zoals een simpele foto of een filmpje of een stuk informatie wordt er direct een houding aangenomen alsof men een wereldwonder van hun vraagt.
Very questionable

Ofwel ben jij een terrorist die zich niet bekend wilt maken ofwel ben jij niet het beest waarvoor je wilt doorgaan. Ik geloof nooit dat iemand anders zoveel moeilijkheden zou hebben te laten zien dat hij echt zo sterk is.
ten eerste ik ben geen powerlifter ben een bodybuilder, ik train puur om enkel massa aan te komen en die k*t gewichte boeie je me heus niet(oke beetje dan)
ten tweede ik heb geen camera om filmpjes te maken.
ten derde denk wat je denke wil ik zelf weet genoeg en hoef niks te bewijzen
ten vierde wrm reageer ik hier op damm cikoootje
peace
Nog niet zo heel lang geleden wilde je sterkste man worden...
Gewoon vragen.Nog niet zo heel lang geleden wilde je sterkste man worden...
En met zulke stats wil best iemand even helpen iets te filmenGewoon vragen.