sebastiaanbb
Cool Novice
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee bas. Ja stuk minder idd. Kan in principe gewoon weer alles doen alleen iets lager belastbaar door dat missende stuk meniscus.Zo te lezen nog steeds beetje last van je knieën,maar toch wel minder als half jaartje geleden?
Lifts gaan goed vooruit, i am in [emoji106]
Squat
5x 75kg
5x 75kg
5x 75kg
Dacht m'n techniek flink verbeterd te hebben door meer naar voren te leunen (gaf minder butt wink) maar na analyse zag ik toch dat de stang teveel boven m'n tenen zat. Dus laatste set weer oude stijl, was ook veel te zwaar. Laatste rep was meer good morning dan squat. Moet maar is wat accessoire werk voor m'n quads gaan doen.
Deadlift
8x 50kg
5x 60kg
5x 70kg
5x 80kg
2x 90kg
2x 105kg
4x 117,5kg 1min pauze --> 1x 117,5kg
Gvd was dat zwaar. 5 de rep gefaald, dus minuutje later nog een keer geprobeerd. Nog nooit zo'n langzame deadlift getrokken. Techniek was wel acceptabel though.
Hip thrusts
10x 72,5kg
10x 72,5kg
10x 72,5kg
One legged calf raises
3x AMRAP
Toe press
10x 120kg
10x 120kg
10x 120kg
Core: Standing landmines, 90 degree vertical press plate, leg raises, (Bosu ball) planks, crunches, standing ab pulldowns
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------
Ik ookmaar zit een beetje in limbo atm.
Mooi dat de knie beter gaat. Alleen pistols om knie problemen beter te maken.... mijn knieën gaan al pijn doen alleen al door de gedachte. Leg extensions zijn sowieso fcked up, had laatst artikeltje gelezen waarin ze hadden gevonden dat je VMO langzamer geactiveerd/minder getraind word (open vs. gesloten keten).
Overigens wat je nu beschrijft aan elleboog heb ik ook soort vorm van, alleen dan een soort gegrind in m'n capitulum bij pronatie/supinatie (keer kapot hard op m'n elleboog gevallen (gladde grond+alcohol is geen beste combo)). Weet je zeker dat het bij je ulna zit? Je zou eerder zeggen aan je radus als je zegt dat pronatie t provoceert.
Goeie tren, landmines moet ik ook is proberen.
Rood= huidige irritatie, blauw = gekraak bij proneren (althans ik gok dat het daar vandaan komt, aan de buitenkant kan ik iniedergeval niks palperen. Tevens ook aan de polskant maar daar ben ik vergeten een rondje te zetten. Pronatie provoceert huidige klacht niet, dat doet mn elleboog gewoon haha.
Ja die pistols wordt nog wat xd, ga dat sowieso heel rustig opbouwen.
Beide toetsen gehaald en BCT zelfs ge-ace'd terwijl ik in totaal echt maar 1 weekje les dit blok heb gevolgd en 3 uurtjes geleerd
ik ga nooit meer leren.Yep. Voordat je de techniek goed hebt is het meer een Core- dan een been-oefening (ik zit zelf ook nog in dat stadium). Op filmpjes zie je mensen 100kg+ Frontsquatten, en je denkt, hoe doen ze dat!? Om over Oly lifters nog maar te zwijgen.Overigens lastiger om m'n ellebogen hoog te houden dan dat het echt zwaar was voor m'n quads.
Yep. Voordat je de techniek goed hebt is het meer een Core- dan een been-oefening (ik zit zelf ook nog in dat stadium). Op filmpjes zie je mensen 100kg+ Frontsquatten, en je denkt, hoe doen ze dat!? Om over Oly lifters nog maar te zwijgen.
Mooi dat je knieën zich goed gehouden hebben.
Niet teveel je klachten analyseren hé, tis leuk en hartstikke interessant. Uiteindelijk is het wel gewoon somatisatie.
Waarom een heel klein beetje liquid chalk? Ik gooi er altijd lekker veel op.
Verder goeie tren, weer een paar PR's zie ik![]()
true true true. Maar altijd wel ff goed om het onderscheid te maken of je nou wel of niet je meniscus aan het verneuken bent. 

Even ouderwets mierrenneuken: trainingen worden langzaam zwaarder, hoe zit dit met je schouderroutine die je ervoor/erna doet? Trainingsprincipes tellen natuurlijk ook gewoon voor die bende.
Jammer van de mindere training, hebben we allemaal wel is. Stay strong! Volgende keer gewoon weer knallen.
Vaak weinig energie misschien te wijten aan een tekort aan voeding(micro's)? Of je slaap teveel haha
Edit: platform maken is indd niet aan te raden met schouderklachten, gewoon volgas die serratus aanzetten en heel overdreven uitduwen. The common way is not meant for the broken ones -.-
ik zet altijd m'n wekker dus tenzij nodig slaap ik nooit meer dan 8/9 u. Wellicht dat het nog wel interessant is om m'n bloeddruk binnenkort is op school te meten. Zou niet te de eerste keer zijn dat hij aan de lage kant zit. 
Je bent weer fanatiek bezig Daan, goed om te zien! Landmines had ik nog nooit van gehoord, ga ik ook eens proberen voor mijn core!